Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Розповідь вчителя.

— У природі існують рослини симетричної форми.

— Розгляньте листки дерев. Учитель демонструє листки дерев.

Уявну лінію, яка проходить посередині листка і ділить його на однакові частини, називають віссю симетрії. Частини, розміщені відносно осі, називають симетричними.

Природа наділила комах і птахів крилами симетричної форми відносно осі — тулуба, інакше вони не могли б літати.

Демонстрування малюнків метеликів, птахів.

— Майстер Паперопластик хоче відкрити вам секрети симетрич­ного вирізування і навчити вас виготовляти стрічкову витинанку.

• Для симетричного вирізування папір складають удвоє або в кілька разів.

• Віссю в папері буде лінія згину.

• На темному тлі варто вирізувати світлий візерунок, на світлому — темний.

• Витинанки можна робити різної форми. Для цього беруть папір потрібного розміру.

2. Відгадування загадки.

В неї гарні, пишні віти

і колючок не злічити.

Не байдужа до прикрас,

на свята спішить до нас. (Ялинка.)

— Отже, сьогодні ви будете виготовляти витинанку "Хоровод ялинок".

— А чи знаєте ви, що таке хоровод? Які хороводи вам відомі?

IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 89)

1. Кольоровий папір (зелений) складіть "гармошкою".

2. До згину прикладіть і обведіть шаблон половини ялинки або намалюйте.

3. Міцно стисніть всі шари паперу. Виріжте по контуру ножицями, як показано на малюнку. Вирізуйте, повертаючи папір, а не ножиці.

4. Розгорніть обережно витинанку — ялинки "попливуть" хоро­водом.

5. Зворотний бік ялинок змастіть клеєм і наклейте на картон основу.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

— Майстер Паперопластик відкриває вам секрет наклеювання витинанок.

• Спочатку вирівняйте вирізану витинанку, правильно роз­містіть на картоні-основі.

• Змастіть клеєм тільки поверхню самої витинанки, а не тло.

• Закінчивши приклеювання, роботу акуратно розгладьте серветкою і покладіть під прес.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

— Перш ніж розпочати роботу, давайте згадаємо правила техніки безпеки під час користування ножицями.

VIII. Самостійна робота учнів.

IX. Фізкультхвилинка.

Виконання новорічного хороводу в імітацією відповідних рухів.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Розгляд зразків виробу. | XII. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.039 сек.