Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналітичний вираз сил і моментів.

Сумарні сили і моменти, що діють в КШМ одноциліндрового двигуна.

Повну уяву об умовах, що діють в елементах КШМ, можливо отримати в наслідок розгляду разом сили тиску газів та сил інерції рухомих мас у розрахунковому режимі.

Вихідною силою є сумарна сила F , що діє на поршень, яка являє собою векторну суму сил Fг і Fj:

F = Fг + Fj

 

 

Рис. 6. Схема сил, які діють в КШМ одноциліндрового двигуна.

Сумарна сила F змінна по велечині і напрямку в залежності від кута повороту кривошипа може бути направлена до осі колінчастого валу або від неї. Сумарну силу F що діє повздовж осі циліндра ( рис. 6. ) розкладаємо на дві складових: силу N, перпендикуляра до стінки циліндра, і силу S, яка направлена повздовж осі шатуна. Сила N – бічна сила – притискає поршень о стінки циліндра і обумовлює знос їх поверхонь. Сила S стискає, або розтискає шатун.

Перенесемо силу S по напрямку дії в центр шатунної шийки, позначивши S, та розкладемо на дві складові: нормальну ( радіальну ) силу К, що направлена повздовж радіуса кривошипа,

К = S cos ( + ) , (н)

І тангенціальну силу Т′, дотичну до кола, яке описує радіус кривошипа,

Т = S sin( + ) , (н)

Для подальшого дослідження динаміки КШМ нормальну силу перенесемо по лінії дії в центр корінної шийки і позначимо К′ . Одночасно до центру вала прикладемо дві взаємно протилежних сили Т′ і Т′′, рівні по величині і паралельні по напрямку тангенціальній силі Т. Сили Т і Т′′ утворюють пару сил на плечі r, які замінюють крутним моментом -Мкр

Крутний момент дорівнює : Мкр = Тr, (н м)

Сили К′ і Т′ складемо і отримаємо результуючу S′′ рівну по величині і напрямку силі S, діючій по осі шатуна. Сила S′′ навантажує корінні підшипники колінчастого валу.

Силу S′′ також розкладаємо на дві складові : N′ і F′ перша N′ діє перпендикулярно осі циліндра, а друга по осі циліндра F′ . Сили N і N′ на плечі h утворюють перевертальний момент :

Мпр= - N h = - Мкр , перевертальний момент сприймають опори двигуна. Крім цього в КШМ діє відцентрова сила інерції Кr , яка діє по осі кривошипа від осі колін вала.

 

 

 

Рис. 7. Графіки сил, які діють у КШМ.а ,1- сила тиску газів Fг; а,2 – сумарна сила;б - сила інерції Fj; в - нормальна сила N; г – сила К; д – крутний момент Мкр ( Т ).

 

N = F tg , (н) S = F /cos , (Н)

К = S cos ( + ) = F cos ( + )/ cos , (Н)

Т = S sin( + ) = F sin( + )/ cos , (Н)

Мкр = Тr, (н м)

 

2.6. Сили, які діють на шийки колінчастого валу.(самостійно)

На шатунну шийку діють сила S і відцентрова сила Кr ш.к., яка виникає при обертанні маси шатуна.

Сила Кr ш.к є складовою відцентрової сили Кr

 

Кr = (mк. + mш.к.)r 2 = mк.r 2 + mш.кr 2 = + , (н)

Результуюча сила, яка діє на шатунну шийку, визначається , як векторна сума сил S і

= +

Результуюча прикладена до корінної шийки повно опорного валу знаходять графічним складанням

сил, які передаються від двох суміжних колін :

= 0,5( i -1 + i) = 0,5 ( + ) + 0,5( + )


Читайте також:

  1. Аналітичний метод
  2. Аналітичний метод
  3. Аналітичний метод дослідження
  4. Аналітичний огляд
  5. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  6. Аналітичний підбір математичної моделі.
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  9. Аналітичний та синтетичний облік ГП
  10. Визначення величини одноденних витрат окремих видів матеріальних цінностей (у натуральному і грошовому виразі).
  11. Вираз елементів рекуренти через початковий стан




Переглядів: 1524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сили і моменти, які діють в кривошипно – шатунному механізмі одноциліндрового двигуна. | Сили і моменти, які викликають не зрівноваженість ДВЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.