Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Перевірка домашнього завдання.

Проводжу фронтальне опитування учнів за запитаннями підручника [с. 32—33].

Індивідуальні завдання.

1) Розв’яжіть юридичні ситуації.

а) Закон України «Про міліцію» передбачає, що у своїй діяльності міліція підпорядковується Міністерству внутрішніх справ України, а начальники міських, районних управлінь Міністерства внутрішніх справ України призначаються і звільняються з посади Міністром внутрішніх справ України. Верховна Рада Автономної Республіки Крим прийняла відповідний нормативний акт, згідно з яким було утворено окреме Міністерство внутрішніх справ АРК і призначено міністра;

б) Закон України «Про освіту» визначає, що кошти, виділені школам із бюджету, не підлягають зменшенню в разі наявності додаткових джерел (оренда, спонсорська допомога тощо). Районна рада, посилаючись на фінансові труднощі, прийняла рішення про скорочення на 10 % коштів, що виділяються школам, які здають приміщення в оренду.

 

2) Відтворіть на дошці схему «Види нормативно-правових актів».

Організує колективну роботу за аналізом запропонованих учнями рішень юридичних ситуацій.

Гра «Семафор».

Викликаю до дошки трьох учнів, кожному з яких видаю по дві картки з написами «Індивідуальний акт» та «Нормативний акт». Завдання полягає у тому, щоб перевірити вміння учнів розрізняти індивідуальні та нормативні правові акти, назви яких оголошую (перелік див. с. 17). Учні повинні визначитися і підняти відповідну картку з назвою.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


Читайте також:

  1. Аналітичний вираз сил і моментів.
  2. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  3. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  4. Визначення балансової вартості валюти в момент її вибуття.
  5. Вимірювання крутних моментів
  6. Вимірювання сил і крутячих моментів
  7. Виробничий процес - це сукупність взаємопов'язаних ресурсів і діяльності від моменту отримання матеріальних ресурсів до відправлення готової продукції споживачеві.
  8. Властивості вибіркових моментів
  9. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  10. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу
  11. Головні осі інерції та головні моменти інерції перерізу




Переглядів: 997

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | Поняття й ознаки правопорушення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.043 сек.