Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






XII. Підсумок уроку.

— Чисподобалося вам працювати у швейній фабриці?

— Які інструменти потрібні для шиття?

— Як їх треба зберігати?

— Використовуючи ґудзики різних кольорів та форм, створіть у вільну хвилину аплікацію на тканині.

XIII. Прибирання робочих місць.

 

УРОК _______ Дата ______

Тема. Макетування. Виготовлення та оздоблення об'ємних виро­бів. Виготовлення макетів будинків.

Мета. Дати учням уявлення про макет та його призначення. На­вчити створювати макети будинків. Поглибити знання про виготовлення і оздоблення об'ємних виробів. Розвивати вміння планувати, обдумувати.

Матеріали та інструменти.Коробки від чаю, парфумів, клей, пен­злик, олівець, лінійка, кольоровий папір, зразки макетів, підручник (с. 128-129).

Хід уроку

I. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.

Ми справжні архітектори. Хоч вір, хоч не вір. Стає у нас твором звичайний папір.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  11. VIІ. Підсумок уроку
  12. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Повідомлення теми і мети уроку. | НІ. Повідомлення і мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.