Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Бесіда.

—Пригадайте і скажіть, що таке макет?

—Для чого їх створюють?

—З яких матеріалів виготовляють макети?

—Люди яких професій використовують макетування?

—А хто такі дизайнери?

Дизайнер це художник-конструктор, майстер на всі руки. Він уміє вигадувати. А ще малює, як художник, виготовляє вироби, ма­кетує і моделює. Тобто він майстер технічної творчості. Дизайнери створюють нові моделі одягу, меблів, автомобілів, техніки, інтер'єру, ландшафту.

- Назвіть будівельні споруди.( багатоповерховий будинок, фортеця, палац, сільська хата (сучасна і давня), церква, лікарня, школа тощо)

—Які з них є житловими?

—Люди яких професій беруть участь у спорудженні будинку?

—Які матеріали використовують?

—Розгляньте малюнок давньої української хати. Чим вона від­різняється від сучасної?

—Сьогодні ви спробуєте себе в ролі майстрів-проектувальників і навчитеся виготовляти макет хати на основі розгортки.

— Пригадайте і скажіть, що таке розгортка?

IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 130-131).

1. На аркуші в клітинку виконайте розмітку розгортки стін хати. Виріжте її.

2. Обведіть розгортку, як шаблон, на цупкому папері. Розмітьте лінії згину.

3. Накресліть припуски для склеювання. Виріжте розгортку по контуру.

4. Розмітьте дах за кресленням.

5. Зігніть стіни і дах хати, змастіть клеєм і склейте.

6. Прикрасьте хату. Доклейте вікна, двері. Прикріпіть хату на основу-картон.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

— Сьогодні ви працюватимете в творчих групах проектувальників (дизайн-групах).

—Розподіліть обов'язки у дизайн-групах, працюйте тихо, дружньо і старанно.

—Навколо хати створіть подвір'я з квітами і деревом.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

— Пригадайте правила користування ножицями та клеєм.

VIII. Самостійна робота учнів (в групах).

IX. Фізкультхвилинка.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів. Презентація виробів. Виставка "Ми — про­ектувальники".

XII. Підсумок уроку.

— Чи сподобалося вам працювати в групах?

— Що було найважче виготовляти?

XIII. Прибирання робочих місць.

 

 

УРОК _____ Дата ______

Тема. Макетування моделей із сірникових коробок.

Мета. Розширити знання учнів про виготовлення й оздоблення об'ємних виробів. Навчити виготовляти макет вантажного автомобіля із сірникових коробок. Розвивати логічне мис­лення, вміння планувати і обдумувати.

Матеріали та інструменти.Сірникові коробки, ножиці, клей, пен­злик, олівець, картон, зразок виробу, зразки макетів, монета (25 к.), кольоровий папір, підручник (с. 134-135).


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 979

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Розгляд зразка виробу. | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.