МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Виробництво автомобілів світовими автомобільними компаніями за 2010 рікВиробництво автомобілів у світі Кількісні та якісні показники розвитку автомобілів На сьогоднішній день у світі нараховується більше мільярда автомобілів різного призначення. До 2050 року їх кількість прогнозується збільшити до 2 млрд. одиниць. У 2010 р. масштаби світового автомобільного виробництва зросли приблизно на 2% і перевищили 70 млн. од., передусім, за рахунок бурхливого росту виробництва в країнах, що розвиваються. У 2011 році прогнозується виробництво біля 76 млн., а у 2016 році до 88 млн. автомобілів. Особливо бурхливими темпами незважаючи на кризові явища у економіці, спостерігаються у розвитку автомобільної галузі Китаю, де у порівнянні з 2006 роком кількість вироблених автомобілів збільшилась більше ніж на 200%. Майже такі ж темпи розвитку автомобільної галузі утримує Індія, Іран. Збільшився випуск автомобілів у Республіці Корея, Чехії, Польщі, Бразилії, Мексиці, Таїланді. Зменшилось виробництво автомобілів майже у всіх країнах Європи, США, Японії, Росії.
Кількість автомобілів у країнах світу (у тис. шт.)
(Млн.одиниць) Таблиця 1.
Найбільші компанії-виробники автомобілів (млн.шт.)
Як видно з таблиці 1. у першому десятилітті XXI століття найбільш бурхливими темпами розвивається автомобілебудування Китаю, за рахунок лідируючого положення по об'ємах залучення іноземного капіталу і активної антикризової податкової і кредитної підтримки держави та дешевої робочої сили. У 2010 року виробництво в КНР виросло на 32,4 % в порівнянні з 2009 роком і досягло 18,26 млн автомобілів, включаючи 11,6 млн легкових автомобілів, що дозволило зберегти другий рік підряд і зміцнити перше місце у світі (у тому числі і по продажах легкових автомобілів), дуже значно випередивши лідерів (США і Японію), що змінили один одного в минулі десятиліття, а також випередивши усі країни Євросоюзу разом узяті. Передбачається, що в і уперше у світовій історії автовиробництва для якої-небудь країни зможе перевищити планку виробництва в 20 млн автомобилей
Продажі автомобілів в Європі склали близько 19,2 млн. ед., місткість японського ринку знизилася приблизно до 5,3 млн. машин, а в Китаї зафіксований черговий рекорд продажів - 8,9 млн. ед. В цілому в країнах Азії і Тихоокеанського регіону реалізовано близько 19 млн. автомобілів. Така динаміка дозволяє зробити прогноз, що вже до 2012 р. країни Азіатського і Тихоокеанського регіонів переженуть європейські країни по кількості проданих за рік автомобілів. Передбачається, що в 2011 р. в Азії буде реалізовано біля 23 млн. автомобілів, тоді як в Європі – тільки біля 22 млн. Непрямим підтвердженням значної динаміки росту збуту автомобілів в Азії може послужити щорічний приріст продажів в Китаї, який складає 25%. При збереженні таких показників автомобільний ринок Піднебесної до 2025 р. по об'ємах реалізації стане найбільшим у світі, обігнавши США, що лідирують зараз. У перспективі глобальний автопром приростатиме переважно за рахунок так званих країн, що розвиваються : Індії, Китаю, Мексики, Росії і деяких держав Східної Європи, про що свідчать данні наведені у таблиці 1. Тенденція перекладу складальних потужностей автомобільної промисловості з країн з дорогою робочою силою і великим податковим навантаженням в країни з низькими витратами набиратиме темп. В цілому до 2012 р. обсяг світового виробництва автомобільної техніки може наблизиться до 73 -75 млн. одиниць. Що стосується сектора середньо - і великотоннажної вантажної автотехніки, ключовою тенденцією розвитку цієї галузі є циклічність. Прискорення росту світової економіки, що почалося в 2001 р., забезпечило значний попит на вантажні автомобілі повною масою понад 6 т, внаслідок чого їх виробництво в 2006 р. виявилося найвищим за останні півтора десятки років - 2,46 млн. од. В той же час значні інвестиції, вкладені в розвиток інфраструктури низки країн, що розвиваються, стали стимулом ще значнішого росту потреби у великотоннажному транспорті, тим самим сприяючи подальшому ефективному розвитку галузі. У 2007 р. обсяги виробництва важких вантажівок дещо знизилися відносно попереднього року, головним чином, в результаті різкого скорочення попиту на цю продукцію в країнах Північної Америки. Неабиякою мірою цьому сприяло введення нових екологічних нормативів (EPA 07) в січні 2007 р. і передуючий цій події споживчий бум. Зокрема, в період з січня по жовтень поточного року випуск среднетоннажной техніки, вантажопідйомністю від 6 до 15 т, в США скоротився на 32%, а в секторі важкого автобудування (понад 15 т) зафіксований ще істотніший спад - на рівні 40%. Очевидно, північно- американський ринок залишиться таким же нестабільним впродовж найближчих років. Можна прогнозувати поступовий незначний ріст виробничих показників впродовж найближчих років і відновлення місткості ринку до рівня 2005-2006 рр. Далі, ймовірно, очікується черговий сплеск споживчої активності після введення в 2010 р. нових технічних регламентів по емісії шкідливих речовин (EPA 10). Потім можна чекати відчутний спад продажів і відповідну стагнацію виробництва вантажівок в США. Найбільші темпи приросту виробництва за підсумками 2010 року спостерігаються в Китаї - на рівні 22%, чому повною мірою сприяють бурхливий розвиток економіки КНР в останнє десятиліття, невелика доля автопарку, а також будівельний бум, що охопив країну, напередодні Олімпіади "Пекин-2008". Після закінчення Олімпійських ігор споживча активність в цьому сегменті китайського ринку зберігається і в цілому перспективи розвитку галузі досить оптимістичні. 3. Фактори, що впливають на розвиток конструкцій автомобілів: - Попит в країні та світі на дану конструкцію автомобіля; - Забезпечення джерелами енергії та їх ціна; -Розвиток економіки та можливості промисловості з виробництва автомобілів; - Купівельні можливості населення та підприємств (Надання пільг при купівлі автомобілів Вітчизняного виробництва); - Собівартість виготовлення автомобіля (у тому числі вартість робочої сили); - Розвиток науки, інформаційних технологій і своєчасне втілення досягнень науки у виробництво та конструкцію; - Вивільнення від налогового тиску та захист вітчизняного виробника; - Створення приоритетів розвитку та надання субсидій автомобільній галузі; - Відповідність автомобіля призначенню і можливість використання автомобіля за багатоцільовим призначенням (Модульні схеми); - Розвиток дизайну та модних тенденцій на той чи інший тип автомобіля у відповідності до запитів суспільства; - Надійність і економічність експлуатації автомобіля та відповідність вимогам стандартів з екології; - Вимоги стандартів по забезпеченню безпеки руху та комфортність керування; - Стан розвитку доріг; - Стан розвитку інфраструктури обслуговування для автомобілів з альтернативними джерелами та перетворювачами енергії (Електромобілі, автомобілі, що працюють на водню тощо); Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|