Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Алгоритм розв’язання розподільної задачі

Розв’язання задачі розподілу вагонів під навантаження методом множників, що дозволяють

Попередньо необхідно звести вихідні дані в таблицю (див. табл. 3.1). У цій таблиці рядки відповідають типам вагонів, стовпці – вантажам; останні три стовпці відведені для суми вагонів кожного виду, які використовуються під завантаження, величини надлишків і недостач, а також міток. У кутах клітин записані дійсні технічні норми завантаження pij.

Таблиця 3.1

  Вантаж 1 600 (Bj) Вантаж 2 Вантаж 3 Вантаж 4 Зайнято вагонів Ri Надлишок (+) Недостача (-) Мітка
Вагони 1 типу 30 штук (Ai) 27 (pij)      
Вагони 2 типу 35 штук      
Вагони 3 типу 25 штук      
lj              

Крок 1. Скласти початковий варіант розподілу вагонів таким чином, щоб кожен вантаж відправлявся в тих вагонах, для яких норма завантаження є максимальною (у разі наявності співпадаючих норм – у менш дефіцитних вагонах). Кількість вагонів кожного типу, що використовуються під завантаження, визначається за формулою xij=Bj/pij (округлити у більшу сторону). Кількість зайнятих вагонів і завантаженого в них вантажу записується у відповідній клітинці через дріб (див. табл. 3.2).

Таблиця 3.2

  Вантаж 1 Вантаж 2 Вантаж 3 Вантаж 4 Зайнято вагонів Ri Надл. (+) Нед. (-) Мітка
Вагони 1 типу 30 штук +30  
Вагони 2 типу 35 штук 20/600 +15  
Вагони 3 типу 25 штук 7/128 23/500 10/100 -15 *
lj   1,313 1,294 1,250      

Крок 2. Визначити кількість зайнятих вагонів кожного типу , надлишки (+) і недстачі (-): . Якщо всі Ri³0 розрахунок закінчено – дане рішення є оптимальним.

Крок 3.Класифікувати рядки на надлишкові та недостатні. Недостатніми є всі рядки в яких Ri<0, а також рядки в яких Ri=0 і які відповідають наступній вимозі: поточне значення завантаження в одному зі стовпців дорівнює поточному значенню завантаження в клітинці на перетинанні цього стовпця й одного з недостатніх рядків, при цьому дана клітинка повинна бути зайнятою. Всі недостатні рядки позначаються зірочкою (*) в останньому стовпці. Якщо всі рядки недостатні, то це кінець рішення – вивезти весь вантаж неможливо. Дане рішення забезпечує максимальне вивезення вантажу.

Крок 4. Для кожного стовпця що має xij>0 (зайняту клітинку) у недостатньому рядку визначити відношення , де у чисельнику узяте максимальне значення завантаження по стовпцю в цілому, а в знаменнику – максимальне значення серед надлишкових рядків. Отримані значення lj записати в нижній рядок.

Крок 5. Визначити мінімальне значення серед lj: l=minlj

Крок 6. Перетворити матрицю завантажень розділивши всі значення в недостатніх рядках на l. Значення з надлишкових рядків переноситься без змін (див. табл. 3.3).

Крок 7. В одному з надлишкових рядків матриці знайти клітинку st, для якої величина поточного завантаження дорівнювала максимальній в стовпці. Ця клітинка розглядається як допустима й у неї переноситься додатний обсяг вантажу xst. При цьому необхідно враховувати, що поява нових від’ємних балансів і погіршення використання ресурсів не допускається. Кількість вагонів, що використовуються, визначається за фактичними значеннями завантаження pij.

У табл. 3.3 виконано перерозподіл вантажу 4 в обсязі 100 т з вагонів типу 3 у вагони типу 2. Під цей вантаж необхідно зайняти 13 вагонів типу 2, що менше їх надлишку в 15 одиниць.

Таблиця 3.3

  Вантаж 1 Вантаж 2 Вантаж 3 Вантаж 4 Зайнято вагонів Ri Надл. (+) Нед. (-) Мітка
Вагони 1 типу 30 штук +30  
Вагони 2 типу 35 штук 20/600 13/100 +2  
Вагони 3 типу 25 штук 16,8 7/128 17,6 23/500   -5 *
lj   1,050 1,035        

Крок 8. Перейти до кроку 2.

Таблиця 3.4

  Вантаж 1 Вантаж 2 Вантаж 3 Вантаж 4 Зайнято вагонів Ri Надл. (+) Нед. (-) Мітка
Вагони 1 типу 30 штук +30  
Вагони 2 типу 35 штук 20/600 2/34 13/100 -0 *
Вагони 3 типу 25 штук 23,188 16,232 7/128 22/466 7,727   -4 *
lj 1,111 1,249 1,333 1,143      

У табл. 3.4 перенесено вантаж 3 з вагонів 3-го типу у вагони 2-го типу. Завантажити можна тільки 2 вагони (мається в надлишку) тобто 34 тонни. Кількість зайнятих вагонів 3-го типу при цьому зменшиться тільки на один.

Таблиця 3.5

  Вантаж 1 Вантаж 2 Вантаж 3 Вантаж 4 Зайнято вагонів Ri Надл. (+) Нед. (-) Мітка
Вагони 1 типу 30 штук 6/150 +24  
Вагони 2 типу 35 штук 15/450 14,401 15,302 7/104 7,201 13/100  
Вагони 3 типу 25 штук 20,872 14,610 7/128 15,302 18/396 6,955    
lj              

Отримане рішення є оптимальним тому що всі Ri³0.

Для перевезень використано 66 вагонів.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Rete-алгоритм
  3. Алгоритм
  4. Алгоритм
  5. Алгоритм 1.
  6. Алгоритм RLE
  7. Алгоритм безпосередньої заміни
  8. Алгоритм Берлекемпа-Мессі
  9. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  10. Алгоритм Дейкстри.
  11. Алгоритм Деккера.
  12. Алгоритм Деккера.




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення й економіко-математичне формулювання розподільної задачі | Тема 7. Забезпечення операційної діяльності виробничою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.