Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9. ПРИСТРОЇ ЛОКОМОТИВНОГО ГОСПОДАРСТВА ДІЛЬНИЧНИХ ТА ВАНТАЖНИХ СТАНЦІЙ

Існують три способи обслуговування поїздів локомотивами: плечевий (рис. 9.1, а), петлевий (рис. 9.1, б) і кільцевий (рис. 9.1, в).

Рис. 9.1. Способи обслуговування поїздів локомотивами

У залежності від роду тяги локомотивні господарства можуть бути електровозні, тепловозні і змішані. Останні утворюються в стикових пунктах різних видів тяги. Пристрої локомотивного господарства споруджуються загальними для поїзних і маневрових локомотивів.

Локомотивне господарство включає комплекс пристроїв для технічного обслуговування, поточного ремонту й екіпірування локомотивів: локомотивні будівлі - депо з майстернями і службово-побутовими помешканнями (бувають чотирьох типів); екіпірувальні пристрої; колії для проходу і стоянки локомотивів; пристрої для повороту локомотивів (у необхідних випадках); пристрої електропостачання, водопостачання, теплопостачання, службово-технічні будівлі й ін. На території локомотивного господарства також звичайно розміщаються колії стоянки запасу локомотивів (у період зниження розмірів руху), колії пожежного і відбудовного поїздів, котельна, електростанція й у деяких випадках матеріальний склад.

Повний комплекс перерахованих пристроїв необхідний, якщо на станції розміщається основне депо для локомотивів, що працюють на всіх (або на частині) підходах , що примикають до станції. Якщо ж станція є пунктом обороту локомотивів, на ній повинний бути комплекс пристроїв локомотивного господарства, необхідних для екіпірування, технічного обслуговування ТО-2 локомотивів і їхньої стоянки в очікуванні подачи до поїздів.

Експлуатаційна надійність локомотивів забезпечується системою технічного обслуговування і ремонту локомотивів ТОР (рис.9.2).

Екіпірувальні пристрої незалежно від роду тяги повинні забезпечувати: потоковість пересувань при виконанні операцій екіпірування, максимальне суміщення операцій із метою економії часу, комплексну механізацію й автоматизацію основних процесів екіпірування .

Якщо за схемою тягового обслуговування локомотиви, що прибувають у даний пункт, повинні проходити технічне обслуговування ТО-2 (із розрахунку не рідше ніж через 48 годин), то споруджується спеціальна будівля депо технічного обслуговування й екіпірування в комплексі з іншими пристроями екіпірування локомотивів. Тривалість технічного обслуговування ТО-2, сполученого за часом з екіпіруванням, приймається для вантажних локомотивів рівною 1 год. У легких кліматичних умовах (із розрахунковою температурою не нижче 15°С) дозволяється сполучати технічне обслуговування ТО-2 і екіпірування на відкритих екіпірувальних коліях, що мають оглядові канави і комплекс екіпірувальних пристроїв.

 

Рис. 9.2. Схема ТОР.

Кількість місць огляду й екіпірування локомотивів

(9.1)

де Nл кількість локомотивів, що надходять в екіпірування і на технічне обслуговування за добу;
  tзан тривалість заняття екіпірувального місця локомотивом з урахуванням часу на його постановку і виведення;
  kнер коефіцієнт нерівномірності надходження локомотивів в екіпірування в залежності від нерівномірності прибуття поїздів у даний пункт (в орієнтованих розрахунках приймають рівним 1,3-1,5).

На кожній екіпірувальній колії можуть у необхідних випадках розміщатися по два місця для ТО-2 і екіпірування локомотивів.

На дільничній станції в залежності від її схеми, а також ролі у тяговому обслуговуванні екіпірувальні пристрої можуть споруджуватися і на території станції (рис. 9.3).

Рис. 9.3. Схеми можливого розташування екіпірувальних пристроїв (ЕП) на дільничній станції

Для розміщення локомотивного господарства вибирається площадка в ув'язці зі схемою розвитку всієї станції таким чином, щоб забезпечити забирання локомотивів від поїздів і подачу їх до составів із мінімальною витратою часу і при найменшому числі перетинань із маршрутами проходження поїздів. У районах із великими сніжними заметами влаштовують два незалежних виходи для локомотивів з екіпірувальних колій на приймально-відправні.

Рис. 9.4. Принципові схеми розміщення основних пристроїв локомотивного господарства: 1- адміністративно-побутовий корпус; 2- депо; 3- котельна; 4- екіпірувальні пристрої; 5- колії стоянки локомотивів.

Загальне планування пристроїв локомотивного господарства повинне забезпечувати: компактність розміщення пристроїв, щоб знизити витрати на освоєння площадки, укладку колій, мережі водопостачання, каналізації, теплофікації, освітлення й ін.; потоковість операцій при проході локомотивів на колії екіпірування, потім на колії стоянки готових до роботи локомотивів і до виходу на станцію, а також зручне заходження локомотивів у депо; можливість подальшого розвитку ремонтних засобів і екіпірувальних пристроїв.

Схеми локомотивного господарства при електричній і тепловозній тязі можуть різнитися взаємним розташуванням трьох елементів: депо, екіпірувальних пристроїв і колій короткочасної стоянки локомотивів в очікуванні виходу на станцію.

Існують три принципові схеми розміщення основних пристроїв для правопутного руху локомотивів із станції по ходових коліях. У першій схемі (рис. 9.4, а) депо, екіпірувальні пристрої і колії стоянки локомотивів розташовуються паралельно на короткій, але достатній по ширині площадці; у другій схемі (рис. 7.9, б) -депо розташовується послідовно, тому необхідна більш довга площадка; у третій схемі (рис. 9.4, в)-колії екіпірування і стоянки розміщені послідовно, а депо - паралельно з ними.

Число колій стоянки локомотивів в очікуванні роботи визначається розрахунком за графіком їхнього обороту, а в орієнтованих розрахунках приймається з умови перебування на цих коліях 10-12% локомотивів від числа прибуваючих за добу. Довжина кожної колії розраховується на установку 4-5 локомотивів (130-170м).

Місткість колій стоянки локомотивів резерву в періоди зниження розмірів руху розраховують для депо по встановленому відсотку від робочого парку локомотивів (в орієнтованих розрахунках приймають 15- 20%). Довжина кожноі колії приймається 250-300 м. Корисна довжина колій стоянки відбудовного і пожежного поїздів проектується для поїздів І категорії - 300 м, ІІ -категорії - 250 м і III категорії - 200 м; ці колії повинні мати двосторонні виходи.

 


Читайте також:

  1. Cпрямляючі пристрої
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. Автоматизація гідроелектростанцій
  4. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  5. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  6. Автопідприємства вантажних автомобілів
  7. Акумуляторні батареї та зарядні пристрої.
  8. Багатокаскадні передавальні пристрої - 30 хв.
  9. Багатомірність системи світового господарства
  10. Бензинові моторні пилки та звалювальні пристрої
  11. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  12. Біологічні методи боротьби з шкідниками сільського й лісового господарства




Переглядів: 1672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Техніко-експлуатаційна характеристика та норми проектування пристроїв вантажних районів | Пропускна спроможність дільничної станції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.