Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.

 

Для вирішення перспективних напрямків (сегментів транспортного ринку) пасажирські підприємства залізниць повинні проводити комплексне вивчення (маркетингові дослідження) ринка транспортних послуг і попиту на пасажирські перевезення.

На підставі маркетингових досліджень підприємства здійснюють:

- планування широкого діапазону комфорту, сервісу, асортименту і якості транспортних послуг, що послужить основою ефективного розвитку пасажирського транспорту;

- розробку раціонального плану формування пасажирських поїздів;

- розробку ефективного графіка руху пасажирських поїздів і обороту їх составів.

Важливою основою для вирішення названих задач є результати дослідження пасажиро потоків, що здійснити в сучасних умовах складно. Це пов’язано з :

- спадом платоспроможного попиту, що негативно впливає на обсяги пасажирських перевезень.

- незавершеністю економічних перетворень в суспільстві,

- повільним відродженням економіки, значним зниженням матеріального благополуччя населення.

Розрізняють пасажирські перевезення за видами сполучень:

- пряме сполучення передбачає здійснення пасажирських перевезень в межах двох і більше залізниць;

- місцеве сполучення – перевезення виконуються в межах однієї залізниці, але поза межами приміської зони;

- приміське сполучення – перевезення виконуються в межах приміських дільниць, які приймають до великих населених пунктів, для підвозу людей із приміських районів у міста і промислові пункти і вивозу їх назад, а також перевезення міського населення із цих пунктів у вихідні і святкові дні в приміські зони відпочинку, на городи і дачні ділянки.

Пасажирські поїзда класифікуються за різними ознаками.

I.За призначенням пасажирські поїзди діляться на:

- пасажирські, які складаються із вагонів пасажирського парка для перевезення пасажирів, багажу і пошти;

- поштово-багажні, які складаються із вагонів пасажирського і вантажного парка для перевезення пошти, багажу і вантажобагажу; на дільницях, де рух пасажирських поїздів не передбачено, в поштово-багажні поїзда можуть включатися окремі пасажирські вагони для перевезень пасажирів;

- вантажопасажирські, які складаються із вагонів вантажного і пасажирського парка для перевезень вантажів і пасажирів на мало діяльних дільницях;

- людські – вантажні поїзда, до складу яких включено не менше 10 вагонів, зайнятих людьми.

II. За дальністю прямування поїзда поділяються на:

- дальні, які прямують на відстань більшу 700 км;

- місцеві, які прямують на відстань до 700 км;

- приміські, які обертаються на відстань до 150 км.

III. За швидкістю руху пасажирські поїзди поділяються на:

- швидкісні, які мають маршрутну швидкість не менше 85 км/год (при допустимій швидкості 141-200 км/год);стоянки цих поїздів передбачаються тільки на станціях для виконання технічних операцій або в обласних центрах;

- швидкі поїзда повинні мати маршрутну швидкість не менше 50 км/год, вона повинна бути більшою маршрутної швидкості самого швидкого пасажирського поїзда на даному напрямку не меншу, ніж 5 км/год; стоянки їх передбачаються на станціях для виконання технічних операцій і обласних центрах, а інколи – на деяких інших станціях.

IV. Через коливання пасажиро потоків в часі пасажирські поїзда поділяються:

- за регулярністю руху – річні, літні і разового призначення;

- за періодичністю руху – щоденні, поїзда, що рухаються через день (за парними або непарними числами), за певними днями тижня або числами місяця;

- за рівнем сервіса, що надається пасажирам, виділяються фірмові поїзда; їм присвоюється категорія „фірмовий з індивідуальною назвою”.

Кожний пасажирський поїзд складається із конкретної кількості вагонів певного типа. Кількість вагонів у составі пасажирського поїзда т змінюється, як правило, від 8 до 22 вагонів і залежить від:

- величини пасажиропотока;

- категорії поїзда;

- довжини пасажирської платформи.

До складу пасажирських поїздів включать наступні вагони пасажирського парку: вагон-ресторан (ВР), м’які вагони з двомісним (СВ) і чотиримісним (МК) купе, купейні (К), купейні з буфетом (КБ), купейні з радіовузлом (КР), плацкартні (ПЛ), купейні вагони з місцями для сидіння (К/С), плацкартні вагони з місцями для сидіння (П/С), купейні вагони з радіовузлом і місцями для сидіння (КР/С), плацкартні з буфетом і з місцями для сидіння (ПБ/С), вагони – пересувні камери схову (ПКХ), інколи багажні (Б) і поштові (П), вагони-гаражі (В-гар), вагони з місцями для сидіння (із загальними місцями) (О), вагони міжобласного типа (ОБЛ). До складу поїздів міжнародного сполучення включають вагони габарита „РИЦ” 1 і 2 класів (Р-1-2, Р-1, Р-2).Забороняється в состави пасажирських поїздів ставити вантажні вагони.

Композицією состава (схемою формування) пасажирського поїзда називається число вагонів різного типу і порядок розміщення в составі. Для поїздів однієї категорії рекомендується приймати однакові композиції (уніфіковані схеми). Це дає можливість організувати взаємозамінність составів в пунктах обороту, що сприяє кращому використанню рухомого складу, полегшенню роботи білетних касирів і підвищенню якості обслуговування пасажирів. Вагони різних типів в составах розміщують в певній послідовності і встановленої порядковою їх нумерацією. Композиції составів вказують у книгах службового розкладу поїздів.

Композиції фірмених поїздів відрізняються від уніфікованої. Звичайний пасажирський поїзд в порівнянні із швидким має в своєму складі меншу кількість купейних вагонів, а більше – не купейних вагонів із загальними плацкартними місцями і вагонів з місцями для сидіння.

 

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  8. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  9. Банківський кредит та його класифікація.
  10. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  11. Будівельна класифікація ґрунтів
  12. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.




Переглядів: 7801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задачі організації пасажирських перевезень на залізницях. | Особливості організації пасажирських перевезень в дальньому та місцевому сполученнях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.