![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
||||||||
Види графіківВиди графіків та розклад руху поїздів Розподіл поїздів Поїзди поділяються на: А. Позачергові – відбудовні, пожежні, снігоочисники, локомотиви без вагонів, спеціальний самохідний рухомий склад, призначені для відновлення нормального руху і для гасіння пожежі; Б. Чергові – в порядку пріоритетності: 1) пасажирські швидкісні; 2) пасажирські швидкі; 3) пасажирські всіх інших найменувань; 4) поштово-багажні, військові, вантажно-пасажирські, людські та прискорені вантажні поїзди; 5) вантажні (наскрізні, дільничні, збірні, вивізні, передавальні), господарчі поїзди і локомотиви без вагонів. В. Поїзди, що призначаються з особливих вимог, черговість яких встановлюється при призначенні. В залежності від кількості головних колій на перегонах, відношення кількості поїздів парного і непарного напряму , швидкості руху різних категорій поїздів (пасажирські, вантажні, швидкісні) можуть бути графіки одноколійної або двоколійної ділянки , які в свою чергу діляться на парні, непарні, а також паралельні і непаралельні. На графіку одноколійної ділянки нитки поїздів протилежних напрямів можуть перетинатися лише на станціях, там де є колії для схрещення поїздів. На двоколійній ділянці нитки поїздів перетинаються як на перегонах, так і на стаціях. На праному графіку прокладають однакове число поїздів як парного , так і непарного напряму, а на непарному – в одному із напрямів число поїздів більше. На паралельному графіку усі поїзди одного і того ж напряму мають однакові швидкості, тому нитки поїздів паралельні одна одній. На непаралельному рафіку поїзди різних категорій (пасажирські, вантажні, швидкісні) мають різні швидкості, тому нитки поїздів наносять лініями з різним нахилом, тобто непаралельними. Більше користаються непаралельними графіками.
Читайте також:
|
|||||||||
|