Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Перевірка розв’язання і відповідь

ІІІ. Розв’язування задачі

Способи розв’язування задач:

1. Арифметичний:

­ діями,

­ діями з поясненнями,

­ питання і дія,

­ виразом.

2.Алгебраїчний (через х, складають рівняння, розв’язують рівняння і дають відповідь на запитання).

3.Графічний.

4.Практичний.

1. Звіряння з відповіддю.

2. Співставлення відповіді задачі з даними у ній.

3. Складання, розв’язування задачі оберненої до даної задачі.

4. Розв’язання задачі кількома способами.

 

Задача

З першої ділянки зібрали 35 кг моркви, а з другої у 5 разів менше. Усю моркву розклали у 6 ящиків порівну. Скільки кілограмів моркви стало в одному ящику?

Вивчення умови задачі

- Про що йде мова в задачі?

- Скільки було ділянок?

- Скільки моркви зібрали з першої ділянки?

- Що сказано про моркву, яку зібрали з другої ділянки?

- Скільки ящиків одержали з морквою?

- Як розклали моркву в ящики?

- Про що запитується в задачі?

Розбір задачі синтетичним способом

- Відомо, що з першої ділянки зібрали 35 кг моркви, а з другої – у 5 разів менше. Що ми можемо дізнатися з цих даних? (Скільки моркви зібрали з другої ділянки.) Якою дією? (Дією ділення.) Чому? Який вираз складемо?

- Дізналися скільки моркви зібрали з другої ділянки. Чи можемо знайти скільки зібрали кг моркви з обох ділянок разом? (Так) Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

- Знайшли скільки зібрали всього моркви і знаємо, що її розклали у 6 ящиків порівно. Тепер можемо знайти скільки моркви в одному ящику? Якою дією? Чому? Який вираз складемо?

- Отже, яка 1 (2, 3) дія.

Розбір задачі аналітичним способом

- Чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі? (Ні)

- Що треба знати, щоб відповісти на запитання задачі? (Треба знати, скільки всього моркви зібрали з обох ділянок і кількість ящиків, у які розклали моркву).

- Скільки ящиків було – відомо, а скільки кілограмів моркви зібрали – невідомо. Що треба знати, щоб знайти, скільки всього зібрали моркви? (Треба знати, скільки кілограмів моркви зібрали з першої і другої ділянки).

- З першої ділянки зібрали 35 кг, а з другої – невідомо. Як дізнатися скільки моркви зібрали з другої ділянки? Якою дією? Чому?

- Отже, яка 1 (2, 3) дія

Розв’язання задачі

1) 35 : 5 = 7 (кг) – моркви зібрали з другої ділянки;

2) 35 + 7 = 42 (кг) – моркви зібрали з обох ділянок;

3) 42 : 6 = 7 (кг)

Відповідь: 7 кг моркви стало в одному ящику.

Перевірка розв’язання і відповідь

Обернена задача

З першої ділянки зібрали 35 кг моркви, а з другої – у 5 разів менше. Усю моркву розклали порівну по 7 кг в ящики. Скільки ящиків стало з морквою?

 

1) 35 : 5 = 7 (кг) – моркви зібрали з другої ділянки;

2) 35 + 7 = 42 (кг) – моркви зібрали з обох ділянок;

3) 42 : 7 = 6 (ящ.)

Відповідь: 6 ящиків стало з морквою.

 

3. Заключна частина:

3.1. Загальний висновок.

3.2. Відповіді на запитання студентів.

3.3. Д/з.: Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: Навч. посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 368 с. (§ 36, § 37, § 38)

Показати методику над задачею: В автопарку було 13 вантажних автомобілів, а легкових – на 8 менше. Під’їхало ще 6 легкових автомобілів. Скільки легкових автомобілів стало в автопарку?

 


Читайте також:

  1. Алгоритм розв’язання задачі
  2. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  3. Аналітична перевірка звітності
  4. Виберіть ОДНУ вірну відповідь
  5. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  6. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  7. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  8. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.
  9. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  10. Відповідь на питання № 1
  11. Відповідь на практичне завдання.




Переглядів: 3533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 1 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.