Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.

 

Технічне обслуговування та ремонт автомобілей проводиться в спеціально відведених місцях (постах), які обладнані необхідними пристроями, приладами пристосуваннями і інвентарем. Автомобілі, які направлені на пости технічного обслуговування мають бути вимиті, очищені від бруду і снігу. Автомобіль, встановлений на пост технічного обслуговування чи ремонту, необхідно загальмувати ручним гальмом, вмикнути нижчу передачу, вимкнути запалення (подачу палива), а під колеса підкласти упори (башмаки) не менше двох. На кермо необхідно вивісити попереджувальну табличку "Двигун не вмикати. Працюють люди".

Для запобігання нещасним випадкам під час технічного обслуговування та ремонту автомашин їх встановлюють на естакаду, на гідравлічний або пневматичний підйомник або оглядову канаву. Під час обслуговування автомобіля підймником на механізм керування підйомником необхідно вивісити попереджувальну табличку з написом "Не торкатися. Під автомобілем працюють люди." В рабочому положенні плунжер підйомника має бути надійно зафіксований упором, який запобігає мимовільному опусканню підйомника. Підіймальна естакада або гірка новина мати внутрішні борти висотою не менш 10 см, що запобігає машині від завалювання в проліт між двома напрямними. Гідравлічні або пневматичні підйомники обладнують стопорними пристроями. Якщо для підіймання використовуються домкрати, машину перед підійманням загальмовують, а після підіймання під неї додатково ставлять металеві стійкі підставки або козли, що гарантує безпеку працюючим на випадок падіння машини з домкрата.

Для зручності роботи розміри оглядових канав (ширина, глибина, довжина) встановлюють згідно з габаритами машини, при цьому ширина повинна бути не менш ніж 0,9 м, а глибина - не менш ніж .1,2 м. Підлогу канави роблять з нахилом 0,02; в кінці стоку розміщують колектор для збирання мастил, палива та води. З боків канави встановлюють напрямні борти розміром 10x10 см, що запобігають падінню машини в канаву. Стінки канави облицьовуть білою плиткою. В бокових стінах рекомендовано встановлювати ниші для інструменту, пристосувань та інвентарю. Через те що в більшості випадків підлога в канаві теплопровідна, на неї роблять настил з дошок або вкладають дерев'яну решітку. Оглядова канава освітлюється від освітлювальної мережі напругою не вище 12 В. Вона повинна бути обладнана витяжною вентиляцією для вилученя парів легкозаймистих рідин та відпрацьованих газів. Крім того для проходів та роботи поза канавою мають бути споруджені легкознімні та встановлювальні настили, а також безпечні зручні виходи; один - по сходам в кінці канави, інший-у вигляді скоб збоку канави.

Працюючи під машиною необхідно користуватися окулярами для захисту очей від бруду, мастила та палива. Якщо під машиною знаходяться люди, робота двигуна не допускається. Працівники, які виконують ремонт автомобіля поза оглядової канави, естакади чи підйомника (ліжачи під автомобілем), мають забезпечуватися лежаками. Працювати без ліжаків на підлозі (землі) забороняється.

Забороняється заправляти рідким паливом (а також зливати паливо) в приміщеннях, призначених для стоянки, обслуговування або ремонту і автомобілях з незаглушеними двигунами без вимикання запалення. Не дозволяється також в цих приміщеннях ставити автомобілі, в яких виявлена теча в бензобаках та бензопроводах. В приміщеннях, призначених для стоянки і обслуговування автомобілей, забороняється:

провадити підзарядку акумуляторів;

мити та протирати деталі бензином або керосином;

зберігати рідке паливо в кількості, що перевищує запас, необхідний для заправки, а також забруднені бензином та промастилені ганчірки,

виконувати фарбувальні, столярні, теслярні та обоймі роботи;

користуватися відкритим вогнем там, де знаходяться горючі рідини;

провадити ремонт автомобілей, в яких баки наповнені легкозаймистим паливом;

захаращувати ворота, проходи, проїзди, а також влаштовувати кладові.

Під час зберігання та обслуговуавння автомобілей для персоналу що працює в гаражі, існує небезпека отруєння чадним газом і акролеїном (в разі обслуговування дизельних автомобілей), якщо відсутня вентиляція; отруєння етильованим бензином, бензолом чи антифризом (через невміле використання. Крім того, існує небезпека травмування працюючих яка виникає під час розбирання, збирання, регулювання та інших видів обслуговування автомобілей. Для запобігання отруєнь в гаражах необ­хідно влаштовувати спеціальні вентиляційні пристрої. Щоб запобігнути отруєнню етильованим бензином, бензолом чи антифризом, під час заправлення ємкостей слід застосовувати Спеціальні пристосування (заправні колонки, насоси, лейки, тощо).

Забороняється:

виконувати будь-які роботи на автомобілі, що знаходиться тільки на одних підіймальних механізмах (домкратах, талях тощо). При виконанні робіт, пов'язаних зі зняттям колес, вимагається поставити під автомобіль козли, а під зняті колеса -упори (башмаки);

підкладати під піднятий автомобіль замість козлів диски колес, цеглини та інщі випадкові предмети;

знімати і ставити ресори на автомобілях без попереднього їх розвантаження від маси кузова шляхом підняття кузова зі встановленням козлів під нього або раму автомобілю;

проводити технічне обслуговування і ремонт автомобілей під час роботи двигуна, за винятком окремих видів регулювальних і випробувальних робіт;

підймати автомобіль за буксирні гаки;

Ремонт чи заміна підіймального механізму кузова автомобіля-самоскида має виконуватися після встановлення під піднятий кузов спеціального додаткового упора, який виключає можливість падіння чи мимовільного опускання кузова. Заборо­няється: працювати під піднятим кузовом без упора, використовувати випадкові підставки і підкладка замість спеціального упора, працювати з пошкодженими чи неправильно встановленими упорами, ставити завантажений кузов на упор.

Для ремонту і обслуговування вантажних автомобілей з високими бортами працівники мають забезпечуватися драбинами-стремянками зі сходинками шириною не менше як 15 см. Застосування приставних драбин забороняється.

Перед ремонтом автомобіля-цистерни для перевезення легкозаймистих і вибухонебезпечних вантажів ії необхідно повністю очистити від залишків вантажу і надійно заземлити Працівник, який провадить очищення чи ремонт усередині цистерни чи резервуара з-під етильованого бензину, легкозаймистих і отруйних рідин має бути забезпечений спецодягом, шланговим протигазом, рятувальним поясом з мотузкою; поза резервуара мають знаходитися не менше двох спеціально проінструктованих Ремонтувати заправні колонки, резервуари, насоси, комунікації і тару з-під етильованого бензину дозволяється тільки після повного вилучення залишків бензину і знешкодження з дотриманням заходів особистої безпеки, що виключає можливість вибуху.

Якщо зняття агрегату і деталей пов'язано зі значними фізичними наванта­женнями, а також створює незручність в роботі, слід використовувати відповідні пристосування (знімники), які забезпечують безпеку під час виконання цієї роботи.

Зняття, транспортування і установлення агрегатів і деталей понад 20 кг слід виконувати за допомогою підіймально-транспортного обладнання.

Перед зняттям агрегатів і деталей, пов'язаних з системою охолодження і змащування автомобіля, необхідно попередньо злити мастила і охолоджувальну рідину в спеціальні резервуари, не допускаючу? проливання рідин.

 


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  3. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  6. Алкоголізм і безпека праці.
  7. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  8. Багатоканальні системи масового обслуговування
  9. Безпека
  10. Безпека в SNMPv3
  11. Безпека в туристичних походах
  12. Безпека в умовах кримінальної злочинності




Переглядів: 1408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роботи на кабельних лініях електропередач. | Перша допомога при електротравмах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.056 сек.