МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Значення й економіко-математичне формулювання розподільної задачіДо числа найбільш розповсюджених і важливих економіко-математичних задач належить вибір найкращих варіантів використання різних видів взаємозамінних ресурсів для виконання різних видів робіт. Прикладом є розстановка рухомого складу по напрямках перевезень, якщо кожна одиниця рухомого складу (вагон, автомобіль тощо) протягом усього запланованого періоду виконує одну категорію перевезень. У межах залізничної станції розподільна задача успішно застосована на станції Дніпропетровськ-Вантажний для розстановки під навантаження взаємозамінних типів вагонів. Ця ж задача може використовуватися для розподілу по об'єктах маневрових і промислових локомотивів, вантажно-розвантажувальних машин тощо. У задачах розподілу взаємозамінних ресурсів (зокрема рухомого складу) звичайно відомі наступні вихідні дані: 1. Обсяги Bj різних робіт j які повинні бути виконані. 2. Наявна кількість ресурсів Ai різних видів ресурсів i. 3. Витрата ресурсів кожного типу i на одиницю робіт кожного виду j – aij. У разі заданих Ai, Bj, aij потрібно визначити обсяг робіт кожного виду j, який виконується за допомогою ресурсу i – xij і кількість одиниць ресурсу i, яка використовується на роботах виду j – yij= aij xij. У залежності від господарської обстановки під час розподілу ресурсів можуть ставитися задачі двох видів: 1. Загальна наявність ресурсів недостатня для повного задоволення потреб (наприклад, наявної кількості вагонів недостатньо для вивозу усього вантажу). У цьому випадку максимальне збільшення загального обсягу виконаної роботи є більш важливим, ніж зниження витрат. Тому у таких задачах критерієм оптимальності є максимальний обсяг виконаної роботи. 2. Загальна наявність ресурсів достатня для покриття всіх потреб. Критерієм оптимальності в цьому випадку стає зведення до мінімуму загальної суми витрат на виконання заданого обсягу роботи. Для залізничної станції типовою задачею такого роду є розподіл вагонів різних видів під навантаження різних категорій вантажів. Якщо порожніми пробігами вагонів до місць навантаження можна зневажити, то критерієм раціонального розподілу вагонів є досягнення максимуму середнього статичного навантаження. Математична постановка даної задачі має наступний вигляд.Нехай відомо майбутнє відправлення різних вантажів у тоннах Bj і наявність порожніх вагонів різних видів Ai, а також технічні норми завантаження pij. У разі неможливості відправлення вантажу в даному виді вагона pij=0. Потрібно знайти розподіл вагонів кожного виду під різні вантажі, який дає максимум загального статичного навантаження (мінімум зайнятих вагонів).Таким чином, система обмежень має вигляд:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|