Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Розповідь учителя.

— Сьогодні разом із Пізнайком ми вирушаємо у світ Ручної праці з пластиліном. 1 ви дізнаєтеся про виробництво пластиліну та його застосування.

— Що ж таке пластилін?
Пластилін — це в'язка суміш для ліплення, виготовлена з глини, воску та жирів. Завдяки цьому він стає пластичним, м'яким. На відміну від глини, не сохне, зберігаючи пластичність і щільність, не дає тріщин, не змінює форму. Завдяки різним барвникам пластилін буває різних кольорів.

З пластиліну створюють рельєфи і малі скульптури. Рельєф — це зображення, яке виділяється над площиною.

2. Робота з підручником (с. 94-95).

— Повторимо прийоми ліплення.

3. Відгадування загадки (підручник, с. 95). їх з дерева зриваємо і цукром посипаємо. У вареники й пиріг покладемо радо їх. (Вишні.)

— Сьогодні ви навчитесь виготовляти кошик з вишнями на пло­щині.

IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 96).

1. Розімніть шматочок коричневого пластиліну. Скачайте кульку, приплесніть — це буде кошик.

2. Розімніть шматочки червоного і зеленого пластиліну. Скачайте у долоньках червоні кульки для ягід вишні, зелені — для листочків.

3. Притисніть зелені кульки до підкладки так, щоб утворився
тонкий круг. Виріжте із нього стекою листок.

4. Розкачайте тоненькі вервечки для гілок і плодоніжок. Закріпіть вишні на гілці.

5. Покладіть вишні в кошик. Розмістіть виріб на аркуші картону.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

VII. Правила техніки безпеки та гігієна праці.

— Пізнайко розкриває вам секрети в роботі з пластиліном.
Пластилін зберігайте при кімнатній температурі.

При низькій температурі він твердішає.

Під час роботи не розмахуйте руками та стеками, щоб не поранитися.

Ліпіть тільки на підкладній дощечці. Не залишайте шматочки пластиліну на парті, не кидайте їх на підлогу. Працюйте охайно. Після роботи руки витріть серветкою і добре вимийте.

VIII. Самостійна робота учнів.

IX. Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки - раз! Став навшпиньки увесь клас. Два! — Присіли, знову встали. Головою похитали. Нахил вправо, нахил вліво, повторили знову вміло.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.

XII. Підсумок уроку.

—Чисподобалось вам працювати з пластиліном?

—Чого нового ви навчилися? Що дізналися?

XIII. Прибирання робочих місць.

УРОК ______ Дата ________


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 636

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Розгляд зразків виробу. | Тема. Робота з пластиліном. Виготовлення посуду для Лисиці і Журавля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.