Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Слово вчителя.

— Сьогодні ми здійснимо уявну екскурсію на фабрику, де шиють одяг. Нашим екскурсоводом буде Пізнайко.

Учні розглядають ілюстрації швейного виробництва. Вчитель ко­ментує зображення.

2. Бесіда.

—Який буває одяг за призначенням? (Робочий, спортивний, до­машній, святковий.)

—Розкажіть, як ви доглядаєте за своїм одягом.

— Однією з ознак культури людини є охайний одяг. Щоб одягслужив вам довго і водночас залишався красивим, слід дотримуватись правил догляду за ним.

3. Робота з підручником (с. 117).

Прочитайте основні правила догляду за одягом, які підготував Пізнайко.

• Тримай одяг у чистоті. Дотримуйся вимог щодо прання одягу з різних видів тканин.

• Вчасно прасуй одяг.

• Знявши одяг, складай його або вішай на плечики в шафу.

— Розгляньте малюнок і скажіть, хто з хлопчиків правильно до­глядає за одягом.

4. Ознайомлення з обладнанням для роботи з нитками й ткани­нами.

— Відгадайте загадки.

• Я блискуча, гостренька,
маю очко маленьке.

За собою несу

довгу-довгу косу. (Голка і нитка.)

• Два кільця,
два кінця,

а посередині цвях. (Ножиці.)

• Маленький хлопчик
сів на стовпчик.
Одежі не носить,
їсти просить,

личенько рябе.

Що воно таке? (Наперсток.)

— Які ще інструменти та матеріали потрібні для шиття?

5. Продовження роботи з підручником (с. 119).

Розгляньте малюнки. Ознайомтеся з обладнанням для роботи з нитками й тканиною.

• П'яльці — пристрій, у якому затискають тканину для ви­шивання.

• Картон для виготовлення викрійок.

• Калька і копіювальний папір, олівець для перенесення зображень на папір, картон, основу.

• Подушечка з набором голок для шиття і вишивання.

• Голки добирають відповідно до товщини ниток, а нитки — за товщиною тканини.

• Наперсток для проштовхування голки захищає палець від проколювання. Його підбирають відповідно до величини середнього пальця правої руки.

6. Ознайомлення з правилами шиття (с. 120).

Наш екскурсовод Пізнайко розкриє вам секрети шиття.

• Сядь правильно. Трохи нахилися вперед.

• Тримай тканину на відстані 30 см від очей.

• Правильно вибери довжину нитки. Для цього відміряй нитку ліктем.

• Правильно всиляй нитку у вушко голки. Голку тримай лівою рукою.

• Навчися зав'язувати вузлик. Нитку намотуй на вказівний палець правої руки. Петлю скрути великим пальцем.

7. Вправляння у зав'язуванні вузлика.

Вчитель демонструє, як зав 'язувати вузлик, а учні роблять прак­тичні спроби.

8. Відгадування загадки (с. 121).

Від штанців він відірвався та кудись від нас сховався.

Мусимо знайти й пришити, щоб штанці не загубити. (Ґудзик.)

Відгадайте, що це? Ну, звичайно ж, ґудзик! Допоможемо хлоп­чикові його пришити. Попрацюємо в швейній майстерні.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 704

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УРОК ______ Дата _____ | IV. Розгляд зразка виробу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.