Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Види графіків

Види графіків та розклад руху поїздів

Розподіл поїздів

Поїзди поділяються на:

А. Позачергові – відбудовні, пожежні, снігоочисники, локомотиви без вагонів, спеціальний самохідний рухомий склад, призначені для відновлення нормального руху і для гасіння пожежі;

Б. Чергові – в порядку пріоритетності:

1) пасажирські швидкісні;

2) пасажирські швидкі;

3) пасажирські всіх інших найменувань;

4) поштово-багажні, військові, вантажно-пасажирські, людські та прискорені вантажні поїзди;

5) вантажні (наскрізні, дільничні, збірні, вивізні, передавальні), господарчі поїзди і локомотиви без вагонів.

В. Поїзди, що призначаються з особливих вимог, черговість яких встановлюється при призначенні.

В залежності від кількості головних колій на перегонах, відношення кількості поїздів парного і непарного напряму , швидкості руху різних категорій поїздів (пасажирські, вантажні, швидкісні) можуть бути графіки одноколійної або двоколійної ділянки , які в свою чергу діляться на парні, непарні, а також паралельні і непаралельні.

На графіку одноколійної ділянки нитки поїздів протилежних напрямів можуть перетинатися лише на станціях, там де є колії для схрещення поїздів.

На двоколійній ділянці нитки поїздів перетинаються як на перегонах, так і на стаціях.

На праному графіку прокладають однакове число поїздів як парного , так і непарного напряму, а на непарному – в одному із напрямів число поїздів більше.

На паралельному графіку усі поїзди одного і того ж напряму мають однакові швидкості, тому нитки поїздів паралельні одна одній.

На непаралельному рафіку поїзди різних категорій (пасажирські, вантажні, швидкісні) мають різні швидкості, тому нитки поїздів наносять лініями з різним нахилом, тобто непаралельними. Більше користаються непаралельними графіками.



Читайте також:

  1. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  2. Види графіків та правила їх побудови.
  3. Види календарних графіків
  4. Загальна характеристика і види сіткових графіків
  5. Загальна характеристика сітьових графіків, область використання.
  6. Основні величини, показники графіків електричних навантажень.
  7. Особливості стрілчастих графіків
  8. Особливості стрілчастих графіків.
  9. Переваги і додаткові можливості графіків передування
  10. Створення графіків і діаграм. Майстер діаграм.




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Огляд споруд і пристроїв, та їх ремонт | Паралельні графіки двоколійної а і одноколійної б ділянки перегону.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.