Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Слово вчителя.

— Сьогодні ми здійснимо уявну екскурсію на фабрику, де шиють одяг. Нашим екскурсоводом буде Пізнайко.

Учні розглядають ілюстрації швейного виробництва. Вчитель ко­ментує зображення.

2. Бесіда.

—Який буває одяг за призначенням? (Робочий, спортивний, до­машній, святковий.)

—Розкажіть, як ви доглядаєте за своїм одягом.

— Однією з ознак культури людини є охайний одяг. Щоб одягслужив вам довго і водночас залишався красивим, слід дотримуватись правил догляду за ним.

3. Робота з підручником (с. 117).

Прочитайте основні правила догляду за одягом, які підготував Пізнайко.

• Тримай одяг у чистоті. Дотримуйся вимог щодо прання одягу з різних видів тканин.

• Вчасно прасуй одяг.

• Знявши одяг, складай його або вішай на плечики в шафу.

— Розгляньте малюнок і скажіть, хто з хлопчиків правильно до­глядає за одягом.

4. Ознайомлення з обладнанням для роботи з нитками й ткани­нами.

— Відгадайте загадки.

• Я блискуча, гостренька,
маю очко маленьке.

За собою несу

довгу-довгу косу. (Голка і нитка.)

• Два кільця,
два кінця,

а посередині цвях. (Ножиці.)

• Маленький хлопчик
сів на стовпчик.
Одежі не носить,
їсти просить,

личенько рябе.

Що воно таке? (Наперсток.)

— Які ще інструменти та матеріали потрібні для шиття?

5. Продовження роботи з підручником (с. 119).

Розгляньте малюнки. Ознайомтеся з обладнанням для роботи з нитками й тканиною.

• П'яльці — пристрій, у якому затискають тканину для ви­шивання.

• Картон для виготовлення викрійок.

• Калька і копіювальний папір, олівець для перенесення зображень на папір, картон, основу.

• Подушечка з набором голок для шиття і вишивання.

• Голки добирають відповідно до товщини ниток, а нитки — за товщиною тканини.

• Наперсток для проштовхування голки захищає палець від проколювання. Його підбирають відповідно до величини середнього пальця правої руки.

6. Ознайомлення з правилами шиття (с. 120).

Наш екскурсовод Пізнайко розкриє вам секрети шиття.

• Сядь правильно. Трохи нахилися вперед.

• Тримай тканину на відстані 30 см від очей.

• Правильно вибери довжину нитки. Для цього відміряй нитку ліктем.

• Правильно всиляй нитку у вушко голки. Голку тримай лівою рукою.

• Навчися зав'язувати вузлик. Нитку намотуй на вказівний палець правої руки. Петлю скрути великим пальцем.

7. Вправляння у зав'язуванні вузлика.

Вчитель демонструє, як зав 'язувати вузлик, а учні роблять прак­тичні спроби.

8. Відгадування загадки (с. 121).

Від штанців він відірвався та кудись від нас сховався.

Мусимо знайти й пришити, щоб штанці не загубити. (Ґудзик.)

Відгадайте, що це? Ну, звичайно ж, ґудзик! Допоможемо хлоп­чикові його пришити. Попрацюємо в швейній майстерні.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УРОК ______ Дата _____ | IV. Розгляд зразка виробу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.