МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Види і методи проведення ремонтів автомобілівОбладнання для технічного обслуговування автомобілів Значення ТО і ремонту для збільшення терміну експлуатації та забезпечення безпеки дорожнього руху
Ефективність використання автотранспортних засобів залежить від організації процесу перевезення вантажів і властивостей автомобілів зберігати в певних межах значення параметрів, що характеризують їх здатність виконувати необхідні функції. В процесі експлуатації автомобіля його функціональні властивості постійно погіршуються внаслідок спрацювання, корозії, пошкодження деталей, спрацьованості матеріалу, з якого вони виготовлені, тощо. В автомобілі появляються різні несправності (дефекти), які знижують ефективність його використання. Для попередження появи дефектів і своєчасного їх усунення автомобіль підлягає технічному обслуговуванню (ТО) і ремонту на основі рекомендацій планово-запобіжної системи обслуговування і ремонтів. Суть планово-запобіжної системи обслуговування і ремонтів полягає в тому, що технічне обслуговування автомобіля є профілактичним заходом і проводиться в плановому порядку через відповідні проміжки. Ремонтні роботи в умовах автотранспортних підприємств проводять при потребі, тобто після появи відповідного відказу чи виявлення несправностей.
Види і періодичність ТО автомобіля
Технічне обслуговування – комплекс операцій для підтримання рухомого складу в працездатному стані і відповідного зовнішнього вигляду. Технічне обслуговування за періодичністю, переліком і трудомісткістю виконаних робіт поділяють на наступні види: · щоденне (ЩТО); · перше (ТО-1); · друге (ТО-2) ;
Таблиця 2.1. Періодичність ТО автомобілів при експлуатації на дорогах з твердим покриттям в помірному кліматичному районі, км.
Для полегшення процесів технічного обслуговування і ремонтів автомобілів на підприємствах автомобільного транспорту широко використовують стаціонарне обладнання для механізації виконуваних робіт. В склад його входять: · прибирально - мийне обладнання ( для легкових автомобілів- щітково-мийні машини М-130); · оглядові канави; · підйомно - транспортне обладнання ( підйомники з гідравлічним чи електромеханічним приводом); · обладнання для змащування і заправки автомобілів мастилами, водою і повітрям (стаціонарний солідолонагнітач моделі 1127, маслороздавальна колонка моделі 3155М з електропідігрівом, комбінована установка моделі 3141).
Ремонт – це комплекс операцій по встановленню справності чи працездатності і відновленню процесу автомобіля чи його складових частин. Ремонт проводиться при потребі, яку виявляють в процесі ТО. Розрізняють два види ремонту: · поточний; · капітальний. Поточним називають ремонт, який проводять для усунення відказів і несправностей, й що сприяє виконанню встановлених норм пробігу до капітального ремонту при мінімальних простоях. Потребу в проведенні поточного ремонту встановлюють при контрольних оглядах, при всіх видах технічного обслуговування, а також за заявками водія. Поточний ремонт рухомого складу проводять в автотранспортних підприємствах чи на станціях технічного обслуговування. Капітальний ремонт призначений для відновлення працездатності автомобілів і його агрегатів та забезпечення пробігу до наступного капітального ремонту (чи списання), що становить не менше 80 % всіх норм пробігу для нових автомобілів та агрегатів. Автомобіль направляється на капітальний ремонт, якщо рама і кабіна (кузов легкового автомобіля), а також не менше трьох інших основних агрегатів в будь-якому поєднанні вимагають капітального ремонту. Капітальний ремонт автомобілів повинен виконуватись на спеціалізованих авторемонтних підприємствах з повним розбиранням його на агрегати, а агрегатів на деталі. Розрізняють два методи ремонту автомобілів: · індивідуальний (з автомобіля знімають пошкоджені агрегати, відновлюють їх і після ремонту встановлюють на той же автомобіль); · агрегатний (з автомобіля знімають несправні агрегати і замість них ставлять відремонтовані чи нові з ремонтного фонду).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|