МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 8. Макроэкономическое равновесиеЧунга-чанга - синий небосвод, Чунга-чанга - лето круглый год. Чунга-чанга - весело живем, Чунга-чанга - песенку поем. Пр. Чудо остров, чудо остров. Жить на нем легко и просто, Жить на нем легко и просто, Чунга-чанга!
Наше счастье постоянно, Жуй кокосы, ешь бананы, Жуй кокосы, ешь бананы, Чунга-чанга!
1 вчитель: А зараз ми з вами будемо в ролі суддів. 12- 3 якої казки ілюстрація? («Колобок»). - Яке право Колобка порушено у казці? (право на життя). 13- Згадаймо казку «Бридке каченя» . Яке право бридкого каченяти було порушено? (всі рівні у правах). 14- Які права Попелюшки порушувала мачуха? (право на відпочинок).
2 вчитель: Давайте розгадаємо кросворд і дізнаємось ключове слово нашого заходу. 1. - Яким правом дитини ви користуєтесь після того, як провчитеся навчальну чверть? (відпочинок) 2.- Яким правом ви користуєтесь, коли йдете у бібліотеку? (Інформація) 3.- Що означає цей знак? (Піклування) 17Виконується пісня «На прививку третий класс».
На прививку третий класс,третий класс, третий класс Вы слыхали - это нас, это нас, это нас. Я уколов не боюсь, если надо уколюсь, Если надо уколюсь. - Яким правом скористуються діти? (Здоров'я) 18- Назвіть право дитини, яким ви користуєтесь кожен день. (Освіта). 6. - Так яке ключове слово нашого заходу? (Право). Але права нерозривно пов'язані з обов'язками. А що таке обов'язок? Обов'язок, діти, це те, що ви повинні робити, щоб бути корисними собі та оточуючим. А зараз діти назвуть свої обов'язки. 18учень: Наш обов'язок - старанно вчитися. 19учень: Берегти природу, пам'ятки культури. 20учень: Берегти шкільне майно. 21учень: Дотримуватись моральних норм поведінки. 22учень: Дотримуватись правил особистої гігієни. 23учень: Дотримуватись правил дорожнього руху.
2 учитель: На цьому наш огляд статей Конвенції про права дитини завершено. Тож розкажіть усім: дорослим і малюкам, друзям і батькам про права дитини. А зараз будуть нагороджені автори малюнків.
Література: 1. Курс «Я і Україна»: цікава дидактика. В.Л.Бутрім Харків, видавнича група «Основа» 2004р. 2. Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки уроків, дидактичний матеріал. Н.О.Уколова Харків, видавнича група «Основа» 2004р. 3. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи. О.В.Стребна, А.О.Соценко Харків, видавнича група «Основа» 2006р. 4Проектна діяльність в початковій школі. Н.О.Додусенко, І.В.Нетужилова Харків, «Основа» 1010. 5 Інноваційні технології в початковій школі. В.П.Телячук, О.В.Лесіна Харків, «Основа» ПП «Тріада+»2007р. 6. Творчі завдання для учнів початкових класів. Укладачі: Н.О.Капінус, І.Ф.Андросова, О.М.Баранова Харків, «Основа» 2004. 7. Природознай (матеріали для організації роботи з учнями молодших класів) Л.І.Слива, Н.І.Романцева Харків, «Торсінг» 2002. 8. Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології розвитку критичного мислення. Укладачі: Н.М.Седова, Г.О.Ярош Харків «Основа» 2004. 9. Сценарії свят в початковій школі 1 – 4кл. укладач: О.І.Фролова Харків, «Торсінг» 2005. 10. Природознавство для початковах класів. О.О.Форощук, Н.Є.Форощук Київ «А.С.К.» 2002. 11. Через комунікацію до пізнання. Відкритий урок, Початкова школа, випуск 1-2 Київ, видавництво «Плеяди» 2005. Тема 8. Макроэкономическое равновесие Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|