МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ира «Веселые музыканты»
- Творчість і натхнення необхідні для досягнення успіху. - Залишаємо слід на острові – прислів’я. Успіху немає, якщо немаєнатхнення його отримати. Активізація мислення через сприйняття прекрасного.
- Вирушаємо далі. Наступна зупинка – 5 острів. - Подивіться на картинку відомого художника! - Якою повинна бути людина , щоб створити такий шедевр? (талановитою) - Як назвемо острів? «Талант». Талант – це теж одна із умов досягнення успіху. - На згадку залишимо вислів. Талант – це дар. Талант – це праця. Наступна зупинка – 6 острів. Він називається «Бажання. Інтуїція ». - Що таке бажання? Чого ви бажаєте досягти в житті? В чому бажаєте досягти успіху ? ________________________
- Що таке інтуїція? З’ясуємо значення слова за допомогою словника. - Зараз перевіримо вашу інтуїцію. (відгадування предмета, який задумав учень) - Що підказало відгадати предмет? ( Інтуїція ) - Бажання і інтуїція – різні поняття ? А що ж їх об’єднує? Бажання і інтуїція – умови досягнення успіху. - На згадку – вислів. Буде бажання, буде і перемога. V.
- Наша подорож підходить до кінця. - Що робили на уроці? Які умови необхідні, щоб досягти успіхів? Гра « Так – ні».Виявлення якостей, які допомагають досягти успіху.
талант байдужість уважність лінь наполегливість боягузтво знання заздрість допитливість
недисциплінованість інтуїція незграбність працьовитість
VI. -Намалювати, малюнок « Ким я бачу себе через 20 років». Якщо не зможете намалювати знайдіть картинку і наклейте на аркуші паперу. А через 20 років, коли ви відвідаєте школу, ви подивитесь, чи здійснились ваші мрії, чи досягли успіху, але пам’ятайте, є умови досягнення успіху. На згадку – поради «Як досягти успіху» (читання дітьми) 1. Працюйте зібрано. 2. Умійте зосередитись на справі(не виконуйте кілька справ одразу) 3. Навчайтесь співпрацювати. 4. Вчіться спілкуватись. 5. Не облишайте навчання. 6. Не втрачайте надії. 7. Отримуйте насолоду і від навчання і від життя. 8. Успіх приходить до того, хто у нього вірить. - Прочитайте побажання: «Отримуйте міцні знання, ідіть до успіхущодня».
Лошадки Цель. Автоматизация звука л в тексте. Описание игры. Одна половина детей изображает лошадок, другая — кучеров. Кучера подходят к стоящим в ряд лошадкам. Поглаживая их по спине, они говорят: Ну и лошадка — Шерстка гладка, Чисто умыта С головы до копыта, Овса поела И снова — за дело. Кучера запрягают лошадок, говорят: но-но-но... и уезжают. Лошадки цокают языком. Затем дети меняются ролями.
7. Логопед « А теперь ребята давайте споем вместе с золушкой» Ира «Веселые музыканты» Цель: формирование правильного произношения звука Л. Ход: воспитатель предлагает детям поиграть на балалайках. Дети левой рукой как будто держат гриф, а правой ударяют по струнам и произносят слоги, которые на карточках показывает дирижер (ла, ло, лу, ал, ол, ул).
8. Загадки (упражнение направленно на развитие логического мышления). Логопед: «А теперь Золушка загадает вам загадки». Если я пуста бываю, Про тебя не забываю. Но когда несу еду Мимо рта я не пройду. Дети: «Ложка».
Дуб громадный повалю я, Говорю не хвастая! Все, что хочешь, распилю я – Острая, зубастая. Дети: «Пила»
Одноглазая старушка Узоры вышивает. Дети: «Игла».
На зеленом шнурочке Белые звоночки. Дети: «Ландыш».
Домовитая хозяйка Пролетает над лужайкой, Похлопочет над цветком – Он поделится медком. Дети: «Пчела».
9. Пальчиковая гимнастика «Кулачок» (упражнение направлено на развитие мелкой моторики пальцев рук). Логопед: «Золушка немного устала, давайте отдохнем, выполним гимнастику для пальчиков: (руки положить на стол, ладони прижать к столу) Сжали ручку в кулачок, Положили на бочок: (одновременно сжать два кулака) Чок-чок, кулочок, (разжать пальцы правой руки и прижать ее к столу) Чок-чок, на бочок (разжать пальцы левой руки и прижать ее к столу) Логопед: «Молодцы»!
10. Произношение звука [л] в предложениях. Логопед: «К нам пришла еще одна гостья – волшебница, крестная Золушки. Давайте вспомним, куда послала Волшебница Золушку»? Дети: «Волшебница послала Золушку в огород». Логопед: «Что сделала Золушка»? Дети: «Сорвала большую тыкву». Логопед: «Во что превратила тыкву Волшебница»? Дети: «Прикоснулась к ней волшебной палочкой. Тыква превратилась в золоченую карету». Логопед: «А в чем Золушка пошла на бал»? Дети: «В бальном платье». (Выставляется фигура Золушки в бальном платье). 11. Игра «Угощенье на балу». Автоматизация звука в [л] предложениях. Логопед: «И вот Золушка попала на бал. Давайте подумаем, чем угощала гостей на балу»? (логопед показывает картинки, дети составляют предложения). Картинки: клубника, яблоко, шоколад, голубика. Дети: «Гостей угощали клубникой и т. д.» Логопед: «Молодцы».
12. Развитие связной речи. Логопед: «Расскажите, что случилось дальше, чем закончилась сказка»? Дети: «Золушка оставила на балу одну туфельку. Принц примерил каждой девушке туфельку и нашел свою Золушку. На следующий день они сыграли свадьбу» (Краткий пересказ детьми). Логопед: «Молодцы»!
13. Игра «Платье для Золушки» (направлена на развитие мелкой моторики пальцев рук). Логопед: «А теперь давайте представим, в каком платье Золушка ходила на бал. Нарисуйте платье для Золушки». Дети выполняют задание.
Заключительная часть. Подведения итогов. Логопед: «Ребята, какой звук мы сегодня учились правильно произносить? Кто приходил к нам в гости?»
Использованная литература: 1. Волосовец, Т. В. Преодоление общего недоразвития речи у дошкольников. Учебно-методическое пособие / Под общ. ред. Т. В. Волосовец. – М.: В. Секачев, 2007. – 224 с. 2. Жукова, С. Н. Уроки логопеда. Исправление нарушений речи / Н. С. Жукова. – М.: Эксмо, 2008. – 120 с.: ил. 3. Новиковская, О. А. Речевая гимнастика: 100 упражнений для развития речи дошкольников / О. А. Новиковская. – М.: АСТ; СПб.: Сова; Владимир: ВКТ, 2008. – 62 с.: ил. 4. Новиковская, О.А . 1000 игр, заданий и упражнений для развития речи / о. А. Новиковская – М.: АСТ; СПб.: Сова, 2008. – 256 с.: ил. 5. Смирнова, Л. Н. Логопедия в детском саду. Занятия с детьми 6 – 7 лет с общим недоразвитием речи: Пособие для логопедов, дефектологов и воспитателей / Л. Н. Смирнова. – М.: Мозаика-Синтез, 2007. – 96 с.
|
||||||||
|