Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу.

1.На картон-основу тонким шаром нанесіть пластилін синього кольору.

2. Рибки виліпіть за такою послідовністю:

а) Візьміть шматок пластиліну.

б) Розімніть і скатайте кульку.

в) Витягніть форму.

г) Сформуйте передню і хвостову частину рибки,
ґ) Розташуйте рибку на основі та притисніть.

д) Намалюйте стекою очі, рот, плавники, луску.

3. Доповніть композицію водоростями, черепашками, камінчи­ками.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

VIII. Самостійна робота учнів.

IX. Фізкультхвилинка.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів. Виставка "Рибки в акваріумі".

XII. Підсумок уроку.

—Що цікаво було виготовляти на уроці?

—Чи є у вас вдома акваріум?

—Які рибки живуть у ньому?

—Розкажіть про них.

XIII. Прибирання робочих місць.

 

УРОК ______ Дата ________

Тема. Самообслуговування. Культура харчування. Правила пове­дінки за столом. Сервірування столу.

Мета. Розширити знання учнів про культуру харчування, правила поведінки за столом. Виробити початкові навички сервіру­вання столу. Виховувати бажання навчитись і дотримуватись гарних манер.

Матеріали та інструменти.Столові прибори, посуд, скатертина, сер­ветки, підручник (с. 106-109)

Хід уроку

I. Підготовка робочих місць.


Читайте також:

  1. IV. Розгляд зразка виробу.
  2. IV. Розгляд зразка виробу.
  3. IV. Розгляд зразків виробу.
  4. IV. Розгляд зразків виробу.
  5. Апеляційний розгляд справи у судовому засіданні
  6. Аристотель розглядав дві форми грошей — гроші як простий засіб обігу товарів і як засіб обігу грошового капіталу.
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 820

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Повідомлення теми і мети уроку. | II. Організаційний момент.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.