МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Список скорочень та умовних позначень
ВСТУП Вода, у тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не знаючи, що ти таке насправді. Не можна сказати, що ти є необхідною для життя: ти — саме життя. Ти наповнюєш нас радістю, і це неможливо пояснити нашими почуттям. (А. Сент-Екзюпері)
Курс лекцій “Раціональне використання та охорона водних ресурсів” складено у відповідності до програми, рекомендованої Стандартам освіти для освітнього напряму “Водні ресурси”. За змістом він складається з чотирьох розділів, присвячених різним сторонам використання та охорони вод. У першому розділі розглядаються основні поняття і означення, методи вивчення водних ресурсів та їх складових. Другий розділ присвячений водному господарству як сфері людської діяльності. Наведена класифікація видів користування водними ресурсами та відповідних користувачів. Проведений аналіз основних користувачів (промисловість, комунальне господарство, енергетика, сільське та рибне господарство і т.д.) та їх специфіки як у вимогах до води, так і у впливі на водні об’єкти. Розглянуті також основні водогосподарські проблеми, зокрема, проблеми чистої води, заходи і засоби боротьби з шкідливою дією вод. У третьому розділі висвітлено питання охорони водних ресурсів. Наведено дані про основні джерела забруднення водних об’єктів, характеристики домішок води. Розглянута класифікація забруднень та порядок їх нормування, зокрема нормативи якості води для господарсько-питного, комунально-побутового і рибогосподарського користування. Оскільки на Україні малі річки складають біля 60 % водозбору, розглянуті питання екології малих річок, як водогосподарської системи. Студенти освітнього напряму “Водні ресурси” вивчають нормативні дисципліни, присвячені водовідведенню окремо. Тому в курсі лекцій питання, присвячені поводженню із стічними водами розглядається досить коротко, в плані комплексного використання і охорони водних ресурсів. В останньому, четвертому розділі розглядаються законодавчі основи раціонального використання і охорони водних ресурсів, зокрема державний контроль і нагляд за використанням водних ресурсів та відповідні законодавчі акти. Наведена структура водного кодексу України, порядок державного обліку вод. Розглянуті види відповідальності за порушення водного законодавства, критерії створення гідрологічних особливо охоронних територій, зокрема зон санітарної охорони та рекреацій. Курс лекцій містить достатню кількість статистичного матеріалу, як у тексті, так і у вигляді таблиць чи графіків. Він з успіхом може бути використаний фахівцями з охорони та відтворення водних запасів, спеціалістами з різних галузей водного господарства регіону.
Автори Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|