МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Значення автомобільного транспорту для суспільства.Тема: Кількісні та якісні показники розвитку автомобілів. Суспільні та особисті потреби громадян, розвиток науки, які приводять до удосконалення конструкції автомобілів різних класів та їх дизайну. ЛЕКЦІЯ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ Національний Транспортний Університет МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАІНИ Кафедра "Автомобілі"
З ДИСЦИПЛІНИ “АВТОМОБІЛІ” Частина 4
Основні напрями розвитку конструкції автомобіля. для студентів спеціальності "Промисловий дизайн” денної форми навчання
Завідувач кафедри “ Автомобілі “ Сахно В.П. Старший викладач кафедри “Автомобілі” Ковальчук Г.О.
Київ 2012 р. Вступна частина. 1.Значення автомобільного транспорту для суспільства. 2. Кількісні та якісні показники розвитку автомобільного транспорту. 3. Фактори, що впливають на розвиток конструкцій автомобілів: А).Стан економіки та потреби суспільства в автомобільному транспорті. Б). Особисті потреби громадян у розвитку конструкції автомобіля та дизайну. В).Досягнення науки, які стимулюють удосконалення конструкції автомобілів різних класів та їх дизайну. 4.Розвиток автомобільної промисловості. Активне стимулювання державами продажів нових автомобілів пов'язане зі значною роллю автомобільної промисловості в їх економічному розвитку. Доля цієї галузі в машинобудівній продукції Південної Кореї, наприклад, досягає 10%, Японії - 12%, Німеччині - 14%. Ще вище ця доля в сукупному експорті: в Японії - 25%, Німеччині - 20%, Південній Кореї - 15%. Величезне число робочих місць створюється в суміжних з автомобільною промисловістю галузях по ланцюжку доданої вартості, як на поверхах даунстрим (у сфері послуг, фінансуванні, страхуванні, ремонті), так і апстрим (у металургії, виробництві пластмас, електронній промисловості та ін.). Одно місце в автомобільній промисловості генерує до 10 робочих місць в інших галузях економіки. Один долар, витрачений в автомобільній промисловості, збільшує сукупний валовий продукт країни на 3 дол. По цьому показнику автомобільної промисловості немає рівних серед інших галузей (середнє значення мультиплікатора складає 2,2). Підтримка держави полягає як в стимулюванні продажів нових автомобілів, так і в прямій підтримці галузі. Це можуть бути субсидування кредитів, бонуси на утилізацію старих і купівлю нових автомобілів, позики, гарантії по кредитах, стимулювання виробництва енергоефективних автомобілів. Державна підтримка здійснювалася також у формі прямих державних позик і субсидій компаніям і втручання в процеси реструктуризації галузі (див. таблицю. 1). Найбільш відомими прикладами є підтримка американським урядом компанії General Motors і німецьким - компанії Opel. У США і Німеччині програми утилізації автомобілів були настільки успішними, що фінансові ресурси, виділені на ці цілі, вичерпалися задовго до дат закінчення програм. Розмір субсидій і бонусів залежав від типу автомобіля, його віку і рівня емісії вихлопних газів, складаючи в середньому від 1500 до 2500 дол. (максимальне значення досягало в США 4500 дол., в Німеччині - 3000 дол.). За деякими розрахунками, в США ріст продажів автомобілів в результаті програм державної підтримки забезпечив 1,7 процентних пункту росту ВВП країни в третьому кварталі 2009 р. У Росії програма утилізації старих автомобілів стартувала лише 8 березня 2010 р. Розмір бонуса склав 50 тис. рублів на купівлю нового автомобіля. На усю програму, дію якої передбачалося завершити до 1 листопада 2010 р., було виділено 11 млрд. рублів. Проте ці заходи виявилися настільки успішними, що, по словах В. Путіна, програма може бути розширена за рахунок включення в неї і вантажних автомобілів. Читайте також:
|
||||||||
|