Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.

Вставте пропущене слово.

Визначте, які типи біотичних взаємодій існують між грибами та комахами?

Складіть список організмів, з якими може взаємодіяти сіра ворона.

Складіть список організмів, з якими може взаємодіяти крук.

Складіть список організмів, з якими може взаємодіяти заєць-біляк.

Скласти список організмів, з якими може взаємодіяти сокіл-сапсан.

11. Згідно до правила Уоллеса:

а) видова різноманітність збільшується по мірі просування від полюсів до екватору;
б) видова різноманітність збільшується при русі із сходу на захід;

в) видова різноманітність збільшується при наближенні до полюсів;
г) видова різноманітність приблизно однакова.

12. Між якими парами видів у місцях їх спільного проживання існує харчова конкуренція:

а) орел-могильник - стрепет;

б) імператорський пінгвін - великий поморник;

в) шпак — чорний дрізд;

г) рись – росомаха?

Згідно правила ............................. мінімум морських та прісноводних видів тварин спостерігається в солонуватій зоні.

14. 1. Великий баклан. 2. Польовий лунь. 3. Мухоловка строката.4. Яструб великий (тетерев’ятник).

А. Ентомофаг. Б. Іхтіофаг. В. Орнітофаг. Г. Міофаг.

15. За класифікацією В.М. Беклемішева міжвидові стосунки в біоценозі поділяються на 4 типи зв'язків. Які з наведених прикладів відповідають цим типам стосунків:

1. Трофічні. 2.Топічні. 3. Форичні. 4. Фабристичні.

А. Перенос тваринами насіння. Б. Лишайники на стовбурах дерев.

В. Жук-гнойовик. Г. Личинки поручайника будують будиночок (хатку) із гілочок, кори, піску, черепашок.

16. Для ялинових лісів України характерні наступні види тварин:

а) сіра куріпка;

б) чиж;

в) синьошийка;

г) золотомушка жовточуба,

д) жовта плиска;

є) сільська ластівка.

17. Серед перелічених видів тварин визначити детритофагів:

а) ховрах плямистий;

б) муха хатня;

в) дощовий черв'як;

г) сліпак;

д) бурозубка мала;

є) слимак. ;

18. Визначити, для яких тварин характерна копрофагія:

а) кролик; в) лисиця звичайна;

б) крук; г) гнойовик лісовий; є) заєць-русак.

19. Визначити тварин - некрофагів :

а) горобець хатній

б) крук;

в) слон індійський;

г) дикий кабан;

д) соня лісова;
є) американський гриф;

е) рак широкопалий;

ж) сокіл-сапсан.

20. Для яких тварин характерна пантофагія:

а) ворона сіра; б) тарган рудий ; в) грак; г) окунь звичайний ; є) шакал.

21. Визначити вікарні корми для єнотовидного собаки:

а) суниці плоди; в) яйця щеврика лісового;

б) лісова миша; г) жаба сіра; д) плоди ожини.

22. "Глоткові зуби" характерні для :

а) щуки; в) плітки; д) карася; б) сома; г) коропа; с) линя.

23. Назвати тварин осмоконформерів:

а) актинія; б) акула біла в) голотурія;

г) скат-лисиця ; д) оселедець атлантичний; е) тридакна.

24. У личинки міноги функціонує:

а) головна нирка; в) тазова нирка;

б) тулубова нирка; г) задня нирка.

25. "Хлоридні" клітини риб розміщені :

а) у латеральній лінії; г) у зябрах;

б) у нейрогіпофізі; д) у роті.

в) у аденогіпофізі;

26. Назвати стеногалінних тварин :

а) скат-пила; в) морська голка;

б) форель; г) окунь річковий;

д) лящ; е) червоний благородний корал.

27. Ректальна залоза е у:

а) жаб та ропух; в) вугра; д) дельфіна-білобочки;

б) міноги річкової; г) ската-хвостокола; е) акули катрана

 

28. Яким тваринам властиве явище уреотелії:

а) жаба ставкова; б) голуб сизий; в) дельфін;

г) ропуха зелена; д) сазан; е) ящірка звичайна.

29. Пристосування до змін вологості, які спостерігаються у тварин пустель:

а) наявність колірного зору; б) швидкий і тривалий біг;
в) різноманітність забарвлення.

30. Який фактор є головним у регуляції сезонних циклів:

а) сезонні зміни температури; б) зміна тривалості дня; в) зміна вологості середовища.

31. Тварини степів і пустель, які впадають у сплячку:

а) гадюка; б) ховрах; в)миші; г) сайгак; д) заєць.

32.Тварини, що живуть у широкому діапазоні умов навколишнього середовища:

а) бурий ведмідь; 6) форель; в) аскарида; г) річковий рак; д) вовк.

33. Пристосування до нестачі вологи у тварин посушливих місць:

а) інтенсивне утворення води в організмі внаслідок окислювальних реакцій;

б) впадання у літню сплячку;

в) накопичення в організмі білків та вуглеводів;

г) накопичення жирів.

34. Розкрийте зміст терміну "адаптивна зона":

а) сукупність усіх факторів середовища, за яких можливе існування виду в природі;

б) певний тип середовища існування з характерною сукупністю специфічних екологічних умов, в якому можуть існувати різні групи організмів, які набули певних пристосувань.

35. Екологічна сукупність тварин, які пасивно плавають у товщі води :

а) бентос; б) епіфітон; в) планктон; г) епінектон; д) нектон.

36. Екологічна сукупність тварин, які активно плавають в товщі води :

а) бентос; б) епіфітом; в) планктон; г) епінектон; д) нектон.

37. Екологічна сукупність організмів, що існують на дні водоймищ:

а) бентос; б) епіфітом; и) планктон; г) епінектон; д) нектон.

38. Який екологічний чинник обмежує розповсюдження сучасних плазунів:

а) абіотичний; б) біотичний; в) температура; г) освітленість; д) вологість.

39. Як називають стан організму, коли живі процеси тимчасово припиняються або так уповільнюються, що зникають видимі ознаки життя:

а) анабіоз; б) діапауза; в) менопауза;

в) всі відповіді правильні;

г) всі відповіді неправильні.

40. Вкажіть, які хвороби викликають найпростіші;

а) СНІД; б)сонна хвороба; в) аскаридоз; г) гепатит; д)ангіна, е) малярія.

41. Вкажіть, які хвороби спричиняють членистоногі:

а) лямбліоз; б) педикульоз; в) аскаридоз; г) короста; д) теніоз.

42. Газообмін у птахів відбувається:

а) у бронхіолах; б) в альвеолах;

в) в альвеолярних мішках; г) у повітряних мішках.

 


Читайте також:

  1. Визначте загальну площу плодоягідних насаджень.
  2. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  3. Визначте місце України в планах імперіалістичних держав напередодні та на початку Першої Світової війни. В чому полягала трагедія українського народу в цій війні?
  4. Визначте причини появи українського козацтва.
  5. Визначте причини появи українського козацтва.
  6. Визначте причини, характер і рушійні сили визвольної боротьби українського народу під проводом Б. Хмельницького.
  7. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.
  8. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.
  9. Визначте своє ставлення до Переяславської угоди 1654 р., укладеної Б.Хмельницьким з Москвою.
  10. Визначте соціальні перетворення в процесі радянізації українського суспільства.
  11. Визначте соціально-економічні та політичні фактори утворення Київської Русі.




Переглядів: 1694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Строки настанняня фаз гніздового циклу | Електричне поле

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.