Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначте загальну площу плодоягідних насаджень.

Завдання 5.Кількість дерев плодових культур по порідних групах за даними переписів 1984 і 1998 рр. в усіх категоріях господарств Київської області характеризується такими даними:

Порідні групи 1984 р. 1998 р.  
Кількість дерев (рядкової і безсистемної посадки), тис. шт. Кількість дерев (рядкової і безсистемної посадки), тис. шт.  
 
всього у тому числі насадження у плодоносному віці всього у тому числі насадження у плодоносному віці  
Зерняткові 7482,1 4939,7 5167,5 4214,2  
Кісточкові 3586,1 2989,3 3546,5 3036,6  
Горіхоплідні 435,9 333,1 497,1 431,9  
Разом 11504,1 8262,4 9211,1 7682,7  

Визначте і проаналізуйте:

1) показники структури і структурних зрушень за порідними групами плодових насаджень: абсолютні, відносні та загальні щодо загальної кількості дерев і дерев у плодоносному віці;

2) показники динаміки загальної кількості дерев і дерев у плодоносному віці (абсолютний приріст, темп приросту, середньорічний абсолютний приріст і темп приросту) та показники абсолютної і відносної швидкості розвитку окремих порідних груп стосовно горіхоплідних;

3) відносні величини координації для характеристики співвідношень кількості дерев зерняткових та інших порідних груп плодових насаджень, а також їх абсолютні й відносні зміни.

Зробіть висновки.

Завдання 6.Валові збори плодоягідних культур у розрізі категорій господарств України характеризуються такими даними

 

Категорії господарств Загальний валовий збір (у середньому за рік), тис. т
1991—1995 рр. 1996—1998 рр.
Колективні, кооперативні і між­господарські сільськогосподарські підприємства 183,4 241,2
Державні підприємства 327,4 157,8
Приватні підприємства 1390,7 1566,3

Визначте і проаналізуйте:

1) показники структури і структурних зрушень валового збору плодоягідних культур за категоріями господарств: абсолютні, відносні та загальні;

2) показники динаміки валового збору плодоягідних культур у розрізі категорій господарств (абсолютний приріст, темп приросту) та показники абсолютної та відносної швидкості розвитку окремих категорій господарств стосовно приватних господарств;

3) відносні величини координації для характеристики співвідношень валового збору державних підприємств та інших категорій господарств, а також їх абсолютні й відносні зміни.

Зробіть висновки.

Завдання 7. Середньорічні площі насаджень у плодоносному віці та валові збори плодових культур у розрізі порідних груп у всіх категоріях господарств області характеризуються такими даними:

Порідні групи Площа плодових насаджень у плодоносному віці (у середньому за рік), тис. га Загальний валовий збір плодових культур (у середньому за рік), тис. ц
1991—1995 рр. 1996—1998 рр. 1991—1995 рр. 1996—1998 рр.
Зерняткові 20,1 17,2 470,3 367,8
Кісточкові 6,8 5,3 53,7 48,6
Горіхоплідні 1,9 2,1 19,0 20,2

Визначте відносні й абсолютні зміни середньої врожайності та валового збору плодових насаджень за рахунок факторів, які впливають на них, використовуючи індекси середніх величин. Проаналізуйте одержані результати.

Завдання 8.Використовуючи систему взаємопов’язаних індексів, за наведеними нижче даними проаналізуйте відносні й абсолютні зміни валового збору винограду в розрізі категорій господарств України.

Категорії господарств Площа виноградних насаджень у плодоносному віці (у середньому за рік), тис. га Урожайність винограду, ц з 1 га площі насаджень у плодоносному віці (у середньому за рік)
1991—1995 рр. 1996—1998 рр. 1991—1995 рр. 1996—1998 рр.
Колективні підприємства 45,5 58,0 30,4 20,6
Державні підприємства 78,9 51,3 36,5 26,9
Особисті підсобні підприємства 15,1 13,7 94,8 75,9
Селянські (фермерські) підприємства 0,1 0,2 24,0 18,0

Завдання 9. Тенденція врожайності плодоягідних культур у всіх категоріях господарств України, тис. т, за 1990—1998 рр. описується трендовим рівнянням: Yt = 40,44 − 4,07 t + 0,39 t2, де t = 1, 2, 3, …, n, коефіцієнт детермінації R2 становить 0,663, а фактичне значення F-кри­терію — 6,17.

Дайте економічну інтерпретацію статистичних характеристик трендового рівняння. Перевірте вірогідність трендового рівняння з імовірністю 0,95.

Завдання 10. Матеріали переписів 1984 і 1998 рр. містять такі дані про кількість плодових дерев у господарствах суспільного сектора Київської області:

Порідні групи Кількість дерев рядкової посадки, яка збереглася, тис. шт. Випади дерев рядкової посадки, тис. шт.
1984 р. 1998 р. 1984 р. 1998 р.
Зерняткові 4276,4 2236,9 491,8 490,9
Кісточкові 219,6 203,6 20,3 58,3
Горіхоплідні 7,8 4,9 0,5 1,1
Всього плодових 4503,8 2445,4 512,6 550,3

Визначте і проаналізуйте:

1) показники динаміки кількості дерев рядової посадки, яка збереглася (абсолютний приріст, темп приросту, середньорічний абсолютний приріст і темп приросту) та показники абсолютної та відносної швидкості розвитку окремих порідних груп стосовно кісточкових;

2) показники структури і структурних зрушень за порідними групами плодових насаджень: абсолютні, відносні та загальні щодо випадів дерев рядової посадки;

3) коефіцієнти зрідженості плодових насаджень кожної порідної групи, а також їх абсолютні й відносні зміни.

Відобразьте структуру кількості дерев рядової посадки, яка збереглася, за кожний рік за допомогою секторних і шарових діаграм і зробіть висновки.

 


Читайте також:

  1. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.
  2. Видатки бюджетів на загальну освіту
  3. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.
  4. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  5. Визначте місце України в планах імперіалістичних держав напередодні та на початку Першої Світової війни. В чому полягала трагедія українського народу в цій війні?
  6. Визначте причини появи українського козацтва.
  7. Визначте причини появи українського козацтва.
  8. Визначте причини, характер і рушійні сили визвольної боротьби українського народу під проводом Б. Хмельницького.
  9. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.
  10. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.
  11. Визначте своє ставлення до Переяславської угоди 1654 р., укладеної Б.Хмельницьким з Москвою.




Переглядів: 881

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні запитання | Сучасна організація статистичного спостереження рослинництва в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.262 сек.