Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Огляд споруд і пристроїв, та їх ремонт

13.1. Система ремонту на залізничному транспорті

В господарстві колії , сигналізації і зв’язку, електрифікація встановлено наступна класифікація планово-попереджувальних періодичних ремонтів.

В колійному господарстві (окрім поточного утримання):

- підйомний ремонт, призначений на головних і станційних коліях, потребуючий виправлення, для забезпечення рівнопрожнусті основи колійної решітки і відновлення дренуючих властивостей баластної призми

- середній ремонт – на головних і станційних коліях, потребуючий оздоровлення або посилення баластного шару і шпального господарства, з одночасним посиленням колії на кривих, ремонтом переїздів, стрілочних переводів

- капітальний ремонт – на головних коліях, де необхідно замінити рейки на нові і одночасно провести оздоровлення або посилення баластного шару, шпального господарства і земляного полотна

- повна заміна рейок новими на головних коліях, де необхідно оздоровити або посилити в основному рейкове господарство (супроводжується роботами в об»ємі підйомного ремонту)

- суцільна заміна рейок старими на мало діяльних головних і станційних коліях (супроводжується роботами в об’ємі підйомного або середнього ремонт колії)

В господарстві Ш :

А) по СЦБ (крім технічного обслуговування):

- середній ремонт сигнальних ліній АБ для приведення в нормальний стан елементів лінійних пристроїв з заміною тих, які не можуть служити до наступного капітального ремонту

- капітальний ремонт для відновлення зношених пристроїв СЦБ або їх частин з доведенням пристроїв до стійкості (механічної і електричної ), що відповідає технічним умовам

Б) по вибірковому телефонному зв’язку (поїзний диспетчерський, постанційний, лінійно-колійний, електродиспетчерський, колійний, розпорядчий, службовий для електромеханіків)

- технічне обслуговування (поточний ремонт) для постійного утримання пристроїв, що постійно експлуатуються, в нормальному стані і з заміною частин що зносилися, деталей, вузлів

- капітальний ремонт – виконують повну перевірку і очистку пристроїв з заміною зношеного обладнання, вузлів, деталей

В) в радіозв’язку і двосторонньому парковому зв’язку – технічне обслуговування і технічний ремонт для забезпечення стійкості роботи в процесі експлуатації

В господарстві електрифікації:

А) по контактній мережі і повітряним лініям (окрім технічного обслуговування)

- поточний ремонт передбачає ретельний огляд стану обладнання з перевіркою кріплень, регулюванням, чисткою і змазуванням, а також із заміною окремих зношених деталей і вузлів

- капітальний ремонт після відновлення першочергової технічної характеристики пристроїв з урахуванням необхідної модернізації для підвищення надійності роботи і іншої роботи

Б) по обладнанню тягових підстанцій і постів секціонування передбачається періодичний огляд, поточний і капітальний ремонти і профілактичні випробування по установленому порядку в залежності від виду обладнання (розпорядчі пристрої, перетворюючі агрегати, трансформатори, пристрої АТ).

 

 

13.2. Організація оглядів та ремонтів.

 

Огляд споруд та пристроїв.

Огляд споруд, пристроїв і службово-технічних будівель здійснюється працівниками, які безпосередньо їх обслуговують, а також начальниками станцій, депо, дистанцій та дільниць, у підпорядкуванні яких перебувають ці споруди та пристрої, згідно з порядком і в терміни, визначені відповідними положеннями й інструкціями.

Головні та приймально-відправні колії, стрілочні переводи на головних та приймально-відправних коліях, крім того, щомісячно в першій декаді повинні оглядатися комісією під головуванням начальника станції у складі колійного майстра та електромеханіка СЦБ.

Результати огляду й заходи, необхідні для усунення виявлених несправностей, заносяться до спеціального журналу, у якому зазначаються також терміни усунення несправностей і виконання намічених заходів.

Начальники залізниць, служб, дирекцій залізничних перевезень і керівники лінійних підприємств повинні систематично перевіряти у підвідомчих підрозділах стан господарства, дотримання трудової дисципліни і вживати необхідних заходів, що гарантують утримання усіх споруд та пристроїв у справному стані, виконання технології роботи, забезпечення безпеки руху і вимог охорони праці.

Порядок проведення таких перевірок з оглядом при цьому споруд, пристроїв, службово-технічних будівель і їх періодичність визначаються начальником залізниці. Безпосередньо начальником залізниці огляд має здійснюватися не рідше одного разу на рік, а начальником дирекції залізничних перевезень – двох разів на

 

Ремонт споруд та пристроїв.

Ремонт споруд та пристроїв має проводитись із забезпеченням безпеки руху й охорони праці, як правило, без порушення графіка руху поїздів.

Для виконання великих за обсягом ремонтних та будівельних робіт у графіку руху поїздів мають передбачатися вікна і враховуватися обмеження швидкості, зумовлені цими роботами.

Для виконання великих робіт з поточного утримання колії, штучних споруд, контактної мережі і пристроїв СЦБ мають надаватися передбачені в графіку руху поїздів технологічні вікна, як правило, у світлий час доби тривалістю 1-2 години, а при виконанні цих робіт комплексами машин, спеціалізованими бригадами і механізованими колонами – тривалістю 3-4 години відповідно до порядку, визначеного начальником залізниці.

Ремонт колії, контактної мережі, пристроїв СЦБ та зв’язку й інших споруд та пристроїв, що виконується в непередбачений у графіку руху поїздів період, має здійснюватися, як правило, без закриття перегону.

Якщо виконання цих робіт викликає необхідність перерви в русі, точний термін їх початку і закінчення визначається начальником дирекції залізничних перевезень (начальником залізниці) разом з керівником робіт і узгоджується з начальником служби перевезень.

На час виконання робіт, що спричинять перерву руху, а також для виконання яких за графіком руху передбачені вікна, керівник робіт зобов’язаний налагодити постійний зв’язок (телефонний або по радіо) з поїзним диспетчером.

На ділянках, де вікна в графіку руху поїздів передбачаються в темний час доби, керівник робіт зобов’язаний забезпечити освітлення місця виконання робіт.

 

13.3. Забезпечення безпеки при виконанні робіт.

Будь-які перешкоди для руху (місце, що вимагає зупинки) на перегоні і станції, а також місце виконання робіт, небезпечне для руху, що вимагає зупинки чи зменшення швидкості, мають бути огороджені сигналами з обох боків незалежно від того очікується поїзд (маневровий состав) чи ні.

Забороняється:

- розпочинати роботу до огородження сигналами перешкод або місця виконання робіт, небезпечних для руху поїздів;

- знімати сигнали, що огороджують перешкоди або місце виконання робіт, до усунення перешкоди, повного завершення робіт, перевірки стану колії, контактної мережі і дотримування габариту.

Порядок огородження перешкод і місць виконання робіт визначається Інструкцією з сигналізації на залізницях.

 

14 Графік руху поїздів.

 

14.1. Вимоги до графіку та порядок його складання.

Основою організації руху поїздів є графік руху, який об’єднує діяльність усіх підрозділів і відображає план експлуатаційної роботи залізниць. Графік руху поїздів – непорушний закон для працівників залізничного транспорту, виконання якого є одним з найважливіших якісних показників роботи залізниць. Графік руху поїздів затверджується Генеральним директором Укрзалізниці або його першим заступником.

Дотримання графіка руху поїздів і попередження його порушень має бути головним для всіх працівників, пов’язаних з організацією руху поїздів.

Рух поїздів за графіком забезпечується правильною організацією і виконанням технологічного процесу роботи станцій, депо, тягових підстанцій, пунктів технічного обслуговування та інших підрозділів залізниць, пов’язаних з рухом поїздів.

Порушення графіку руху поїздів не допускається, у виняткових випадках, коли внаслідок відмови технічних засобів або стихійного лиха відбувається порушення графіка руху поїздів, працівники всіх служб зобов’язані вживати оперативних заходів для введення у графік пасажирських та вантажних поїздів, що запізнюються, і забезпечувати їх безпечне проходження.

Графік руху має забезпечувати:

- задоволення потреб у перевезенні пасажирів та вантажів;

- безпеку руху поїздів;

- найефективніше використання пропускної та провізної спроможності ділянок та переробної спроможності станцій;

- раціональне використання рухомого складу;

- дотримання встановленої тривалості безперервної роботи локомотивних бригад;

- можливість виконання робіт з поточного утримання та ремонту колії, споруд, пристроїв СЦБ, зв’язку й електропостачання за безумовного дотримання вимог охорони праці.

 

14.2. Призначення поїздів та порядок їх пропуску.

Призначення та відміна поїздів здійснюється:

а) пасажирських далекого, місцевого і приміського сполучень, поштово-багажних і вантажно-пасажирських, що прямують у межах двох і більше залізниць, - Генеральним директором Державної адміністрації залізничного транспорту України або його заступником, а в межах однієї залізниці – начальником залізниці.

Начальнику залізниці надається право призначати і відміняти приміські поїзди, що курсують у межах залізниці;

б) військових, людських та прискорених вантажних поїздів, що прямують у межах двох або більше залізниць, - відповідно до порядку, встановленого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, а в межах однієї залізниці – начальником залізниці;

в) відбудовних та пожежних поїздів, снігоочисників, локомотивів без вагонів, спеціального самохідного рухомого складу, господарчих та інших поїздів, не передбачених графіком руху, - поїзним диспетчером.

Призначення кожного поїзда, не передбаченого графіком руху, оголошується поїзним диспетчером із зазначенням порядку руху поїзда.

Кожному поїзду надається номер, що встановлюється графіком руху. Поїздам одного напрямку надаються парні номери, а поїздам зворотного напрямку – непарні.

Крім номера, кожному вантажному поїзду на станції формування надається індекс, що не змінюється до станції розформування.

Поїздам, що не передбачені графіком руху, номери надаються при їх призначенні.


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Аналітичний огляд
  3. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  4. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  5. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  6. Блискавкозахист споруд
  7. Будинків іспоруді забезпечення нормальних умов їх будівництва й експлуатації
  8. Будівлі та споруди
  9. Будова|споруди| |і/або|і принци|основа|п дії.
  10. Бухгалтерський облік некапітальних робіт і тимчасових споруд
  11. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  12. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски




Переглядів: 1521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги ПТЕ до утримання колісних пар | Види графіків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.