Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Слово вчителя.

— Сьогодні ми продовжимо здійснювати уявну екскурсію на фабрику, де шиють одяг. І будемо продовжувати вчитися пришивати ґудзики.

2. Пригадайте основні правила догляду за одягом.

• Тримай одяг у чистоті. Дотримуйся вимог щодо прання одягу з різних видів тканин.

• Вчасно прасуй одяг.

• Знявши одяг, складай його або вішай на плечики в шафу.

3. Повторення ознайомлення з обладнанням для роботи з нитками й тканиною.

• П'яльці — пристрій, у якому затискають тканину для ви­шивання.

• Картон для виготовлення викрійок.

• Калька і копіювальний папір, олівець для перенесення зображень на папір, картон, основу.

• Подушечка з набором голок для шиття і вишивання.

• Голки добирають відповідно до товщини ниток, а нитки — за товщиною тканини.

• Наперсток для проштовхування голки захищає палець від проколювання. Його підбирають відповідно до величини середнього пальця правої руки.

4. Повторення правил шиття (с. 120).

• Сядь правильно. Трохи нахилися вперед.

• Тримай тканину на відстані 30 см від очей.

• Правильно вибери довжину нитки. Для цього відміряй нитку ліктем.

• Правильно всиляй нитку у вушко голки. Голку тримай лівою рукою.

• Навчися зав'язувати вузлик. Нитку намотуй на вказівний палець правої руки. Петлю скрути великим пальцем.

5. Вправляння у зав'язуванні вузлика.

Вчитель демонструє, як зав 'язувати вузлик, а учні роблять прак­тичні спроби.

9. Допоможемо хлоп­чикові його пришити. Попрацюємо в швейній майстерні.

IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 121).

1. Підберіть інструменти (голку, ножиці, наперсток) та підберіть матеріали: (нитки швейні, ґудзики, одяг без ґудзика або шматок тканини).

2. Підготуйте голку й нитку до роботи (всиліть, складіть вдвоє нитку, зав'яжіть вузлик).

3. Встроміть голку в тканину і в один із отворів ґудзика.

4. Повторіть 5-6 разів.

5. Виведіть голку на зворотний бік тканини. Закріпіть нитку, прошивши стібки 2-3 рази.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

— Пізнайко нагадує вам правила безпечної роботи з голкою.

1. Не залишай голку без нитки і в невідповідному місці.

2. Не вколюй голку в свій одяг або матеріал, з яким працюєш.

3. Не бери голку в рот.

4. Після роботи вколюй голку в спеціальний гольник.

5. Запасні голки зберігай у гольнику.

6. Не використовуй голку замість булавки.

7. Під час шиття користуйся наперстком.

8. Перераховуй кількість голок до і після роботи.

VIII. Самостійна робота учнів.

IX. Фізкультхвилинка.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 663

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Розгляд зразка виробу. | XII. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.