Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8. Макроэкономическое равновесие

Чунга-чанга - синий небосвод,

Чунга-чанга - лето круглый год.

Чунга-чанга - весело живем,

Чунга-чанга - песенку поем.

Пр. Чудо остров, чудо остров.

Жить на нем легко и просто,

Жить на нем легко и просто,

Чунга-чанга!

 

Наше счастье постоянно,

Жуй кокосы, ешь бананы,

Жуй кокосы, ешь бананы,

Чунга-чанга!

 

1 вчитель: А зараз ми з вами будемо в ролі суддів.

12- 3 якої казки ілюстрація? («Колобок»).

- Яке право Колобка порушено у казці? (право на життя).

13- Згадаймо казку «Бридке каченя» .

Яке право бридкого каченяти було порушено? (всі рівні у правах).

14- Які права Попелюшки порушувала мачуха? (право на відпочинок).

 

 

                     
                     
                     
                 
             

2 вчитель: Давайте розгадаємо кросворд і дізнаємось ключове слово нашого заходу.

1. - Яким правом дитини ви користуєтесь після того, як провчитеся навчальну чверть? (відпочинок)

2.- Яким правом ви користуєтесь, коли йдете у бібліотеку? (Інформація)

3.- Що означає цей знак? (Піклування)

17Виконується пісня «На прививку третий класс».

 

На прививку третий класс,третий класс, третий класс

Вы слыхали - это нас, это нас, это нас.

Я уколов не боюсь, если надо уколюсь,

Если надо уколюсь.

- Яким правом скористуються діти? (Здоров'я)

18- Назвіть право дитини, яким ви користуєтесь кожен день. (Освіта).

6. - Так яке ключове слово нашого заходу? (Право).

Але права нерозривно пов'язані з обов'язками. А що таке обов'язок? Обов'язок, діти, це те, що ви повинні робити, щоб бути корисними собі та оточуючим.

А зараз діти назвуть свої обов'язки.

18учень: Наш обов'язок - старанно вчитися.

19учень: Берегти природу, пам'ятки культури.

20учень: Берегти шкільне майно.

21учень: Дотримуватись моральних норм поведінки.

22учень: Дотримуватись правил особистої гігієни.

23учень: Дотримуватись правил дорожнього руху.

 

2 учитель: На цьому наш огляд статей Конвенції про права дитини завершено. Тож розкажіть усім: дорослим і малюкам, друзям і батькам про права дитини. А зараз будуть нагороджені автори малюнків.

 

Література:

1. Курс «Я і Україна»: цікава дидактика. В.Л.Бутрім Харків, видавнича група «Основа» 2004р.

2. Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки уроків, дидактичний матеріал. Н.О.Уколова Харків, видавнича група «Основа» 2004р.

3. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи. О.В.Стребна, А.О.Соценко Харків, видавнича група «Основа» 2006р.

4Проектна діяльність в початковій школі. Н.О.Додусенко, І.В.Нетужилова Харків, «Основа» 1010.

5 Інноваційні технології в початковій школі. В.П.Телячук, О.В.Лесіна Харків, «Основа» ПП «Тріада+»2007р.

6. Творчі завдання для учнів початкових класів. Укладачі: Н.О.Капінус, І.Ф.Андросова, О.М.Баранова Харків, «Основа» 2004.

7. Природознай (матеріали для організації роботи з учнями молодших класів) Л.І.Слива, Н.І.Романцева Харків, «Торсінг» 2002.

8. Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології розвитку критичного мислення. Укладачі: Н.М.Седова, Г.О.Ярош Харків «Основа» 2004.

9. Сценарії свят в початковій школі 1 – 4кл. укладач: О.І.Фролова Харків, «Торсінг» 2005.

10. Природознавство для початковах класів. О.О.Форощук, Н.Є.Форощук Київ «А.С.К.» 2002.

11. Через комунікацію до пізнання. Відкритий урок, Початкова школа, випуск 1-2 Київ, видавництво «Плеяди» 2005.

Тема 8. Макроэкономическое равновесие


Читайте також:

  1. Тема 10. ОБЩЕЕ МАКРОЭКОНОМИЧЕСКОЕ РАВНОВЕСИЕ И СТАБИЛИЗАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА ГОСУДАРСТВА




Переглядів: 661

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пісня «Чунга-чанга» (І куплет). | Урок №2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.