Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Графік і розклад руху пасажирських поїздів.

Розробка графіка руху пасажирських поїздів – складний процес через необхідність максимального врахування запитів пасажирів. Тому його розробляти значно важче, ніж графік руху вантажних поїздів. Для найбільшого забезпечення пасажирів необхідними зручностями розробці графіка руху передує підготовчий період. Перш за все залізниці проводять техніко-економічні дослідження районів тяжіння населення до залізничних ліній, в яких звертається увага на наступне:

- характер і обсяги майбутніх пасажиро потоків;

- заявки і пропозиції підприємств, громадян та територіальних і державних органів влади;

- результати зустрічів, очних і заочних конференцій;

- результати анкетування пасажирів на вокзалах, поїздах і в населених пунктах.

Після розробки ПФПП і визначення розмірів руху, розподілу їх за напрямками і лініях розпочинається розробка графіка руху пасажирських поїздів.

Період розробки графіка руху проходить в три етапу:

- проведення аналізу діючого графіка і визначення моментів відправлення і прибуття поїздів на головні станції;

- розробка схематичного (скороченого, ескізу) графіка руху для головних напрямків і графіка обороту составів; узгодження моментів переходу поїздів з дороги на дорогу;

- розробка докладного графіка руху пасажирських поїздів по дільницях.

I.На першому етапі розробки графіка аналізом діючого визначається:

- відповідність кількості розкладів, закладених в графік планової кількості поїздів, наявність відхилень;

- ступінь використання місць в поїздах і конкретних типах вагонів;

- наявність недоліку у діючій композиції составів;

- перевіряється виконання перегінних часів ходу, станційних і між поїзних інтервалів, уточнюються їх величини;

- виконання умови взаємозв’язку розкладів в транспортних вузлах;

- врахування інтересів вантажного руху;

- забезпечення безпеки руху поїздів.

II. При побудові схематичного графіка (другий етап) необхідно дотримуватися наступних умов:

- відправлення швидких поїздів із пунктів приписки слід передбачати ввечері, а прибуття на кінцевий пункт – ранком;

- відправлення пасажирських поїздів із пунктів приписки слід передбачати в такий час, щоб вони проходили дільниці із найбільшим пасажиро потоком вдень;

- організовувати підхід поїздів до потужних пасажирських станцій із значним пасажиропотоком бажано вранці і ввечері;

- забезпечити мінімальні простої вагонів завдяки узгодженості розкладів пасажирських і приміських поїздів на станціях їх перечеплення при організації безпересадочних сполучень;

- забезпечити рівномірну прокладку протягом доби графіка вантажних поїздів.

Схематичний графік руху пасажирських поїздів і графік обороту їх составів будуть одночасно (рис. 8.3).

 

 

Рисунок 8.3. Схематичний графік руху пасажирських поїздів і оборота їх составів на напрямку А-Г.

 

Необхідна кількість составів пасажирських поїздів в дальньому і місцевому сполученні для кожного і-го призначення визначається за формулою:

(8.14)

де - розміри руху пасажирських поїздів і-го призначення в парках поїздів за добу;

- тривалість обороту пасажирських поїздів за добу;

III. На третьому етапі складається докладний графік руху пасажирських поїздів двома методами:

- послідовна прокладка ниток графіка передбачає послідовність роботи, починаючи від головної пасажирської станції, прокладаючи нитки по порядку по кожній дільниці з передачею моментів відправлення поїздів на суміжні дільниці (дирекції, залізниці) від попередньої; прокладка ниток таким чином для всього маршрута вимагає значних витрат часу через послідовну їх прокладку від однієї дільниці до іншої;

- паралельна прокладка ниток графіка проводиться одночасно по всіх залізницях (дирекціях, дільницях) на підставі зафіксованого схематичним графіком часу перебування конкретного поїзда в межах певного підрозділу.

На підставі розробленого графіка руху, який вводиться в дію один раз на рік – щорічно на при кінці травня місяця, складається книжка розкладів для всіх пасажирських поїздів, які обертаються на мережі і виходять на суміжні іноземні держави. Вона має службовий характер. Крім службового розкладу, залізниці випускають розклади для пасажирів, які мають вигляд книг, афіш, таблиць. Вони вивішуються на вокзалах і в інших людських місцях, розповсюджуються в поїздах і на вокзалах.

У відповідності до графіка руху для кожного пасажирського поїзда відповідної категорії при відправленні із станції формування і оборота присвоюється номер (із заходу на схід, а також із півдня на північ прямують парні поїзди, а навпаки непарні). Зміна номера поїзда з непарного на парний і навпаки здійснюється в конкретних пунктах, передбачених графіком руху поїздів. Присвоювати номера поїзда без врахування їх категорії і призначень не допускається.

На залізницях України встановлена наступна нумерація пасажирських поїздів:

- швидкі цілорічні: 1-148;

- швидкі сезонні: 201-298;

- швидкісні: 151-168;

- прискорені цілорічні і сезонні: 171-198;

- пасажирські дальнього сполучення цілорічні: 301-398;

- пасажирські дальнього сполучення сезонні та разового призначення: 401-598;

- пасажирські поїзда місцевого сполучення: 601-698;

- пасажирські поїзда службового призначення: 701-748;

- туристські: 751-798;

- поштово-багажні: 901-948;

- вантажо-пасажирські: 951-968;

- людські – 971-998;

- приміські – 6001-6998.

 


Читайте також:

  1. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  2. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  3. Асимптоти графіка функції
  4. В. Друга теорема про розклад.
  5. Векторна графіка
  6. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  7. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях.
  8. Види графіків
  9. Види графіків та правила їх побудови.
  10. Види календарних графіків
  11. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  12. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.




Переглядів: 2430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План формування і розміри руху пасажирських поїздів. | Перспектива швидкісного пасажирського руху в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.