V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 129).
1. Візьміть коробку від чаю або парфумів.
2. Обклейте стіни і дах майбутнього будиночка кольоровим папером.
3. Виріжте і наклейте смужку паперу для фундаменту.
4. Виріжте і наклейте вікна, двері.
5. Прикрасьте будинок візерунками.
VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів.
VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.
— Пам'ятайте! Недотримання правил безпеки на уроках трудового навчання може спричинити травмування.
1. Гра "Правильно — неправильно".
• Користуюся ножицями з гострими кінцями.
• Залишаю ножиці відкритими.
• Передаю ножиці кільцями вперед.
• Зберігаю ножиці в пеналі.
• Після закінчення роботи клей щільно закриваю, а пензлик мию.
VIII. Самостійна робота учнів.
IX. Фізкультхвилинка.
X. Продовження самостійної роботи.
XI. Оцінювання виробів. Створення композиції "Міні-місто".
XII. Підсумок уроку.
—Чого навчилися сьогодні на уроці?
—Що таке макет?
—Люди яких професій використовують макетування?
—З яких матеріалів виготовляють макети?
XIII. Прибирання робочих місць.
УРОК ____ Дата _________
Тема. Макетування. Виготовлення хати.
Мета.Навчити учнів виготовляти макет хати на основі розгортки. Вдосконалювати навички розмічання. Дати уявлення про різноманітність архітектурних споруд, про професію дизайнера. Розвивати образне мислення, уяву.
Матеріали та інструменти.Картон, кольоровий папір, аркуш у клітинку, олівець, лінійка, ножиці, клей, пензлик, зразок виробу, підручник (с. 130-131).