Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором.

Експерт дає оцінку фактора (1-мін.; 5-мах.)

За цією системою мін. Значення конкурентоспроможності продукції буде =4. (1+1+1+1), а максимальне 20 (5+5+5+5).

Для підвищення точності оцінки встановлюється вагомість кожного фактора конкурентоспроможності (якість продукції -4; ціна – 3; якість сервісу – 2; експлуатаційні витрати з використання продукції – 1).

Для оцінки конкурентоспроможності створюється експертна група з висококваліфікованих фахівців. Кожному фактору експерт може присвоїти від 1 до 5 балів.

Конкурентоспроможність продукції визначена експертним шляхом за системою балів буде дорівнювати:

 
 

 

 


К – конкурентоспроможність продукції (значення від 2 до 10);

Бij – експертна оцінка і-м експертом j-го фактора конкурентоспроможності продукції;

Бмах – максимальна оцінка фактора;

Кваг – вагомість j-го фактора (від 4 до 1);

п – кількість експертів.

 

 

Тема 6. ДІАГНОСТИКА МАЙНА І РИНКОВА ЦІНА ПІДПРИЄМСТВА

 

1. Концепції природи вартості. Предмет, мета, і принципи оцінки вартості підприємства.

 

2. Інформація, яка використовується при оцінці вартості підприємства.

 

 

3. Методи оцінки вартості підприємства.

 

 


Читайте також:

  1. FX /незадовільно/ 35-59 балів
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. А середній коефіцієнт росту в такому випадку визначається як
  5. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  6. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  7. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  8. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  9. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  10. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  11. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  12. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації




Переглядів: 1027

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструментарій оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства | Визначення ефективності на рівні галузі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.071 сек.