Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Автопідприємство пасажирських автомобілів

Служба експлуатації автопідприємства пасажирських автомобілів, діючого в умовах децентралізованого керівництва перевезеннями, має в своєму складі:

диспетчерську групу автопідприємства (старшого диспетчера і чергових диспетчерів);

лінійний персонал (лінійних диспетчерів і контролерів];

начальників автобусних станцій;

квиткових касирів;

начальників автоколон (тільки в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів).

Водії пасажирських автомобілів, кондуктора автобусів і керівні ними начальники колон підлеглі службі експлуатації.

За участю водіїв в проведенні другого технічного обслуговування і ремонту вони на цей період поступають в підкорення технічної служби.

Автомобілі об'єднуються в колони, по можливості по типах і марках, а також в залежності від призначення (автобуси, легкові таксомотор міські і міжміські).

Чисельність автомобілів в колоні визначається виходячи з їх призначення і конкретних умов експлуатації парку.

Служба експлуатації автопідприємства пасажирських автомобілів очолюється начальником відділу експлуатації, який безпосередньо підкоряється начальнику автопідприємства.

У автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів службою експлуатації керує заступник начальника автопідприємства по експлуатації (він же начальник відділу).

У підкоренні начальника відділу експлуатації знаходяться:

старший диспетчер;

начальники автобусних станцій;

старший лінійний контролер;

водії і кондуктора.

Старший диспетчер керує черговими диспетчерами автопідприємства і лінійними диспетчерами. Начальнику автобусної станції підлеглі квиткові касири, старшому лінійному контролеру - лінійні контролери.

Старший лінійний контролер призначається з числа рядових лінійних контролерів (окремій штатній посаді старшого контролера не передбачається).

У автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів в підкоренні заступника начальника автопідприємства по експлуатації, крім перерахованих вище (старшого диспетчера, начальників автобусних станцій і старшого лінійного контролера), перебувають начальники автоколон.

Начальники автоколон керують водіями і кондукторами автобусів.

У обов'язку диспетчерського апарату автопідприємства входять: робота по організації рушення автобусів і таксомотор, розробка розкладів і графіків рушення, норм часу на пробіг і таблиць вартості проїзду;

оперативне планування автобусних і таксомоторних перевезень; контроль за виконанням графіка випуску рухомого складу; оформлення, видача, прийом і обробка шляхових листів; керівництво роботою лінійних диспетчерів; напрям автомобілів технічної допомоги; прийом і виконання замовлень організацій на перевезення автобусами і таксомотор; участь в розборі і підготовці висновків по заявах і скаргах, що стосуються перевезень пасажирів.

 
 

Лінійні диспетчери здійснюють оперативне керівництво рушенням автобусів і маршрутних таксомотор на лінії, контроль за дотриманням графіків і розкладів рушення, оформлення шляхової документації, ведення контрольного журналу рушення.

Прийом замовлень на таксомоторні перевезення і керівництво роботою легкових і вантажних таксомотор здійснюються, як правило, безпосередньо диспетчерським апаратом автопідприємства.

У містах з розвиненими таксомоторними перевезеннями для поліпшення обслуговування населення можуть бути організовані диспетчерські пункти таксомотор (звичайно при великих таксомоторних стоянках). У цьому випадку лінійні диспетчери таксомотор відають прийомом замовлень на таксомотор і напрямом їх по виклику, а також організують роботу таксомотор на лінії.

У обов'язку працівників лінійного контролю входить безпосередня перевірка на лінії роботи автобусних бригад і водіїв таксомотор, контроль за повнотою збору виручки, а також контроль за рушенням рухомого складу.

На начальників автобусних станцій покладаються обов'язки за змістом і організації ремонту станцій, забезпеченню обслуговування пасажирів на станціях, обладнанню траси маршрутів рушення автобусів і таксомотор, спостереженню за станом лінійних споруд на трасі.

Начальникам автобусних станцій може бути також доручено обладнання і зміст стоянок і диспетчерських пунктів таксомотор, які в цих цілях закріпляються за певними автобусними станціями.

Обов'язки начальників автоколон в даному автопідприємство відповідають викладеному вище для начальників колон в автопідприємстві вантажних автомобілів (крім перерахованого, начальники колон відають також кондукторськими бригадами).

При централізованій системі керівництва перевезеннями служба експлуатації автопідприємства включає в себе:

начальника відділу експлуатації (а в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів - заступника начальника автопідприємства по експлуатації, він же начальник відділу);

диспетчерську групу автопідприємства (старшого диспетчера і чергових диспетчерів);

начальників автобусних станцій;

начальників автоколон (тільки в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів).

Лінійний персонал - диспетчери і лінійні контролери - передається у ведення служби експлуатації (пасажирської служби) або управління, що здійснює централізовану організацію і планування перевезень пасажирів, оперативне диспетчерське керівництво рушенням і лінійний контроль.

Структурна схема служби експлуатації автопідприємства пасажирських автомобілів, діючого в умовах централізованого керівництва перевезеннями, показана на мал. 3.

 


Читайте також:

  1. Автопідприємства вантажних автомобілів
  2. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  3. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  4. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  5. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  6. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  7. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ ВІДПРАЦЬОВАНИМИ ГАЗАМИ АВТОМОБІЛІВ
  8. Виробництво автомобілів світовими автомобільними компаніями за 2010 рік
  9. Виробництво легкових автомобілів у
  10. Графік і розклад руху пасажирських поїздів.
  11. Діагностика технічного стану автомобілів. Обладнання для проведення діагностики




Переглядів: 1687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Автопідприємства вантажних автомобілів | Перевезення вантажів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.