У схемах дільничних станцій в горловинах є перетинання маршрутів проходження поїздів з іншими поїзними або маневровими маршрутами. Ці перетинання впливають на завантаження горловин і пропускну спроможність станцій.
Всі розрахунки сумарного завантаження можуть вестися по добових розмірах руху Nдобтільки у випадках порівняно рівномірного руху протягом доби. Допустимість завантаження відповідає умові хв.
При нерівномірному русі, і особливо у випадках пропускання через горловину значного числа пасажирських поїздів, зарозрахунковий періодТрварто приймати не добу, а період згущеного руху (90-120 хв) і при визначенні завантаження Тзав приймати відповідно цьому періоду розміри рухуni, окремо по категоріях пересувань, що пов'язані з добовими розмірами руху Nдоб залежністю по формулі
(11.2)
де
kнер
–
коефіцієнт нерівномірності руху поїздів для розрахункового періоду Тр.