IV. Розгляд зразків виробу.
Розгляньте зразки сніжинок-витинанок.
— Які вам більше до вподоби?
V. Технологія виготовлення виробу (підручник, с. 87).
1. Візьміть папір квадратної форми, складіть його навпіл по діагоналі.
2. Утворений трикутник ще раз складіть навпіл.
3. Повторіть ще двічі попередню операцію. Відріжте зайвий кут.
4. На утвореній фігурі простим олівцем нанесіть контури майбутньої витинанки.
5. Вирізуйте, повертаючи папір, а не ножиці.
6. Розгорніть утворену сніжинку.
VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів.
VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.
— Паперопластик нагадує вам правила роботи з ножицями та клеєм.
— Працюйте так, щоб не нашкодити собі і товаришеві.
VIII. Самостійна робота учнів.
IX. Фізкультхвилинка.
Вище руки підніміть і спокійно опустіть, розведіть їх в сторони. Сплесніть, діти, кілька раз й за роботу — все гаразд.
X. Продовження самостійної роботи.
— Наклеювати витинанки потрібно охайно. Спочатку вирізану сніжинку треба добре вирівняти. Потім акуратно приклеїти на нашу ялинку.
XI. Оцінювання виробів. Наклеювання сніжинок на ялинку.
XII. Підсумок уроку.
—Чи сподобалося вам виготовляти витинанки?
—Чого нового навчилися?
—Знайдіть на малюнку (підручник, с. 90) однакові сніжинки.
—У вільну хвилину пофантазуйте, придумайте візерунки самостійно і виріжте цікаві сніжинки.
XIII. Прибирання робочих місць.
УРОК _______ Дата _________
Тема. Симетричне вирізування. Виготовлення стрічкової витинанки "Хоровод ялинок".
Мета. Закріпити навички роботи з папером. Розвивати точність, акуратність. Ознайомити учнів з поняттям симетрії. Навчити виготовляти стрічкову витинанку. Виховувати самостійність.
Матеріали та інструменти. Кольоровий папір, картон-основа, клей, ножиці, пензлик, олівець, шаблон, зразок виробу, підручник (с. 69).
Хід уроку
I. Підготовка робочих місць.
II. Організаційний момент.
Знов всміхнулась спозаранку наша гарна витинанка.
Кличе діток на урок витинати ялинок хоровод.
Читайте також:
IV. Розгляд зразка виробу. IV. Розгляд зразка виробу. IV. Розгляд зразка виробу. IV. Розгляд зразків виробу. Аналіз зразків узагальненого досвіду, Аналіз зразків-аналогів Апеляційний розгляд справи у судовому засіданні Аристотель розглядав дві форми грошей — гроші як простий засіб обігу товарів і як засіб обігу грошового капіталу. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: