Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальне завдання.

Відтворіть на дошці схеми «Форма держави», «Нормативно-правові акти», «Система права».

Фронтальне опитування.

1) Яка з теорій походження держави є найпереконливішою? (Відповідь обґрунтуйте.)

2) Висловіть думку щодо можливих шляхів зближення моралі та права.

І—II РІВЕНЬ Правовий диктант.

1) Дайте визначення держави. (Можлива дрібна оцінка.)

2) Назвіть види влади. (Для отримання повної оцінки необхідно правильно назвати не менше трьох видів влади, в іншому випадку виставляється оцінка 0,5.)

3) Як називають здатність особи власними діями створювати, змінювати, припиняти права та обов’язки? (Відповідь може оцінюватися лише 0—1.)

4) Назвіть види підзаконних нормативно-правових актів. (Для отримання повної оцінки необхідно назвати не менше трьох видів, якщо буде названо один-два види — оцінка 0,5.)

5) Назвіть обставини, що виключають юридичну відповідальність. (Для отримання повної оцінки необхідно назвати не менше двох обставин, якщо названа лише одна обставина — оцінка 0,5.)

6) Назвіть види юридичної відповідальності. (Для отримання повної оцінки необхідно назвати не менше трьох видів, якщо названо один—два види юридичної відповідальності — оцінка 0,5.)

7) Які держави існували на території сучасної України в різні періоди історії? (Оцінюється аналогічно попередньому запитанню.)

8) Дайте визначення об’єктивного права. (Можлива дрібна оцінка.)

9) Назвіть галузі права. (Для отримання повної оцінки необхідно назвати не менше трьох галузей, якщо названа одна-дві галузі права — оцінка 0,5.)

10) Назвіть роки прийняття Конституції Радянської України (або прийняття Литовських Статутів).

 

Ill РІВЕНЬ

Варіант 1

Дайте письмову відповідь за однією з тем (теми розподіляє вчитель):

1) Людське суспільство додержавного періоду. Походження держави.

2) Поняття та функції держави.

3) Поняття та джерела права.

4) Система права та систематизація законодавства.

5) Правопорушення та їх причини.

6) Конституційні принципи юридичної відповідальності.

7) Види нормативно-правових актів.

8) Обставини, що виключають юридичну відповідальність.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Групове та індивідуальне спорядження для походів різної категорії складності
  12. Дидактика як наука, її предмет та завдання.




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.