Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пропускна спроможність дільничної станції

Тема 11. ЗАВАНТАЖЕННЯ ТА ПРОПУСКНА ЗДАТНІСТЬ ГОРЛОВИН СТАНЦІЙ

Наявна пропускна спроможність станції визначається найбільш ймовірною кількістю вантажних поїздів (при заданій кількості пасажирських), що може бути пропущено станцією протягом доби, з урахуванням найкращого використання наявних технічних засобів і застосування передової технології.

Наявна пропускна спроможність не повинна бути менше потрібної пропускної спроможності, що відповідає заданим або прогнозуємим розмірам руху з урахуванням нерівномірності руху по місяцях року і внутрімісячної нерівномірності, a також з урахуванням резерву, необхідного для забезпечення усталеності роботи при нерівномірному прибутті поїздів. Резерв для станцій приймають у тих же розмірах, що і для ліній: 20 % для одноколійних і 15 % для двоколійних дільниць. Пропускна спроможність невузлових дільничних станцій повинна відповідати пропускній спроможності підходу. Для дільничних, сортувальних і вантажних станцій розраховують такожпереробну спроможність, обумовлену числом вантажних вагонів (або поїздів), що може бути перероблено станцією за добу при найкращому використанні сортувальних пристроїв.

Пропускна спроможність приймально-відправних колій може бути визначена аналітично по середньовзваженому часі заняття колії одним поїздом:

(11.1)

де т наявне кількість колій (крім ходових) у парку;
  сумарний час перерв у використанні колій для прийому поїздів, що включає додаткові простої на них вантажних поїздів через пропускання пасажирських поїздів і час, необхідний для поточного утримання колій і контактної мережі ;
  cредньовзважений час заняття колії одним поїздом

Читайте також:

  1. А. КАТЕГОРІЯ СУБСТАНЦІЇ.
  2. Атомні електростанції
  3. Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором.
  4. Вибір потужності генератора електростанції
  5. Внутрішні перевантажувальні станції
  6. Додаток 5. Оцінка етапів дистанції
  7. Каналізаційні насосні станції
  8. Конкурентоспроможність
  9. Конкурентоспроможність (КСП) товару
  10. Конкурентоспроможність підприємства
  11. Конкурентоспроможність підприємства
  12. Конкурентоспроможність підприємства




Переглядів: 1906

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 9. ПРИСТРОЇ ЛОКОМОТИВНОГО ГОСПОДАРСТВА ДІЛЬНИЧНИХ ТА ВАНТАЖНИХ СТАНЦІЙ | Аналітичний розрахунок завантаження горловин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.