МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначте загальну площу плодоягідних насаджень.Завдання 5.Кількість дерев плодових культур по порідних групах за даними переписів 1984 і 1998 рр. в усіх категоріях господарств Київської області характеризується такими даними:
Визначте і проаналізуйте: 1) показники структури і структурних зрушень за порідними групами плодових насаджень: абсолютні, відносні та загальні щодо загальної кількості дерев і дерев у плодоносному віці; 2) показники динаміки загальної кількості дерев і дерев у плодоносному віці (абсолютний приріст, темп приросту, середньорічний абсолютний приріст і темп приросту) та показники абсолютної і відносної швидкості розвитку окремих порідних груп стосовно горіхоплідних; 3) відносні величини координації для характеристики співвідношень кількості дерев зерняткових та інших порідних груп плодових насаджень, а також їх абсолютні й відносні зміни. Зробіть висновки. Завдання 6.Валові збори плодоягідних культур у розрізі категорій господарств України характеризуються такими даними
Визначте і проаналізуйте: 1) показники структури і структурних зрушень валового збору плодоягідних культур за категоріями господарств: абсолютні, відносні та загальні; 2) показники динаміки валового збору плодоягідних культур у розрізі категорій господарств (абсолютний приріст, темп приросту) та показники абсолютної та відносної швидкості розвитку окремих категорій господарств стосовно приватних господарств; 3) відносні величини координації для характеристики співвідношень валового збору державних підприємств та інших категорій господарств, а також їх абсолютні й відносні зміни. Зробіть висновки. Завдання 7. Середньорічні площі насаджень у плодоносному віці та валові збори плодових культур у розрізі порідних груп у всіх категоріях господарств області характеризуються такими даними:
Визначте відносні й абсолютні зміни середньої врожайності та валового збору плодових насаджень за рахунок факторів, які впливають на них, використовуючи індекси середніх величин. Проаналізуйте одержані результати. Завдання 8.Використовуючи систему взаємопов’язаних індексів, за наведеними нижче даними проаналізуйте відносні й абсолютні зміни валового збору винограду в розрізі категорій господарств України.
Завдання 9. Тенденція врожайності плодоягідних культур у всіх категоріях господарств України, тис. т, за 1990—1998 рр. описується трендовим рівнянням: Yt = 40,44 − 4,07 t + 0,39 t2, де t = 1, 2, 3, …, n, коефіцієнт детермінації R2 становить 0,663, а фактичне значення F-критерію — 6,17. Дайте економічну інтерпретацію статистичних характеристик трендового рівняння. Перевірте вірогідність трендового рівняння з імовірністю 0,95. Завдання 10. Матеріали переписів 1984 і 1998 рр. містять такі дані про кількість плодових дерев у господарствах суспільного сектора Київської області:
Визначте і проаналізуйте: 1) показники динаміки кількості дерев рядової посадки, яка збереглася (абсолютний приріст, темп приросту, середньорічний абсолютний приріст і темп приросту) та показники абсолютної та відносної швидкості розвитку окремих порідних груп стосовно кісточкових; 2) показники структури і структурних зрушень за порідними групами плодових насаджень: абсолютні, відносні та загальні щодо випадів дерев рядової посадки; 3) коефіцієнти зрідженості плодових насаджень кожної порідної групи, а також їх абсолютні й відносні зміни. Відобразьте структуру кількості дерев рядової посадки, яка збереглася, за кожний рік за допомогою секторних і шарових діаграм і зробіть висновки.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|