— Майстер Паперопластик нагадує вам, як потрібно тримати ножиці папір під час вирізування.
• Щоб лінія розрізу була рівною, чіткою, ножицями ріжуть не поспішаючи, повільно повертаючи папір.
• Коли потрібно різати по кривій лінії, ножиці розкривають і ріжуть тією частиною, що ближча до шарніра.
1. Повторення правил техніки безпеки.
— Перш, ніж почати роботу, давайте згадаємо правила техніки безпеки під час користування ножицями.
• Класти ножиці так, щоб вони не виступали за край.
• Не залишати ножиці в розкритому вигляді, не тримати кінцями вгору.
• Передавати ножиці кільцями вперед.
VIII. Самостійна робота учнів.
IX. Фізкультхвилинка
X. Продовження самостійної роботи.
XI. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.
XII. Підсумок уроку.
— Чи сподобалося вам виготовляти такі серветки?
— Що таке витинанка?
— У вільний час спробуйте виготовити писанку способами витинання і аплікації (підручник с. 84).
XIII. Прибирання робочих місць.
УРОК ______ дата _______
Тема. . Виготовлення витинанки "Сніжинка".
Мета. Поглибити знання учнів про техніку витинання. Розкрити послідовність дій під час виготовлення витинанок. Навчити виготовляти сніжинки. Розвивати фантазію, акуратність. Виховувати бережливе ставлення до традицій українського народу.
Матеріали та інструменти.Кольоровий папір, олівець, клей, пензлик, ножиці, зразок виробу, малюнок ялинки, підручник (с. 86-87).
Хід уроку
I. Підготовка робочих місць.
II. Організаційний момент.
Щоб робота в нас кипіла, працювати будем як? Швидко! Дружно! Вміло!
III. Повідомлення теми і мети уроку.
1.Слухання вірша "Ялинка".
Ось ялинка зелененька,
ні велика, ні маленька.
Ми прикрасимо її,
заспіваємо пісні.
В. Паронова ( на дошці великий малюнок ялинки.)
—Ось таку красиву ялинку ми будемо сьогодні прикрашати.
—Але спочатку відгадайте загадку.
Зірка сніжно-біла на рукав мені залетіла. Поки ніс її сюди, стала краплею води.
(Сніжинка.)
— Отже, ви будете прикрашати ялинку сніжинками-витинанками. А майстер Паперопластик стежитиме за виконанням завдання, даватиме вам поради.