МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм розв’язання розподільної задачіРозв’язання задачі розподілу вагонів під навантаження методом множників, що дозволяють Попередньо необхідно звести вихідні дані в таблицю (див. табл. 3.1). У цій таблиці рядки відповідають типам вагонів, стовпці – вантажам; останні три стовпці відведені для суми вагонів кожного виду, які використовуються під завантаження, величини надлишків і недостач, а також міток. У кутах клітин записані дійсні технічні норми завантаження pij. Таблиця 3.1
Крок 1. Скласти початковий варіант розподілу вагонів таким чином, щоб кожен вантаж відправлявся в тих вагонах, для яких норма завантаження є максимальною (у разі наявності співпадаючих норм – у менш дефіцитних вагонах). Кількість вагонів кожного типу, що використовуються під завантаження, визначається за формулою xij=Bj/pij (округлити у більшу сторону). Кількість зайнятих вагонів і завантаженого в них вантажу записується у відповідній клітинці через дріб (див. табл. 3.2). Таблиця 3.2
Крок 2. Визначити кількість зайнятих вагонів кожного типу , надлишки (+) і недстачі (-): . Якщо всі Ri³0 розрахунок закінчено – дане рішення є оптимальним. Крок 3.Класифікувати рядки на надлишкові та недостатні. Недостатніми є всі рядки в яких Ri<0, а також рядки в яких Ri=0 і які відповідають наступній вимозі: поточне значення завантаження в одному зі стовпців дорівнює поточному значенню завантаження в клітинці на перетинанні цього стовпця й одного з недостатніх рядків, при цьому дана клітинка повинна бути зайнятою. Всі недостатні рядки позначаються зірочкою (*) в останньому стовпці. Якщо всі рядки недостатні, то це кінець рішення – вивезти весь вантаж неможливо. Дане рішення забезпечує максимальне вивезення вантажу. Крок 4. Для кожного стовпця що має xij>0 (зайняту клітинку) у недостатньому рядку визначити відношення , де у чисельнику узяте максимальне значення завантаження по стовпцю в цілому, а в знаменнику – максимальне значення серед надлишкових рядків. Отримані значення lj записати в нижній рядок. Крок 5. Визначити мінімальне значення серед lj: l=minlj Крок 6. Перетворити матрицю завантажень розділивши всі значення в недостатніх рядках на l. Значення з надлишкових рядків переноситься без змін (див. табл. 3.3). Крок 7. В одному з надлишкових рядків матриці знайти клітинку st, для якої величина поточного завантаження дорівнювала максимальній в стовпці. Ця клітинка розглядається як допустима й у неї переноситься додатний обсяг вантажу xst. При цьому необхідно враховувати, що поява нових від’ємних балансів і погіршення використання ресурсів не допускається. Кількість вагонів, що використовуються, визначається за фактичними значеннями завантаження pij. У табл. 3.3 виконано перерозподіл вантажу 4 в обсязі 100 т з вагонів типу 3 у вагони типу 2. Під цей вантаж необхідно зайняти 13 вагонів типу 2, що менше їх надлишку в 15 одиниць. Таблиця 3.3
Крок 8. Перейти до кроку 2. Таблиця 3.4
У табл. 3.4 перенесено вантаж 3 з вагонів 3-го типу у вагони 2-го типу. Завантажити можна тільки 2 вагони (мається в надлишку) тобто 34 тонни. Кількість зайнятих вагонів 3-го типу при цьому зменшиться тільки на один. Таблиця 3.5
Отримане рішення є оптимальним тому що всі Ri³0. Для перевезень використано 66 вагонів.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|