МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План формування і розміри руху пасажирських поїздів.На розміри руху впливає також техніко-експлуатаційна характеристика станцій, які розміщуються по маршруту руху поїзда. Потужність величини спадів і загороджень пасажиропотоків на залізничній лінії представляються на діаграмі дальніх і місцевих пасажиропотоків, яка обов’язково будується для кожного напрямку (маршруту прямування пасажиропооків), на початковому етапі розрахунку ПФПП і дає можливість установити дільниці обороту пасажирських поїздів. Вибір призначень (маршрутів прямування) і розміри руху швидкісних, швидких і пасажирських поїздів виконується на підставі прогнозних пасажиропотоків. В розрахунках враховується найбільша величина пасажиропотока в парному або непарному напрямках. Крім того, розміри руху пасажирських поїздів визначаються по максимальній густині пасажиропотока між станціями формування і обороту пасажирських поїздів. Загальну кількість пасажирських поїздів (швидких, швидкісних і пасажирських)для конкретного призначення ПФПП: (8.10) де - частина пасажиропотока конкретного напрямку, яка обслуговується швидкісними і швидкими поїздами; - середньодобовий плановий пасажиропоток максимальних обсягів перевезень, який визначається на підставі даних статистичної звітності і прогнозних матеріалів; - середня місткість відповідно швидкісних, швидких і пасажирських поїздів. Місткість состава залежить від категорії пасажирського поїзда, його маси і композиції. На кількість вагонів в составі також впливає довжина пасажирської платформи. Середня місткість пасажирського поїзда визначається: (8.11) де - середня кількість пасажирського вагона, ваг.; - кількість вагонів в одному поїзді конкретної категорії і призначення. Середня місткість одного вагона визначається: (8.12) де - кількість в составі пасажирських вагонів різних категорій; - місткість вагонів різних категорій, пас. Маса составів швидких і пасажирських поїздів змінюється від 600 т до 1400 т при відповідній зміні кількості вагонів в составах від 10 ваг. до 24 ваг. Для швидких поїздів максимальна маса, як правило, складає 700-800 т. В залежності від кількості вагонів встановлюється композиція состава і визначається його місткість (розрахункова). Фактична місткість состава буває, як правило меншою від розрахункової, а може і дорівнювати їй (найбільш бажаний варіант). Тоді коефіцієнт місткості пасажирського поїзда визначається: (8.13) В розрахунках з врахуванням добової нерівномірності пасажиро потоків коефіцієнт місткості рекомендується приймати на рівні 0,90 - 0,95. Перевезення запланованих пасажиро потоків прямого і місцевого сполучень в залежності від ступеня регулярності їх зародження можна проводити наступним і використанням різних систем: - поїздами щоденного обороту з призначенням одного і більше поїздів за добу; - поїздами періодичного обороту з відправленням їх із пунктів приписки по парним (непарним) числам місяця або по конкретним дням тижня; - безпересадочними вагонами з перечепленням їх в крупних вузлах маршруту прямування. Виходячи з цього, всі призначення пасажирських поїздів діляться на дві категорії: - безумовні, забезпечені стабільними пасажиро потоками на поїзда щоденного обігу; - умовні, забезпечені пасажиро потоками на поїзда періодичного обороту. В розрахунках ПФП намічається декілька варіантів формування поїздів, в яких для кожного призначення встановлюють категорію пасажирського поїзда, потім і визначають розміри руху. Різні варіанти ПФПП порівнюють за наступними показниками: - потрібний парк пасажирських вагонів і поїзних локомотивів; - середньодобовий пробіг составів; населеність составів (коефіцієнт їх використання). На підставі даних цих показників із намічених варіантів обирається раціональний, який буде забезпечувати найменшу потребу рухомого складу (вагонів, локомотивів), максимальний середньодобовий пробіг і населеність составів. Читайте також:
|
||||||||
|