МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III. Повідомлення теми і мети уроку.1.Слово вчителя. — Сьогодні ми продовжимо здійснювати уявну екскурсію на фабрику, де шиють одяг. І будемо продовжувати вчитися пришивати ґудзики. 2. Пригадайте основні правила догляду за одягом. • Тримай одяг у чистоті. Дотримуйся вимог щодо прання одягу з різних видів тканин. • Вчасно прасуй одяг. • Знявши одяг, складай його або вішай на плечики в шафу. 3. Повторення ознайомлення з обладнанням для роботи з нитками й тканиною. • П'яльці — пристрій, у якому затискають тканину для вишивання. • Картон для виготовлення викрійок. • Калька і копіювальний папір, олівець для перенесення зображень на папір, картон, основу. • Подушечка з набором голок для шиття і вишивання. • Голки добирають відповідно до товщини ниток, а нитки — за товщиною тканини. • Наперсток для проштовхування голки захищає палець від проколювання. Його підбирають відповідно до величини середнього пальця правої руки. 4. Повторення правил шиття (с. 120). • Сядь правильно. Трохи нахилися вперед. • Тримай тканину на відстані 30 см від очей. • Правильно вибери довжину нитки. Для цього відміряй нитку ліктем. • Правильно всиляй нитку у вушко голки. Голку тримай лівою рукою. • Навчися зав'язувати вузлик. Нитку намотуй на вказівний палець правої руки. Петлю скрути великим пальцем. 5. Вправляння у зав'язуванні вузлика. Вчитель демонструє, як зав 'язувати вузлик, а учні роблять практичні спроби. 9. Допоможемо хлопчикові його пришити. Попрацюємо в швейній майстерні. IV. Розгляд зразка виробу. V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 121). 1. Підберіть інструменти (голку, ножиці, наперсток) та підберіть матеріали: (нитки швейні, ґудзики, одяг без ґудзика або шматок тканини). 2. Підготуйте голку й нитку до роботи (всиліть, складіть вдвоє нитку, зав'яжіть вузлик). 3. Встроміть голку в тканину і в один із отворів ґудзика. 4. Повторіть 5-6 разів. 5. Виведіть голку на зворотний бік тканини. Закріпіть нитку, прошивши стібки 2-3 рази. VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці. — Пізнайко нагадує вам правила безпечної роботи з голкою. 1. Не залишай голку без нитки і в невідповідному місці. 2. Не вколюй голку в свій одяг або матеріал, з яким працюєш. 3. Не бери голку в рот. 4. Після роботи вколюй голку в спеціальний гольник. 5. Запасні голки зберігай у гольнику. 6. Не використовуй голку замість булавки. 7. Під час шиття користуйся наперстком. 8. Перераховуй кількість голок до і після роботи. VIII. Самостійна робота учнів. IX. Фізкультхвилинка. X. Продовження самостійної роботи. XI. Оцінювання виробів. Читайте також:
|
||||||||
|