МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Конспект уроку «Я і Україна» в 4 класі
Источник–Рубинштейн С. Я. Экспериментальные методики патопсихологии и опыт применения их в клинике. – М.: Апрель-Пресс, Психотерапия, 2007. – 224 с. Возрастные ограничения – для детей от 7 до 9 лет, но возможно применение данной методики и для взрослых. Ф.И. ребенка Оглы Савва Возраст 10летДата 24.09.09
Конспект уроку «Я і Україна» в 4 класі
Тема:Успіх. Умови успіху. Мета:Уточнити і розширити уявлення учнів про умови успіху: талант, працьовитість, натхнення, творчість, знання, наполегливість, інтуїція; використовуючи інтерактивні методи навчання; навчити учнів аналізувати, узагальнювати інформацію, використовувати набуті знання у житті; розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили, виховувати якості, які необхідні для досягнення успіху: працьовитість, допитливість, уважність, організованість. Обладнання:Мультимедійний центр, «Карта успіху», плакати прислів’їв, роздатковий матеріал, картина, словник, бонуси «Успіх». Тип уроку: Урок закріплення і систематизації знань і вмінь учнів; урок-подорож. Очікувані результати:1. Зацікавленість учнів даним видом роботи. 2. Застосування учнями отриманих знань у житті. 3. Використання учнями власного життєвого досвіду. 4. Створення в класі сприятливої емоційної атмосфери. 5. Створення ситуації успіху.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|