Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Преобразования непрерывных сообщений в дискретные.

 

Існують різні театральні стилі, що використовуюся в театрі. До них відносяться:

1. Абсурдизм. Цей стиль презентує глядачеві, що всі людські спроби та прояви мають нелогічну форму. Абсолютна правда в переміншку з хаосом, цинізмом, сутність і потреби, які управляють людством, тому всі намагання, людини пізнати життя марні, з огляду на те, що такого сенсу не існує.

2. Експресіонізм – антиреалістичний у своєму стилі тримається на створенні істиних людських проявів. Зовнішній вигляд людини, чи обставин на сцені може бути перекручений і таким чином, переносить глядача в нереальність, спонукаючи спостерігати вічну істину через свої візії(через своє бачення).

Це відображення загострень, спотворено суб активно через гіпертрофоване авторське «я», напругу його переживань та емоцій , бурхливу реакцію на дегуманізацію суспільства, знеособлення в ньому людини.

3. Мелодрама –це синтементпльна драма з муз супроводом, з частими епізодами страждань доброго героя від руки лиходія, але закінчується щасливо, де герой торжествує над обставинами людськими чи природніми.

Мера информации.

Первая попытка ввести меру информации была сделана в 1927 г. Р.Хартли(Англия). Естественным требованием, предъявляемым к информа-ционной мере, должно быть требование аддитивности: в двух ячейках должно быть в два раза больше информации, чем в одной.

С = log m,

где m –число различных состояний системы.

Такая мера удовлетворяет требованию аддитивности. Емкость устройства, состоящего из n ячеек, имеющего

q = mn

состояний, равна емкости одной ячейки, умноженной на число ячеек:

C = log mn = n log m

За единицу измерения информ.емкости принята двоичная единица, сокращенно bit.

C = log 216 = 4 бит,

эквивалентно емкости 4 двоичных ячеек.

Преобразования непрерывных сообщений в дискретные.

Сигналы разделяются на дискретные и непрерывные как по параметру, так и по времени.

Непрерывное сообщение может быть превращено в дискретное.

В 1933 г. В.А.Котельниковым сформулирована следующая теорема: «Если функция l (t) не содержит частот выше Fm , Гц, то она полностью определяется своими мгновенными значениями в моменты времени, отстоящие друг от друга на Dt =1/(2 Fm).

Интервалы Dt называются интервалами дискретизации. Дискре-тизацией во времени (рисунок 1) называется процесс, когда непрерывное сообщение сводится к сигналу в виде последовательности импульсов, амплитуда которых равна значению исходной функции, передаваемой в дискретные моменты времени k Dt, а интервалы между ними

Dt =1/(2 Fm)

В свою очередь величина данного аналогового импульса, выраженного в десятичном измерении, соответствующем принятой единице измерения, может быть преобразована в двоичное значение. Например, если величина меряется в амперах, то десятичному значению 10 вольт, будет соответствовать двоичное число 1010.

 

 

Рисунок 1- Дискретизация во времени

В отличие от изложенного процесс преобразования непрерывной функции в дискретную по параметру (уровню) носит название квантования по параметру.

Шагом квантования по параметру называется разность между соседними дискретными значениями функции. Для равномерного квантования шаг квантования D постоянный:

Dкв = (lmax - lmin)/(q - 1) ,

где q – число шагов квантования.

 

Рисунок 2 – Преобразование сигнала методом квантования по уровню с преобразованием в число-импульсный и затем в двоичный код с защитой по четности

 

 


Читайте також:

  1. Лекция 7. Естественнонаучные предпосылки преобразования психологии в самостоятельную науку
  2. Мера информации источника непрерывных сообщений
  3. Протокол надійної доставки TCP-сообщений




Переглядів: 819

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стилі театру | Поняття та типологія світогляду. Світогляд і філософія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.