МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Види і методи проведення ремонтів автомобілівОбладнання для технічного обслуговування автомобілів Значення ТО і ремонту для збільшення терміну експлуатації та забезпечення безпеки дорожнього руху
Ефективність використання автотранспортних засобів залежить від організації процесу перевезення вантажів і властивостей автомобілів зберігати в певних межах значення параметрів, що характеризують їх здатність виконувати необхідні функції. В процесі експлуатації автомобіля його функціональні властивості постійно погіршуються внаслідок спрацювання, корозії, пошкодження деталей, спрацьованості матеріалу, з якого вони виготовлені, тощо. В автомобілі появляються різні несправності (дефекти), які знижують ефективність його використання. Для попередження появи дефектів і своєчасного їх усунення автомобіль підлягає технічному обслуговуванню (ТО) і ремонту на основі рекомендацій планово-запобіжної системи обслуговування і ремонтів. Суть планово-запобіжної системи обслуговування і ремонтів полягає в тому, що технічне обслуговування автомобіля є профілактичним заходом і проводиться в плановому порядку через відповідні проміжки. Ремонтні роботи в умовах автотранспортних підприємств проводять при потребі, тобто після появи відповідного відказу чи виявлення несправностей.
Види і періодичність ТО автомобіля
Технічне обслуговування – комплекс операцій для підтримання рухомого складу в працездатному стані і відповідного зовнішнього вигляду. Технічне обслуговування за періодичністю, переліком і трудомісткістю виконаних робіт поділяють на наступні види: · щоденне (ЩТО); · перше (ТО-1); · друге (ТО-2) ;
Таблиця 2.1. Періодичність ТО автомобілів при експлуатації на дорогах з твердим покриттям в помірному кліматичному районі, км.
Для полегшення процесів технічного обслуговування і ремонтів автомобілів на підприємствах автомобільного транспорту широко використовують стаціонарне обладнання для механізації виконуваних робіт. В склад його входять: · прибирально - мийне обладнання ( для легкових автомобілів- щітково-мийні машини М-130); · оглядові канави; · підйомно - транспортне обладнання ( підйомники з гідравлічним чи електромеханічним приводом); · обладнання для змащування і заправки автомобілів мастилами, водою і повітрям (стаціонарний солідолонагнітач моделі 1127, маслороздавальна колонка моделі 3155М з електропідігрівом, комбінована установка моделі 3141).
Ремонт – це комплекс операцій по встановленню справності чи працездатності і відновленню процесу автомобіля чи його складових частин. Ремонт проводиться при потребі, яку виявляють в процесі ТО. Розрізняють два види ремонту: · поточний; · капітальний. Поточним називають ремонт, який проводять для усунення відказів і несправностей, й що сприяє виконанню встановлених норм пробігу до капітального ремонту при мінімальних простоях. Потребу в проведенні поточного ремонту встановлюють при контрольних оглядах, при всіх видах технічного обслуговування, а також за заявками водія. Поточний ремонт рухомого складу проводять в автотранспортних підприємствах чи на станціях технічного обслуговування. Капітальний ремонт призначений для відновлення працездатності автомобілів і його агрегатів та забезпечення пробігу до наступного капітального ремонту (чи списання), що становить не менше 80 % всіх норм пробігу для нових автомобілів та агрегатів. Автомобіль направляється на капітальний ремонт, якщо рама і кабіна (кузов легкового автомобіля), а також не менше трьох інших основних агрегатів в будь-якому поєднанні вимагають капітального ремонту. Капітальний ремонт автомобілів повинен виконуватись на спеціалізованих авторемонтних підприємствах з повним розбиранням його на агрегати, а агрегатів на деталі. Розрізняють два методи ремонту автомобілів: · індивідуальний (з автомобіля знімають пошкоджені агрегати, відновлюють їх і після ремонту встановлюють на той же автомобіль); · агрегатний (з автомобіля знімають несправні агрегати і замість них ставлять відремонтовані чи нові з ремонтного фонду).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|