Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Організаційний момент.

III. Вивчення нового матеріалу.

1.Слухання вірша Г. Бойка "Некультурні хазяї".

Із гостини по сніжку хлопчики вертались, а товариш запитав:

—Як вам гостювалось?

—Та нічого, все як слід... Тільки, бачиш, друже,

в тому дому хазяї некультурні дуже. Некультурні хазяї, просто нехороші, -у прихожій не зняли з нас вони калоші. Навіть з наших кожушин снігу не струсили... То ми так, як увійшли, і до столу сіли.

—Хто ж був некультурний — хазяї чи діти?

—Що потрібно було зробити хлопцям?

—Як ви поводитесь у гостях?

2. Бесіда з елементами розповіді.

— У гостях, вдома, у шкільній їдальні вам доводиться часто сідати за стіл зі своїми рідними, однокласникам, друзями. А для цього не­обхідно знати правила поведінки за столом. Вони допомагають всім
почувати себе зручно і невимушено.

—Уміння поводитися за столом, правильно користуватися сто­ловими приборами характеризує загальний рівень культури людини.

—У якій кімнаті ви їсте вдома?

—Хто накриває на стіл?

—Чи вмієте ви накривати на стіл?

—Чи нагадують вам старші, що треба мити руки з милом?

—Як треба тримати ложку, виделку, ніж?

(Ложку тримати пальцями, не брати її в кулак, підносити краєм паралельно до губ, не засовувати всю в рот; не всмоктувати рідину зі свистом, не плямкати.)

—Як слід брати хліб з тарілки? (Руками.)

—Як брати сіль із сільниці? (Чистим ножем.)

—Як брати цукор? (Окремою маленькою ложечкою.)

—Куди покласти ніж, виделку, ложку після трапези? (На тарілку, а не на скатертину.)

—Яку їжу їдять без ножа? (Котлети, овочі, інші м'які страви, що легко ламаються на шматочки виделкою.)

—Чи можна вставати з-за столу, якщо дорослі ще їдять? Що потрібно зробити, якщо треба вийти з-за столу?

—Чи можна відламувати шматочок хліба з хлібниці, відкладати недоїдені печиво, цукерки і братися за інший десерт?

—Чим і як витирають руки за столом?

3. Робота з підручником (с. 106-107).

—Прочитайте правила поведінки за столом.

—Розгляньте малюнки. Хто з дітей правильно поводиться за столом, а хто — ні?

4. Робота з ілюстративним матеріалом.

— Розгляньте малюнки. Що належить до столового посуду? Яке
його призначення?

5. Розповідь учителя.

— Посуд, в якому подають їжу, називають столовим. За давніх часів люди намагалися прикрасити й урізноманітнити його. Для його виробництва використовували дерево, метал, скло, кераміку тощо.
Існує багато видів столового посуду. Це, насамперед, столові сервізи, що складаються з глибоких і мілких тарілок, супниць, салатниць, розеток, креманок, тарілки для оселедця, великого блюда, набору ємкостей для спецій. ' .

—До столового посуду також належить і тонкий кришталевий посуд, чайний і кавовий посуд. Необхідні людині за столом і прибори: ложка, виделка, ніж, чайна ложечка.

—Сьогодні на уроці ви навчитесь сервірувати стіл.

Сервірування столу — це підготовка й оформлення його для вживання їжі.

—Гарно оформлений стіл покращує настрій та апетит.

—Розгляньте малюнок "Сервірування столу" (підручник, с. 109). Згадайте правила сервірування столу, вивчені в 1-ому класі.


Читайте також:

  1. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  3. І. Організаційний момент
  4. І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  5. І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  6. І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  7. Інфраструктура бюджетного процесу. Аналітичний, обліковий, організаційний і програмно-технічні складові
  8. Ковалентная связь. Свойства ковалентной связи. Дипольный момент. Полярность молекул.
  9. Механізмів, що передають крутячий момент.
  10. Міжорганізаційний трансфер технологій
  11. Національне багатство країни — це сукупність матеріальних і культурних благ, які нагромаджені в даній країні протягом її історичного розвитку на відповідний момент.




Переглядів: 955

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Розгляд зразка виробу. | Правила сервірування столу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.049 сек.