МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ II. Методика проведення та результати досліджень.2.1 Загальна методика проведення досліджень………………………….. 2.2 Структура Розділ III. Природоохоронні заходи збереження біогеоценозу лісу. 3.1Обліковка мурашників лісу………………………………………………. 3.2 Посадка саджанців дуба…………………………………………………. Висновки Список використаних джерел Вступ «… Життя лісу може бути зрозумілим лише в зв`язку з умовами, в яких він живе і під безперервним впливом яких він знаходиться…» Г.Ф Морозов Ліс весною звеселяє, влітку прохолоду має, восени годує,взимку жар дарує. Так говорить народна мудрість. Споконвіку наші предки обожнювали ліс, навіть окремі дерева. У лісу просили поради, допомоги, співчуття. Ліс був найціннішим джерелом харчових продуктів, усього, що було потрібно для життя: ягід, плодів, грибів, насіння, коріння рослин, риби, птахів, дрібних звірів. Можна сміливо стверджувати – ліс дає людині саме життя. Він захищає наше здоров`я, в ньому іонізація кисню в 5 – 10 разів вища, ніж у місті. Багато рослин посилено виділяють фітонциди, що вбивають мікроби. Ліс гостинно зустрічає всіх, хто приходить до нього на відпочинок. Ліс ніби – то люблять всі, та не всі його бережуть і цінують. Є люди, які поводяться в гаях та дібровах так, ніби вони їх люті вороги. Кусочки скла з пляшок можуть фокусувати сонячні промені і викликати загорання сухого листя або трави, осушується грунт від залишених людиною вогнищ, збір рослин, які занесені до Червоної книги, полювання на рідкісні види тварин. Господарський вплив негативно позначився на кількості та видовому складі рослин і тварин лісу у зв’язку з чим була вибрана тема «Дослідження впливу людини на ліс» Об’єкт дослідження – Синицький ліс « Уманського лісового господарства» Мета екологічного проекту – визначити сліди непрямого впливу людини, виміряти площу забруднень лісової місцевості, облікувати та розчистити мурашники.
Завдання дослідження: 1. Описати сліди непрямого впливу людини на забруднення лісової місцевості. 2. Здійснити опис проведених дій щодо збереження досліджуваних ділянок лісу. 3. Розробити та провести природоохоронні заходи щодо збереження лісу. 4. Визначити кількість птахів і дерев на досліджувальній території. Новизна проекту полягає в тому, що вперше досліджено та описано територію лісової ділянки, здійснено екологічні дослідження лісу. Практичне значення полягає в тому, що результати досліджень можна використати в навчально – виховному процесі учнів. Апробація. Результати проведеної роботи доповідались на засіданні шкільного гуртка « Збережемо ліс» Синицької ЗОШ I – IIIступенів та на всеукраїнському конкурсі « Ліси для нащадків» Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел ( 10 найменувань) повний обсяг роботи – 23 сторінок, основний текст
Читайте також:
|
||||||||
|