Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм розв’язання задачі

Методика отримання опорного плану та його покращення.

Методика побудови макета нової таблиці.

Ø Вибір ключового стовпчика відповідно значенню -рядка.

Ø Вибір ключового рядка відповідно СВ, тобто . Співвідношення обсягу та норми витрат (чим менше, тим скоріше обсяг ресурсу закінчується і внесе свій вклад у реалізацію цілі (ЦФ)), тобто ресурс є дефіцитним. На перетині ключового стовпчика і ключового рядка знаходиться ключовий елемент.

Ø Будується нова таблиця, де змінні ключових стовпця і рядка міняються місцями, тобто одна з базисних змінних виводиться із базису, а на її місце становиться небазисна змінна.

Таблиця 2

БЗ ЗБЗ НБЗ СВ
–1
 

 

Методика заповнення нової таблиці (на основі алгоритму звичайних Жорданових вилучень).

На місці ключових елементів ставиться величина обернена ключовим елементам попередньої таблиці, тобто .

Інші елементи ключового рядка поділити на ключовий елемент.

Інші елементи ключового стовпчика поділити на ключовий елемент і змінити знак на протилежний.

Решту елементів таблиці перераховуємо за правилом прямокутника:

 
 

 


 

 

Заповнюємо нову таблицю:

Ключовий елемент , тому ставимо на його місце у табл. 2.

.

Перший стовпчик (ЗБЗ):

Третій стовпчик :

План неоптимальний згідно критерію, що елементи - рядка повинні бути

Будуємо нову таблицю (нова ітерація):

 

БЗ ЗБЗ НБЗ СВ
2/9 -1/6  
–1/9 1/3  
–4/9 1/3  
4/9 1/6  

 

Елементи ключового рядка: .

Елементи ключового стовпчика:

Рядок :

.

Рядок :

.

-рядок:

.

План оптимальний:

 

5. Двоїста задача лінійного програмування. Аналіз результатів в табличному процесорі Excel


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Rete-алгоритм
  3. Алгоритм
  4. Алгоритм
  5. Алгоритм 1.
  6. Алгоритм RLE
  7. Алгоритм безпосередньої заміни
  8. Алгоритм Берлекемпа-Мессі
  9. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  10. Алгоритм Дейкстри.
  11. Алгоритм Деккера.
  12. Алгоритм Деккера.




Переглядів: 3825

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика симплекс-методу | Поняття про двоїсту задачу лінійного програмування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.