Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Методика проведення уроку.

Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень проводяться в декілька етапів з урахуванням критеріїв оцінювання знань учнів.

У першій частині уроку проводиться усне фронтальне опитування учнів з одночасною організацією роботи за індивідуальними завданнями на дошці (на картках) з подальшим залученням класу до перевірки та корекції виконаного завдання.

Після спільної з учнями перевірки завдань, що виконувалися на дошці, і корекції схеми учитель переходжу до другої частини уроку. Проводжу цей етап у вигляді письмової роботи: колективної (II рівень) та індивідуальної (III і IV рівні).

Завдання другого рівня згруповані у «Правовий диктант» із десяти запитань, кожне з яких оцінюється в один бал. При цьому окремі завдання можуть оцінюються за шкалою 0—1 (проміжного балу немає), а деякі — 0—0,5—1 (за наявності неповної або не зовсім точної відповіді можливе отримання проміжної оцінки). У разі, коли учень правильно відповість на всі десять запитань, йому надається два «преміальних» бали, у разі правильної відповіді на дев’ять — додатковий бал. Якщо учень набере з урахуванням дрібних оцінок 9,5 бала, він отримує оцінку за диктант 11 балів. Уведення цієї системи має забезпечити можливість отримання учнем за будь-який вид роботи найвищої оцінки, як і передбачено нормативними актами Міністерства освіти і науки України.

Після колективної роботи учням пропонуються на вибір завдання третього і четвертого рівнів. Завдання третього рівня вимагають від учня переважно відповідей на рівні знань окремої теми курсу, тому максимальна оцінка за відповідь на них — 9 балів (достатній рівень). При цьому подається два варіанти завдань третього рівня, з яких вчитель має змогу на свій розсуд обрати той, що на його думку більше відповідає рівню класу.

Завдання четвертого рівня вимагають від учнів використання отриманих знань для аналізу певних юридичних ситуацій, аналізу пропонованих документів або витягів з них. Отже, необхідна робота творчого характеру, тому вони можуть бути оцінені до 12 балів включно.

Перед початком виконання роботи докладно пояснюю порядок виконання роботи і різницю в завданнях. Учням, які обрали роботу за четвертим рівнем, але після отримання завдань відчули свою недостатню готовність до їх виконання, надаю можливість виконувати завдання третього рівня.

 

II. ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ


Читайте також:

  1. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. Аналітичний вираз сил і моментів.
  3. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  4. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  5. Визначення балансової вартості валюти в момент її вибуття.
  6. Вимірювання крутних моментів
  7. Вимірювання сил і крутячих моментів
  8. Виробничий процес - це сукупність взаємопов'язаних ресурсів і діяльності від моменту отримання матеріальних ресурсів до відправлення готової продукції споживачеві.
  9. Властивості вибіркових моментів
  10. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  11. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу
  12. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу




Переглядів: 755

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ | Індивідуальне завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.