Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповідальність за порушення водного законодавства

 

Як зазначено у розділі 17, державний контроль за використанням та охороною вод і відтворенням водних ресурсів здійснюється Кабінетом Міністрів України, державними органами охорони природного середовища іншими спеціально уповноваженими органами відповідно до законодавства України. Контроль за використанням та охороню вод можуть здійснювати і громадські організації та об'єднання, а нагляд за додержанням законодавства про охорону водних ресурсів здійснює Генеральний прокурор України та підпорядковані йому органи прокуратури.

В Законі України «Про питну воду і питне водопостачання» передбачено відшкодування збитків, завданих унаслідок порушення законодавства у сфері питної води та питного водопостачання.

Порушення законодавства України про охорону навколишнього природного середовища тягне за собою встановлену цим Законом та іншим законодавством України дисциплінарну, адміністративну, цивільну і кримінальну відповідальність.

Розділ V Постанови ВР «Про концепцію розвитку водного господарства України» присвячено вирішенню питань використання та охорони водних ресурсів та відповідальності за порушення водного законодавства. Зокрема глава 23 (статті 110 і 111) визначають коло осіб, які несуть відповідальність за порушення водного законодавства та порядок відшкодування збитків, завданих унаслідок цих порушень. У першу чергу відповідальність за порушення водного законодавства несуть особи, винні у:

1. самовільному захопленні водних об'єктів;

2. забрудненні та засміченні вод;

3. порушенні режиму господарської діяльності у водоохоронних зонах та на землях водного фонду;

4. руйнуванні русел річок, струмків та водотоків або порушенні природних умов поверхневого стоку під час будівництва і експлуатації автошляхів, залізниць та інших інженерних комунікацій;

5. введенні в експлуатацію підприємств, комунальних та інших об'єктів без очисних споруд чи пристроїв належної потужності;

6. недотриманні умов дозволу або порушенні правил спеціального водокористування;

7. самовільному проведенні гідротехнічних робіт (будівництво ставків, дамб, каналів, свердловин);

8. порушенні правил ведення державного обліку вод або перекрученні чи внесенні недостовірних відомостей в документи державної статистичної звітності;

9. пошкодженні водогосподарських та гідрометричних споруд і пристроїв, порушенні правил експлуатації та встановлених режимів їх роботи;

10. незаконному створенні систем скидання зворотних вод у водні об'єкти, міську каналізаційну мережу або зливну каналізацію та несанкціоноване скидання зворотних вод;

11. використанні земель водного фонду не за призначенням:

12. неповідомленні (приховуванні) відомостей про аварійні ситуації на водних об'єктах;

13. відмові від надання (приховуванні) проектної документації та висновків щодо якості проектів підприємств, споруд та інших об'єктів, що можуть впливати на стан вод, а також актів і висновків комісій, які приймали об'єкт в експлуатацію;

14. порушенні правил охорони внутрішніх морських вод та територіального моря від забруднення та засмічення.

Законодавством України може бути встановлено відповідальність і за інші правопорушення щодо використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів.

Конкретні розміри стягнень та штрафів за порушення водного законодавства та завдання шкоди водним об’єктам зазначені в окремих статтях Кримінального Кодексу та Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Статті 249 і 250 Кримінального Кодексу:


Читайте також:

  1. IV. Відповідальність сторін
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адміністративна відповідальність
  6. Адміністративна відповідальність
  7. Адміністративна відповідальність
  8. Адміністративна відповідальність
  9. Адміністративна відповідальність
  10. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  11. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  12. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил




Переглядів: 642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нормативи і стандарти щодо якості води | Стаття 249. Незаконне зайняття рибним, звіриним або іншим водним добувним промислом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.