Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Розгадування кросворда.

— Дайте відповіді на запитання, щоб дізнатись, що саме навчитеся виготовляти на уроці.

Кросворд.

1. Майстер, який виготовляє з глини посуд. (Гончар.)

2. З чого виготовляють пластилін? (Глина.)

3. Речовина, завдяки якій пластилін буває різних кольорів. (Барвник.)

4. Як називається мистецтво виготовлення виробів з глини? (Кераміка.)

5. Інструменти, які використовують для зображення дрібних деталей, узорів під час ліплення. (Стеки.)

 

—Яке слово прочитаємо у виділених клітинках? (Рибки.)

—Отже, сьогодні ви навчитесь виготовляти сюжетну композицію "Рибки в акваріумі".

2. Розгляд малюнків із зображенням рибок.

—Розгляньте зображення рибок.

—Яких з них ви знаєте? Де вони живуть?

—Знайдіть тулуб, плавники, хвіст. Порівняйте їхні форми.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Робота з пластиліном на площині з елементами творчості. Ліплення сюжетних композицій на задану тему. | IV. Розгляд зразка виробу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.