МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Автопідприємство пасажирських автомобілівСлужба експлуатації автопідприємства пасажирських автомобілів, діючого в умовах децентралізованого керівництва перевезеннями, має в своєму складі: диспетчерську групу автопідприємства (старшого диспетчера і чергових диспетчерів); лінійний персонал (лінійних диспетчерів і контролерів]; начальників автобусних станцій; квиткових касирів; начальників автоколон (тільки в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів). Водії пасажирських автомобілів, кондуктора автобусів і керівні ними начальники колон підлеглі службі експлуатації. За участю водіїв в проведенні другого технічного обслуговування і ремонту вони на цей період поступають в підкорення технічної служби. Автомобілі об'єднуються в колони, по можливості по типах і марках, а також в залежності від призначення (автобуси, легкові таксомотор міські і міжміські). Чисельність автомобілів в колоні визначається виходячи з їх призначення і конкретних умов експлуатації парку. Служба експлуатації автопідприємства пасажирських автомобілів очолюється начальником відділу експлуатації, який безпосередньо підкоряється начальнику автопідприємства. У автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів службою експлуатації керує заступник начальника автопідприємства по експлуатації (він же начальник відділу). У підкоренні начальника відділу експлуатації знаходяться: старший диспетчер; начальники автобусних станцій; старший лінійний контролер; водії і кондуктора. Старший диспетчер керує черговими диспетчерами автопідприємства і лінійними диспетчерами. Начальнику автобусної станції підлеглі квиткові касири, старшому лінійному контролеру - лінійні контролери. Старший лінійний контролер призначається з числа рядових лінійних контролерів (окремій штатній посаді старшого контролера не передбачається). У автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів в підкоренні заступника начальника автопідприємства по експлуатації, крім перерахованих вище (старшого диспетчера, начальників автобусних станцій і старшого лінійного контролера), перебувають начальники автоколон. Начальники автоколон керують водіями і кондукторами автобусів. У обов'язку диспетчерського апарату автопідприємства входять: робота по організації рушення автобусів і таксомотор, розробка розкладів і графіків рушення, норм часу на пробіг і таблиць вартості проїзду; оперативне планування автобусних і таксомоторних перевезень; контроль за виконанням графіка випуску рухомого складу; оформлення, видача, прийом і обробка шляхових листів; керівництво роботою лінійних диспетчерів; напрям автомобілів технічної допомоги; прийом і виконання замовлень організацій на перевезення автобусами і таксомотор; участь в розборі і підготовці висновків по заявах і скаргах, що стосуються перевезень пасажирів. Лінійні диспетчери здійснюють оперативне керівництво рушенням автобусів і маршрутних таксомотор на лінії, контроль за дотриманням графіків і розкладів рушення, оформлення шляхової документації, ведення контрольного журналу рушення. Прийом замовлень на таксомоторні перевезення і керівництво роботою легкових і вантажних таксомотор здійснюються, як правило, безпосередньо диспетчерським апаратом автопідприємства. У містах з розвиненими таксомоторними перевезеннями для поліпшення обслуговування населення можуть бути організовані диспетчерські пункти таксомотор (звичайно при великих таксомоторних стоянках). У цьому випадку лінійні диспетчери таксомотор відають прийомом замовлень на таксомотор і напрямом їх по виклику, а також організують роботу таксомотор на лінії. У обов'язку працівників лінійного контролю входить безпосередня перевірка на лінії роботи автобусних бригад і водіїв таксомотор, контроль за повнотою збору виручки, а також контроль за рушенням рухомого складу. На начальників автобусних станцій покладаються обов'язки за змістом і організації ремонту станцій, забезпеченню обслуговування пасажирів на станціях, обладнанню траси маршрутів рушення автобусів і таксомотор, спостереженню за станом лінійних споруд на трасі. Начальникам автобусних станцій може бути також доручено обладнання і зміст стоянок і диспетчерських пунктів таксомотор, які в цих цілях закріпляються за певними автобусними станціями. Обов'язки начальників автоколон в даному автопідприємство відповідають викладеному вище для начальників колон в автопідприємстві вантажних автомобілів (крім перерахованого, начальники колон відають також кондукторськими бригадами). При централізованій системі керівництва перевезеннями служба експлуатації автопідприємства включає в себе: начальника відділу експлуатації (а в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів - заступника начальника автопідприємства по експлуатації, він же начальник відділу); диспетчерську групу автопідприємства (старшого диспетчера і чергових диспетчерів); начальників автобусних станцій; начальників автоколон (тільки в автопідприємствах з парком понад 150 автомобілів). Лінійний персонал - диспетчери і лінійні контролери - передається у ведення служби експлуатації (пасажирської служби) або управління, що здійснює централізовану організацію і планування перевезень пасажирів, оперативне диспетчерське керівництво рушенням і лінійний контроль. Структурна схема служби експлуатації автопідприємства пасажирських автомобілів, діючого в умовах централізованого керівництва перевезеннями, показана на мал. 3.
Читайте також:
|
|||||||||||
|