Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект уроку «Я і Україна» в 4 класі

 

ИсточникРубинштейн С. Я. Экспериментальные методики патопсихологии и опыт применения их в клинике. – М.: Апрель-Пресс, Психотерапия, 2007. – 224 с.

Возрастные ограничения – для детей от 7 до 9 лет, но возможно применение данной методики и для взрослых.

Ф.И. ребенка Оглы Савва

Возраст 10летДата 24.09.09

Этапы Тип задания Действия ребенка Комментарий ребенка
1.Предв. ориент. Работа с таблицей То пассивно и молчаливо разглядывает таблицу, то вопросительно глядит на экспериментатора. Так проходят 30 секунд.      
2. Основное задание Работа с 1-м набором карточек 1 ЗАДАЧА   УРОКИ 1 урок   2 урок     3 урок     Обобщающая формулировка Чем они отличаются? Это какой цвет? А это? Значит, чем они отличаются? 2 ЗАДАЧА   УРОКИ 1 урок 2 урок     3 урок   4 урок   Обобщающая формулировка А чем разные? Ну вот это что? А это? Значит, чем они отличаются? Это что? Геометрические…?     3 ЗАДАЧА У тебя разве 2 группы? УРОКИ 1 урок   Обобщающая формулировка А чем они разные? Ну, этот какой? Большой? А этот? А одежда бывает большого и маленького….?   Несколько растерян, начинает раскладывать все карточки по одной на столе. Признак выложенных перед ним карточек не называет. Продолжает просто выкладывать все карточки на стол. Правильно указывает, куда необходимо положить карточку. Последующие карточки начинает раскладывать без выделения признака. Молча кивает головой, начинает раскладывать карточки на 3 группы по цвету.     Молчит.   Называет не все цвета. Даже с помощью обобщающей формулировки не дает.   Вытаскивает карточки из середины колоды. Снова начинает раскладывать по цвету. Признак выложенных перед ним карточек не называет. Начинает раскладывать просто на 2 группы. Правильно указывает, куда необходимо положить карточку. Последующие карточки начинает раскладывать без выделения признака. Кивает головой, однако раскладывает снова карточки все подряд. Молча раскладывает карточки на 4 группы по форме.   Молчит.   Ребенок снова не отвечает на вопрос. Даже с помощью обобщающей формулировки не дает.   Снова раскладывает по форме.     Кивает головой, раскладывает по величине.     Молчит.   Даже с помощью обобщающей формулировки не дает.                     «Сюда?»         «Тут такие, тут такие, а тут такие».   «Я не знаю»             «Вот сюда».           «Они разные».     «Квадраты» «Круги»   «Не знаю».     «Нет. Не знаю.»   «Вот».   «Они разные».     Маленький. Большой.   «Маленького».
3. Анал. Задан. Работа со 2-м набором карточек   Раскладывает на две группы – пополам. Действия свои не проговаривает.    

 

Конспект уроку «Я і Україна» в 4 класі

 

Тема:Успіх. Умови успіху.

Мета:Уточнити і розширити уявлення учнів про умови успіху: талант, працьовитість, натхнення, творчість, знання, наполегливість, інтуїція; використовуючи інтерактивні методи навчання; навчити учнів аналізувати, узагальнювати інформацію, використовувати набуті знання у житті; розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили, виховувати якості, які необхідні для досягнення успіху: працьовитість, допитливість, уважність, організованість.

Обладнання:Мультимедійний центр, «Карта успіху», плакати прислів’їв, роздатковий матеріал, картина, словник, бонуси «Успіх».

Тип уроку: Урок закріплення і систематизації знань і вмінь учнів; урок-подорож.

Очікувані результати:1. Зацікавленість учнів даним видом роботи.

2. Застосування учнями отриманих знань у житті.

3. Використання учнями власного життєвого досвіду.

4. Створення в класі сприятливої емоційної атмосфери.

5. Створення ситуації успіху.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II.2. Культура конспектирования
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. підсумки уроку
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  8. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  12. III. Повідомлення теми і мети уроку.




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд №2 | Ира «Веселые музыканты»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.