Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пісня «Чунга-чанга» (І куплет).

 

Типологическое мышление останавливает дальнейшее познание. Подведение под тип дает знание не о самой личности, а о соответствии ее определенной типологии. Мы не можем узнать о человеке ничего сверх того, что заложено в саму типологию.

Все типологии, по словам одного из основоположников психологии личности Г. Олпорта, устанавливают границы там, где нет границ. Отнесение человека к определенному типу является, по мнению Д. Леонтьева,является не познанием человека как такового, а познанием того, как он соотносится с какими-то нашими задачами.

Итак, отнесение человека к какому-то определенному типу не является познанием человека. Но было бы неверным сказать, что это вредно, не нужно и т.д. Оно дает ответ на какие-то конкретные практические вопросы. Если типология и ярлыки абстрагируют какой-то отдельный сегмент личности, то противоположный путь, ведущий ближе к истинному познанию – это путь познания личности в разных гранях, разных аспектах и проявлениях, не сводя ее к какому то одному обозначению.

 

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ

ДИТИНИ

Мета:узагальнити знання дітей про їхні права та обов'язки; формувати правову свідомість; виховувати почуття власної гідності, пошану до законів України, уміння користуватися своїми правами; розвивати активну життєву позицію.

Обладнання:чарівна скринька, ілюстрації до казок, дитячі малюнки на тему прав дитини, кросворд, призи за кращі малюнки.

1 вчитель.У мене в руках чарівна скринька, у ній – най-цінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його по-бачити, може зазирнути, але поки що не розповідати, кого він там побачив, аж доти, доки всі найцікавіші й найсміливіші не зазирнуть на дно скриньки.

(Діти по черзі заглядають у скриньку і посміхаються)

- То кого ви побачили в чарівній скриньці?

(Діти називають себе, бо на дні скриньки - дзеркало).

- Так, ви побачили в чарівному дзеркалі кожен себе. Людина найцінніший скарб. Кожен з нас – осо-бистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій землі немає і не буде.

 

1 учень: Ти знаєш, що ти - людина?

Ти знаєш про це, чи ні?

Усмішка твоя - єдина,

Очі твої - одні.

2 учень: Більше тебе не буде,

Завтра на цій землі.

Інші ходитимуть люди,

Інші кохатимуть люди –

Добрі, ласкаві і злі.

3учень: Сьогодні усе для тебе:

Озера, гаї, степи.

І жити спішити треба –

Кохати спішити треба

Гляди ж, не проспи.

Бо ти на землі - людина

І хочеш того, чи ні –

Усмішка твоя - єдина.

Мука твоя - єдина,

Очі твої - одні.

2 вчитель: Пройде не одне тисячоліття, поки людство зро-зуміє цю істину. От же, наша виховна година буде присвячена правам та обов'язкам дитини. А що ж таке «право»?

 

Права дитини - це певні можливості, які треба вам, дітям, (до вісімнадцяти років) для того, щоб жити і дорослішати. Тобто те, що ви можете робити і в чому вам не можуть відмовити для того, щоб подорослішати і вести повноцінне життя.

 

3 вчитель: У різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Раніше діти не мали іграшок, свого дитячого одягу. І тільки триста років тому на дітей починають звертати увагу, шиють дитячий одяг, створюють дитячі книги, дитячі пісні та музику. У 1959 році було прийнято Декларацію прав дитини. У 1989 році всі прогресивні країни світу, у тому числі і наша Україна, підписали Конвенцію прав дитини. У 1991 році в Україні був прийнятий Закон про охорону дитинства.

Що означають слова «Декларація» та «Конвенція»

роз кажуть діти.

3 учень:Декларація - це документ у якому викладено важли-

ві правила, обов'язки для всіх людей.

4 учень: Конвенція - це міжнародний договір.

 

2 вчитель:А зараз ознайомимось з деякими статтями конвенції.

1 учень:Ми маємо право - говорить закон -

На добрий спочинок, на втіхи та сон.

Бо що за дитинство без ігор веселих,

Без яблук, гостинців і без каруселі.

Це право дітей на відпочинок.

2 учень:На цьому малюнку вибачити дітей, які граються на ди-

тячому майданчику, вони сміються, всі веселі, не обража-

ють один одного, живуть дружно, гарно відпочивають.

8 учень:Якщо в нас багато вільного часу, ми вирушаємо в похід.

 

Пісня «Вместе весело шагать по просторам» (1 куплет)

Вместе весело шагать по просторам,

По просторам, по просторам!

И, конечно, припевать лучше хором,

Лучше хором, лучше хором.

3 учень: Дзвенить дзвінок веселий,

Дітей скликає в клас.

Відкриті двері школи

Тепер завжди для нас.

У школі всіх навчають і писати, і читати, танцювати і співати.

 

Дитина має право на освіту.

 

10 учень: Іде урок. Діти працюють. Вони уважно слухають учителя. Кожен пам'ятає: ми маємо право на освіту, і наш обов'язок - старанно учитися.

 

11 учень: Діти мають право на інформацію.

Я намалював бібліотеку. Тут багато цікавих книг. Я і мої друзі маємо право користуватися книгами, журналами, газетами, які є в бібліотеці.

 

Пісня «Чему учат в школе» (1 куплет)

 

Буквы разные писать

Тонким перышком в тетрадь

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

Вичитать и умножать,

Малышей не обижать

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

4 учень: Ми маємо право на розвиток творчих здібностей. Я

намалював спортивний зал школи: ось баскетбольний щит. Я маю право відвідувати спортзал, тренуватись.

4 учень: На малюнку два хлопчики, які грають у шахи. Це я і

мій товариш.Ми члени шахового гуртка,маємо право бра-

ти участь у різних конкурсах.

6 учень: Ви бачите дітей з ляльками. Це наш ляльковий театр. Ми готуємось до лялькової вистави.

Маємо право на розвиток творчих здібностей.

 

Танець

 

7 учень: Добрий доктор Айболить.

Він питає: «Що болить?»

Усіх діток він лікує,

Щастя, радість їм дарує.

 

Діти мають право на охорону здоров'я. Цим правом корис-тується кожний із нас.

 

16 учень: Я намалювала лікаря, який допомагає нам, коли ми захворіємо. Нам боязно іти до нього, але ми його любимо.

1учень: У Конвенції прав дитини записано, що дитина має право на свободу совісті. Я намалювала церкву і дівчинку з свічкою. Діти мають право сповідувати якусь релігію, або ж не сповідувати ніякої.

7учень:Я намалювала маму з немовлям. Дитина має право на життя. А ще на батьківське піклування.

 

Пісня «Мамонтёнка» (1 куплет)

По синему морю к зеленой земле

Плыву я на белом своем корабле,

На белом своем корабле,

На белом своем корабле.

 

Меня не пугают ни волны, ни ветер!

Плыву я к единственной маме на свете!

Плыву я сквозь волны и ветер

К единственной маме на свете! 2раза

8 учень: Порушено право: ніхто не має права знущатися над

дітьми.

9 учень: Всі діти рівні у правах.

Я намалював чорноброву українку, голубооку росіянку, смуглявого таджика, бо всі діти рівні в правах незалежно від походження.

 

Пісня «Чунга-чанга» (І куплет).

Чунга-чанга - синий небосвод,

Чунга-чанга - лето круглый год.

Чунга-чанга - весело живем,

Чунга-чанга - песенку поем.

Пр. Чудо остров, чудо остров.

Жить на нем легко и просто,

Жить на нем легко и просто,

Чунга-чанга!

 

Наше счастье постоянно,

Жуй кокосы, ешь бананы,

Жуй кокосы, ешь бананы,

Чунга-чанга!

 

1 вчитель: А зараз ми з вами будемо в ролі суддів.

12- 3 якої казки ілюстрація? («Колобок»).

- Яке право Колобка порушено у казці? (право на життя).

13- Згадаймо казку «Бридке каченя» .

Яке право бридкого каченяти було порушено? (всі рівні у правах).

14- Які права Попелюшки порушувала мачуха? (право на відпочинок).

 

 

                     
                     
                     
                 
             

2 вчитель: Давайте розгадаємо кросворд і дізнаємось ключове слово нашого заходу.

1. - Яким правом дитини ви користуєтесь після того, як провчитеся навчальну чверть? (відпочинок)

2.- Яким правом ви користуєтесь, коли йдете у бібліотеку? (Інформація)

3.- Що означає цей знак? (Піклування)

17Виконується пісня «На прививку третий класс».

 

На прививку третий класс,третий класс, третий класс

Вы слыхали - это нас, это нас, это нас.

Я уколов не боюсь, если надо уколюсь,

Если надо уколюсь.

- Яким правом скористуються діти? (Здоров'я)

18- Назвіть право дитини, яким ви користуєтесь кожен день. (Освіта).

6. - Так яке ключове слово нашого заходу? (Право).

Але права нерозривно пов'язані з обов'язками. А що таке обов'язок? Обов'язок, діти, це те, що ви повинні робити, щоб бути корисними собі та оточуючим.

А зараз діти назвуть свої обов'язки.

18учень: Наш обов'язок - старанно вчитися.

19учень: Берегти природу, пам'ятки культури.

20учень: Берегти шкільне майно.

21учень: Дотримуватись моральних норм поведінки.

22учень: Дотримуватись правил особистої гігієни.

23учень: Дотримуватись правил дорожнього руху.

 

2 учитель: На цьому наш огляд статей Конвенції про права дитини завершено. Тож розкажіть усім: дорослим і малюкам, друзям і батькам про права дитини. А зараз будуть нагороджені автори малюнків.

 

Література:

1. Курс «Я і Україна»: цікава дидактика. В.Л.Бутрім Харків, видавнича група «Основа» 2004р.

2. Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки уроків, дидактичний матеріал. Н.О.Уколова Харків, видавнича група «Основа» 2004р.

3. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи. О.В.Стребна, А.О.Соценко Харків, видавнича група «Основа» 2006р.

4Проектна діяльність в початковій школі. Н.О.Додусенко, І.В.Нетужилова Харків, «Основа» 1010.

5 Інноваційні технології в початковій школі. В.П.Телячук, О.В.Лесіна Харків, «Основа» ПП «Тріада+»2007р.

6. Творчі завдання для учнів початкових класів. Укладачі: Н.О.Капінус, І.Ф.Андросова, О.М.Баранова Харків, «Основа» 2004.

7. Природознай (матеріали для організації роботи з учнями молодших класів) Л.І.Слива, Н.І.Романцева Харків, «Торсінг» 2002.

8. Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології розвитку критичного мислення. Укладачі: Н.М.Седова, Г.О.Ярош Харків «Основа» 2004.

9. Сценарії свят в початковій школі 1 – 4кл. укладач: О.І.Фролова Харків, «Торсінг» 2005.

10. Природознавство для початковах класів. О.О.Форощук, Н.Є.Форощук Київ «А.С.К.» 2002.

11. Через комунікацію до пізнання. Відкритий урок, Початкова школа, випуск 1-2 Київ, видавництво «Плеяди» 2005.


Читайте також:

  1. Волелюбний дух України в історичних піснях.
  2. Іспанський героїчний епос. «Пісня про мого Сіда».
  3. Народна лірична пісня.
  4. УРОК № 1 КАМЕРНО-ВОКАЛЬНИЙ ЖАНР (ПІСНЯ)
  5. Французький героїчний епос «Пісня про Роланда».




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В структуре частных конституций выделяют два основных класса: класс морфологических конституций и класс функциональных. | Тема 8. Макроэкономическое равновесие

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.