МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Преобразования непрерывных сообщений в дискретные.
Існують різні театральні стилі, що використовуюся в театрі. До них відносяться: 1. Абсурдизм. Цей стиль презентує глядачеві, що всі людські спроби та прояви мають нелогічну форму. Абсолютна правда в переміншку з хаосом, цинізмом, сутність і потреби, які управляють людством, тому всі намагання, людини пізнати життя марні, з огляду на те, що такого сенсу не існує. 2. Експресіонізм – антиреалістичний у своєму стилі тримається на створенні істиних людських проявів. Зовнішній вигляд людини, чи обставин на сцені може бути перекручений і таким чином, переносить глядача в нереальність, спонукаючи спостерігати вічну істину через свої візії(через своє бачення). Це відображення загострень, спотворено суб активно через гіпертрофоване авторське «я», напругу його переживань та емоцій , бурхливу реакцію на дегуманізацію суспільства, знеособлення в ньому людини. 3. Мелодрама –це синтементпльна драма з муз супроводом, з частими епізодами страждань доброго героя від руки лиходія, але закінчується щасливо, де герой торжествує над обставинами людськими чи природніми. Мера информации. Первая попытка ввести меру информации была сделана в 1927 г. Р.Хартли(Англия). Естественным требованием, предъявляемым к информа-ционной мере, должно быть требование аддитивности: в двух ячейках должно быть в два раза больше информации, чем в одной. С = log m, где m –число различных состояний системы. Такая мера удовлетворяет требованию аддитивности. Емкость устройства, состоящего из n ячеек, имеющего q = mn состояний, равна емкости одной ячейки, умноженной на число ячеек: C = log mn = n log m За единицу измерения информ.емкости принята двоичная единица, сокращенно bit. C = log 216 = 4 бит, эквивалентно емкости 4 двоичных ячеек. Преобразования непрерывных сообщений в дискретные. Сигналы разделяются на дискретные и непрерывные как по параметру, так и по времени. Непрерывное сообщение может быть превращено в дискретное. В 1933 г. В.А.Котельниковым сформулирована следующая теорема: «Если функция l (t) не содержит частот выше Fm , Гц, то она полностью определяется своими мгновенными значениями в моменты времени, отстоящие друг от друга на Dt =1/(2 Fm). Интервалы Dt называются интервалами дискретизации. Дискре-тизацией во времени (рисунок 1) называется процесс, когда непрерывное сообщение сводится к сигналу в виде последовательности импульсов, амплитуда которых равна значению исходной функции, передаваемой в дискретные моменты времени k Dt, а интервалы между ними Dt =1/(2 Fm) В свою очередь величина данного аналогового импульса, выраженного в десятичном измерении, соответствующем принятой единице измерения, может быть преобразована в двоичное значение. Например, если величина меряется в амперах, то десятичному значению 10 вольт, будет соответствовать двоичное число 1010.
Рисунок 1- Дискретизация во времени В отличие от изложенного процесс преобразования непрерывной функции в дискретную по параметру (уровню) носит название квантования по параметру. Шагом квантования по параметру называется разность между соседними дискретными значениями функции. Для равномерного квантования шаг квантования D постоянный: Dкв = (lmax - lmin)/(q - 1) , где q – число шагов квантования.
Рисунок 2 – Преобразование сигнала методом квантования по уровню с преобразованием в число-импульсный и затем в двоичный код с защитой по четности
Читайте також:
|
||||||||
|