Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Автопідприємства вантажних автомобілів

Організаційна структура служби експлуатації автопідприємства

По роду робіт, що виконуються автопідприємства діляться на:

автопідприємства вантажних автомобілів;

автопідприємства пасажирських автомобілів (автобусів і таксомотор);

автопідприємства змішані (вантажних і пасажирських автомобілів);

автопідприємства автобусні;

автопідприємства таксомоторні.

Нижче встановлюється типова організаційна структура для перших трьох видів автопідприємств.

Структура спеціалізованих автобусних і таксомоторних парків визначається аналогічно структурі автопідприємства пасажирських автомобілів, з відповідними коректива.

 

Служба експлуатації автопідприємства вантажних автомобілів, діючого в умовах децентралізованого керівництва перевезеннями, має в своєму складі:

диспетчерську групу автопідприємства (старшого диспетчера і чергових диспетчерів);

лінійний персонал (лінійних диспетчерів і контролерів);

начальників автоколон (тільки в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів).

Водії автомобілів і безпосередньо керівні ними начальники автоколон, як правило, підлеглі службі експлуатації.

У автопідприємствах зі слаборазвиненой виробниче-технічною базою при необхідної обов'язкового закріплення водіїв за автомобілями і участі їх в проведенні другого технічного обслуговування і ремонту допускається як винятку підлеглість водіїв технічній службі при наявності на це дозволу управління в кожному окремому випадку.

За участю водіїв в проведенні другого технічного обслуговування і ремонту вони на період цих робіт поступають в підкорення технічної служби незалежно від прийнятої організаційної структури.

Автомобілі об'єднуються в колони, по можливості по типах і марках.

Доцільне виділення в колони автомобілів за цільовим призначенням, наприклад працюючих на перевезенні будівельних матеріалів, вантажів для торгової мережі, на почасовій оплаті (для обслуговування технологічних перевезень підприємств, перевезень дрібних партій вантажів) і інш.

Колони автомобілів можуть бути також виділені у вигляді філіалу автопідприємства з постійною (або тимчасової) дислокацією поза основною базою свого автопідприємства.

Чисельність автомобілів в колоні визначається виходячи з їх призначення і конкретних умов експлуатації парку, його різномарочності, режиму роботи на лінії і

При децентралізованій системі керівництва перевезеннями служба експлуатації автопідприємства вантажних автомобілів очолюється начальником відділу експлуатації, який безпосередньо підкоряється начальнику автопідприємства.

Начальники автоколон несуть також відповідальність перед керівником технічної служби - головним інженером автопідприємства - за технічний стан рухомого складу і правильну його технічну експлуатацію на лінії.

Структурна схема служби експлуатації автопідприємства вантажних автомобілів, діючого в умовах децентралізованого керівництва перевезеннями, показана на мал. 1.

У обов'язку диспетчерського апарату вказаного автопідприємства входить: підготовка договорів, прийом замовлень на перевезення, оперативне планування останніх; оформлення, видача, прийом і обробка шляхових листів; керівництво роботою рухомого складу на лінії; напрям автомобілів технічної допомоги.

Лінійні диспетчери здійснюють на постійних пунктах відправлення вантажів контроль за підготовленістю вантажів і наявністю необхідних умов для роботи рухомого складу, керують роботою останнього і ведуть облік виконання плану перевезень по своїх об'єктах. На великих об'єктах утворяться лінійні диспетчерські пункти (в складі декількох диспетчерів, при необхідної змінних).

Лінійні контролери здійснюють контроль за роботою автомобілів (автопоїздов) на основних вантажопотоках, а також періодично контролюють і організують роботу рухомого складу на пунктах доставки вантажів і тих пунктах відправлення, де немає лінійних диспетчерів.

У обов'язку начальників автоколон входить: забезпечення збереження рухомого складу, контроль за його технічним станом, нагляд за своєчасним виходом рухомого складу на лінію в справному і комплектному стані відповідно до графіка, забезпечення виконання оперативного плану перевезень по колоні і кожному автомобілю.

Начальники автоколон здійснюють адміністративне керівництво водіями, закріплення за ними рухомого складу і встановлення їх режиму роботи; організують підвищення кваліфікації водіїв, проводять масово-виховну роботу серед них і інструктаж з всіх питань.

Начальники колон повинні брати участь в подовження міжремонтних пробігів і економію експлуатаційних матеріалів, провести роботу по боротьбі з аварійністю.

При централізованій системі керівництва перевезеннями служба експлуатації автопідприємства включає в себе тільки диспетчерський апарат автопідприємства у розділі зі старшим диспетчером і начальників автоколон (останні тільки в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів). Посада начальника відділу експлуатації (заступника начальника автопідприємства по експлуатації) в цьому випадку скасовується; лінійний персонал (лінійні диспетчери і контролери) з всіма його функціями передається у ведення централізованої служби експлуатації (автоуправління, управління).

Начальник гаража керує начальниками автоколон і складається в безпосередньому підкоренні начальника автопідприємства.

Структурна схема служби експлуатації автопідприємства вантажних автомобілів, діючого в умовах централізованого керівництва перевезеннями, показана на мал. 2.

При централізованій системі керівництва перевезеннями обов'язку диспетчерського апарату автопідприємства, перераховані вище, змінюються: підготовка договорів, прийом і оформлення замовлень, розробка добового оперативного плану, виписка шляхових листів із заповненням завдання водієві, контроль за роботою рухомого складу на лінії, обробка шляхових, листів і пред'явлення рахунків замовникам вилучаються з ведення автопідприємств і передаються в централізовану службу експлуатації (автоуправління, управління).

 


Читайте також:

  1. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  2. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  3. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  4. Види сполучень і класифікація вантажних перевезень
  5. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  6. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ ВІДПРАЦЬОВАНИМИ ГАЗАМИ АВТОМОБІЛІВ
  7. Виробництво автомобілів світовими автомобільними компаніями за 2010 рік
  8. Виробництво легкових автомобілів у
  9. Діагностика технічного стану автомобілів. Обладнання для проведення діагностики
  10. Загальні відомості про електричне обладнання автомобілів
  11. Загальні відомості про електричне освітлення і засоби сигналізації автомобілів




Переглядів: 2210

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення пасажирів | Автопідприємство пасажирських автомобілів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.