МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пісня «Чунга-чанга» (І куплет).
Типологическое мышление останавливает дальнейшее познание. Подведение под тип дает знание не о самой личности, а о соответствии ее определенной типологии. Мы не можем узнать о человеке ничего сверх того, что заложено в саму типологию. Все типологии, по словам одного из основоположников психологии личности Г. Олпорта, устанавливают границы там, где нет границ. Отнесение человека к определенному типу является, по мнению Д. Леонтьева,является не познанием человека как такового, а познанием того, как он соотносится с какими-то нашими задачами. Итак, отнесение человека к какому-то определенному типу не является познанием человека. Но было бы неверным сказать, что это вредно, не нужно и т.д. Оно дает ответ на какие-то конкретные практические вопросы. Если типология и ярлыки абстрагируют какой-то отдельный сегмент личности, то противоположный путь, ведущий ближе к истинному познанию – это путь познания личности в разных гранях, разных аспектах и проявлениях, не сводя ее к какому то одному обозначению.
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ДИТИНИ Мета:узагальнити знання дітей про їхні права та обов'язки; формувати правову свідомість; виховувати почуття власної гідності, пошану до законів України, уміння користуватися своїми правами; розвивати активну життєву позицію. Обладнання:чарівна скринька, ілюстрації до казок, дитячі малюнки на тему прав дитини, кросворд, призи за кращі малюнки. 1 вчитель.У мене в руках чарівна скринька, у ній – най-цінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його по-бачити, може зазирнути, але поки що не розповідати, кого він там побачив, аж доти, доки всі найцікавіші й найсміливіші не зазирнуть на дно скриньки. (Діти по черзі заглядають у скриньку і посміхаються) - То кого ви побачили в чарівній скриньці? (Діти називають себе, бо на дні скриньки - дзеркало). - Так, ви побачили в чарівному дзеркалі кожен себе. Людина найцінніший скарб. Кожен з нас – осо-бистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій землі немає і не буде.
1 учень: Ти знаєш, що ти - людина? Ти знаєш про це, чи ні? Усмішка твоя - єдина, Очі твої - одні. 2 учень: Більше тебе не буде, Завтра на цій землі. Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди – Добрі, ласкаві і злі. 3учень: Сьогодні усе для тебе: Озера, гаї, степи. І жити спішити треба – Кохати спішити треба Гляди ж, не проспи. Бо ти на землі - людина І хочеш того, чи ні – Усмішка твоя - єдина. Мука твоя - єдина, Очі твої - одні. 2 вчитель: Пройде не одне тисячоліття, поки людство зро-зуміє цю істину. От же, наша виховна година буде присвячена правам та обов'язкам дитини. А що ж таке «право»?
Права дитини - це певні можливості, які треба вам, дітям, (до вісімнадцяти років) для того, щоб жити і дорослішати. Тобто те, що ви можете робити і в чому вам не можуть відмовити для того, щоб подорослішати і вести повноцінне життя.
3 вчитель: У різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Раніше діти не мали іграшок, свого дитячого одягу. І тільки триста років тому на дітей починають звертати увагу, шиють дитячий одяг, створюють дитячі книги, дитячі пісні та музику. У 1959 році було прийнято Декларацію прав дитини. У 1989 році всі прогресивні країни світу, у тому числі і наша Україна, підписали Конвенцію прав дитини. У 1991 році в Україні був прийнятий Закон про охорону дитинства. Що означають слова «Декларація» та «Конвенція» роз кажуть діти. 3 учень:Декларація - це документ у якому викладено важли- ві правила, обов'язки для всіх людей. 4 учень: Конвенція - це міжнародний договір.
2 вчитель:А зараз ознайомимось з деякими статтями конвенції. 1 учень:Ми маємо право - говорить закон - На добрий спочинок, на втіхи та сон. Бо що за дитинство без ігор веселих, Без яблук, гостинців і без каруселі. Це право дітей на відпочинок. 2 учень:На цьому малюнку вибачити дітей, які граються на ди- тячому майданчику, вони сміються, всі веселі, не обража- ють один одного, живуть дружно, гарно відпочивають. 8 учень:Якщо в нас багато вільного часу, ми вирушаємо в похід.
Пісня «Вместе весело шагать по просторам» (1 куплет) Вместе весело шагать по просторам, По просторам, по просторам! И, конечно, припевать лучше хором, Лучше хором, лучше хором. 3 учень: Дзвенить дзвінок веселий, Дітей скликає в клас. Відкриті двері школи Тепер завжди для нас. У школі всіх навчають і писати, і читати, танцювати і співати.
Дитина має право на освіту.
10 учень: Іде урок. Діти працюють. Вони уважно слухають учителя. Кожен пам'ятає: ми маємо право на освіту, і наш обов'язок - старанно учитися.
11 учень: Діти мають право на інформацію. Я намалював бібліотеку. Тут багато цікавих книг. Я і мої друзі маємо право користуватися книгами, журналами, газетами, які є в бібліотеці.
Пісня «Чему учат в школе» (1 куплет)
Буквы разные писать Тонким перышком в тетрадь Учат в школе, учат в школе, учат в школе. Вичитать и умножать, Малышей не обижать Учат в школе, учат в школе, учат в школе. 4 учень: Ми маємо право на розвиток творчих здібностей. Я намалював спортивний зал школи: ось баскетбольний щит. Я маю право відвідувати спортзал, тренуватись. 4 учень: На малюнку два хлопчики, які грають у шахи. Це я і мій товариш.Ми члени шахового гуртка,маємо право бра- ти участь у різних конкурсах. 6 учень: Ви бачите дітей з ляльками. Це наш ляльковий театр. Ми готуємось до лялькової вистави. Маємо право на розвиток творчих здібностей.
Танець
7 учень: Добрий доктор Айболить. Він питає: «Що болить?» Усіх діток він лікує, Щастя, радість їм дарує.
Діти мають право на охорону здоров'я. Цим правом корис-тується кожний із нас.
16 учень: Я намалювала лікаря, який допомагає нам, коли ми захворіємо. Нам боязно іти до нього, але ми його любимо. 1учень: У Конвенції прав дитини записано, що дитина має право на свободу совісті. Я намалювала церкву і дівчинку з свічкою. Діти мають право сповідувати якусь релігію, або ж не сповідувати ніякої. 7учень:Я намалювала маму з немовлям. Дитина має право на життя. А ще на батьківське піклування.
Пісня «Мамонтёнка» (1 куплет) По синему морю к зеленой земле Плыву я на белом своем корабле, На белом своем корабле, На белом своем корабле.
Меня не пугают ни волны, ни ветер! Плыву я к единственной маме на свете! Плыву я сквозь волны и ветер К единственной маме на свете! 2раза 8 учень: Порушено право: ніхто не має права знущатися над дітьми. 9 учень: Всі діти рівні у правах. Я намалював чорноброву українку, голубооку росіянку, смуглявого таджика, бо всі діти рівні в правах незалежно від походження.
Пісня «Чунга-чанга» (І куплет). Чунга-чанга - синий небосвод, Чунга-чанга - лето круглый год. Чунга-чанга - весело живем, Чунга-чанга - песенку поем. Пр. Чудо остров, чудо остров. Жить на нем легко и просто, Жить на нем легко и просто, Чунга-чанга!
Наше счастье постоянно, Жуй кокосы, ешь бананы, Жуй кокосы, ешь бананы, Чунга-чанга!
1 вчитель: А зараз ми з вами будемо в ролі суддів. 12- 3 якої казки ілюстрація? («Колобок»). - Яке право Колобка порушено у казці? (право на життя). 13- Згадаймо казку «Бридке каченя» . Яке право бридкого каченяти було порушено? (всі рівні у правах). 14- Які права Попелюшки порушувала мачуха? (право на відпочинок).
2 вчитель: Давайте розгадаємо кросворд і дізнаємось ключове слово нашого заходу. 1. - Яким правом дитини ви користуєтесь після того, як провчитеся навчальну чверть? (відпочинок) 2.- Яким правом ви користуєтесь, коли йдете у бібліотеку? (Інформація) 3.- Що означає цей знак? (Піклування) 17Виконується пісня «На прививку третий класс».
На прививку третий класс,третий класс, третий класс Вы слыхали - это нас, это нас, это нас. Я уколов не боюсь, если надо уколюсь, Если надо уколюсь. - Яким правом скористуються діти? (Здоров'я) 18- Назвіть право дитини, яким ви користуєтесь кожен день. (Освіта). 6. - Так яке ключове слово нашого заходу? (Право). Але права нерозривно пов'язані з обов'язками. А що таке обов'язок? Обов'язок, діти, це те, що ви повинні робити, щоб бути корисними собі та оточуючим. А зараз діти назвуть свої обов'язки. 18учень: Наш обов'язок - старанно вчитися. 19учень: Берегти природу, пам'ятки культури. 20учень: Берегти шкільне майно. 21учень: Дотримуватись моральних норм поведінки. 22учень: Дотримуватись правил особистої гігієни. 23учень: Дотримуватись правил дорожнього руху.
2 учитель: На цьому наш огляд статей Конвенції про права дитини завершено. Тож розкажіть усім: дорослим і малюкам, друзям і батькам про права дитини. А зараз будуть нагороджені автори малюнків.
Література: 1. Курс «Я і Україна»: цікава дидактика. В.Л.Бутрім Харків, видавнича група «Основа» 2004р. 2. Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки уроків, дидактичний матеріал. Н.О.Уколова Харків, видавнича група «Основа» 2004р. 3. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи. О.В.Стребна, А.О.Соценко Харків, видавнича група «Основа» 2006р. 4Проектна діяльність в початковій школі. Н.О.Додусенко, І.В.Нетужилова Харків, «Основа» 1010. 5 Інноваційні технології в початковій школі. В.П.Телячук, О.В.Лесіна Харків, «Основа» ПП «Тріада+»2007р. 6. Творчі завдання для учнів початкових класів. Укладачі: Н.О.Капінус, І.Ф.Андросова, О.М.Баранова Харків, «Основа» 2004. 7. Природознай (матеріали для організації роботи з учнями молодших класів) Л.І.Слива, Н.І.Романцева Харків, «Торсінг» 2002. 8. Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології розвитку критичного мислення. Укладачі: Н.М.Седова, Г.О.Ярош Харків «Основа» 2004. 9. Сценарії свят в початковій школі 1 – 4кл. укладач: О.І.Фролова Харків, «Торсінг» 2005. 10. Природознавство для початковах класів. О.О.Форощук, Н.Є.Форощук Київ «А.С.К.» 2002. 11. Через комунікацію до пізнання. Відкритий урок, Початкова школа, випуск 1-2 Київ, видавництво «Плеяди» 2005. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|