МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задачі організації пасажирських перевезень на залізницях.Показники дальнього та місцевого пасажирського руху. Перспектива швидкісного пасажирського руху в Україні. Графік і розклад руху пасажирських поїздів. План формування і розміри руху пасажирських поїздів. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів. Особливості організації пасажирських перевезень в дальньому та місцевому. сполученнях. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів. Задачі організації пасажирських перевезень на залізницях. План Тема 8. Організація залізничних пасажирських перевезень в дальньому та місцевому сполученнях
Державною адміністрацією залізничного транспорту України (Укрзалізницею - УЗ) за останні роки проведена значна робота щодо поліпшення умов перевезень пасажирів (ремонт та побудова нових вокзалів, відновлення і створення нового рухомого складу, розширення асортименту і якості сервісних послуг та інше) з метою забезпечення більш якісного задоволення платіжоспроможного попиту населення в перевезеннях при безумовному дотриманню безпеки руху. Для вирішення цієї глобальної задачі провідними спеціалістами та науковцями залізничного транспорту розроблено Концепцію Державної програми реформування залізничного транспорту України, яку було розглянуто і затверджено на засіданні Ради Укрзалізниці 6 червня 2006 р. і схвалено Колегією Міністерства транспорту та зв’язку України 31 жовтня 2006р. Концепція була ухвалена на урядовому рівні держави реформування буде проводитися протягом трьох етапів[24]: - перший етап (2006-2008 рр.) передбачає здійснення на законодавчому рівні розмежування державних і господарських функцій і створення Державної акціонерної компанії (ДАК) „Українські залізниці”; - другий етап (2008-2010 рр.) передбачає виділення у безпосереднє підпорядкування компанії структурних підрозділів, які займаються безпосередньо організацією вантажних і пасажирських перевезень, ремонтом локомотивів, вагонів, колій, об’єктів і різних споруд, а також проведення заходів для забезпечення поступового скорочення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних; третій етап (2011-2015 рр.)забезпечує повне розмежування управління інфраструктурою і перевезеннями завдяки роздержавлення об’єктів непрофільної діяльності, лібералізації тарифної політики і створення економічної моделі розмежування і забезпечення прозорості фінансових потоків діяльності. Реформування залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень спрямовуватиметься на створення відокремлених пасажирських підприємств (компаній) у підпорядкуванні залізниць або поза їх управлінняміз забезпеченням єдиної технічної і технологічної політики і організації ефективного фінансово-економічного управління ними із більш тісною взаємодією із регіональними бюджетами. Створення відокремлених пасажирських підприємств (компаній) повинно забезпечити ефективне поєднання наступних важелей управління: технологічних, оперативних, технічних, економічних, фінансових і маркетингу. При визначенні ефективності пасажирського підприємства (компанії) слід врахувати ту обставину, що вокзальне господарство у складі пасажирського комплексу складає доходоутворюючу частину, моторвагонні депо витратну. Збалансованість фінансів пасажирської компанії забезпечується завдяки об’єднанню вокзального господарства і моторвагонного депо в одну структуру (компанію). Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2004 р. №979-р. схвалено Концепцію Державної цільової програми впровадження на залізницях швидкісного руху пасажирських поїздів на 2005-2015 роки. Крім того, Державним підприємством „Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”(ДП ДНДЦ УЗ) виконано наукове дослідження , на підставі якого розроблено проект галузевої Концепції комплексної програми розвитку залізничного транспорту України на 2007-2020 рр. В сучасних умовах головними задачами залізниць при обслуговуванні пасажирів є наступні: - підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів; - покращення організації і функціонування залізничних пасажирських підрозділів (підприємств, компаній); - збільшення доходів залізниць від здійснення пасажирських перевезень; - зниження собівартості перевезень; - підвищення продуктивності праці; - зниження збитковості пасажирських перевезень; - покращення використання рухомого складу; - безумовне забезпечення безпеки руху поїздів і пасажирів.
Читайте також:
|
||||||||
|