Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



FX /незадовільно/ 35-59 балів

Е /достатньо/ 60-66 балів

D /задовільно/ 67-74 балів

С /добре/ 75-81 балів

Студент має добрі знання з дисципліни на основі аналогічного відтворення; виявляє розуміння основних понять; на доступному рівні володіє вміннями й навичками цілісного аналізу програмового матеріалу, здатністю до розв’язання теоретичних питань і практичних завдань, вмінням добирати докази на підтвердження власних думок; демонструє добрий рівень мовленнєвої культури; припускається певної кількості суттєвих помилок, які самостійно виправляє.

Студент має задовільний рівень знань з дисципліни; виявляє розуміння основного програмового матеріалу, здатність репродуктивного відтворення теоретичних питань і розв’язання за зразком практичних завдань; вміння добирати докази на підтвердження власних думок; демонструє задовільний рівень мовленнєвої культури; припускається значної кількості помилок, які виправляє під керівництвом викладача.

Студент демонструє мінімально достатній рівень знань з дисципліни; виявляє часткове розуміння окремих понять, здатність до розв’язання практичних завдань за зразком, але при цьому окремими вміннями та навичками володіє невпевнено; демонструє мінімально достатній рівень мовленнєвої культури; припускається значної кількості помилок, частину яких виправляє під керівництвом викладача.

Студент розуміє навчальний матеріал, демонструючи, проте, незадовільний рівень його знання; має поверхові знання термінологічного апарату; здатний за допомогою викладача відтворити основні елементи змісту програмового матеріалу та виконувати за зразком, але з помилками, практичні завдання; демонструє низький рівень мовленнєвої культури; припускається великої кількості помилок, окремі з яких виправляє під керівництвом викладача.

F /незадовільно/ 1-34 (з обов’язковим повторним курсом)

Студент частково та поверхово відтворює навчальний матеріал, називаючи лише окремі факти; виявляє незнання термінологічного апарату, відсутність умінь і навичок розв’язання практичних завдань; демонструє вкрай низький рівень мовленнєвої культури; припускається великої кількості помилок та не є здатним виправити їх навіть з допомогою викладача.

Засвоєння методики навчання російської мови потребує ознайомлення з різною науковою літературою і виконання контрольних робіт. Контрольна робота є засобом органічного зв`язку теоретичного і практичного курсів зазначеної дисципліни та підпорядкована єдиній меті – підготувати висококваліфікованого фахівця.

Тематика контрольних робіт охоплює найважливіші розділи курсу «Методики навчання російської мови». Цей вид роботи розрахований на повторення основних питань програми, систематизацію їх, перевірку навичок правильної, найбільш ефективної організації навчально-виховного процесу на уроках російської мови та позакласній роботі в загальноосвітній школі.

Студентам пропонуються методичні рекомендації, спрямовані на те, щоб допомогти збагатити свій досвід і знання новими тенденціями з методики навчання мови та вдосконалити культуру написання контрольної роботи зокрема і письмових наукових доповідей в цілому.

Кожне завдання контрольної роботи складається з трьох питань:

- перше – теоретичне питання, яке передбачає висвітлення наукового підходу до розв’язання певної лінгводидактичної проблеми, аналіз та обґрунтування шляхів реалізації певної методичної ідеї;

- друге – теоретично-практичне завдання, вимагає від студентів творчого осмислення набутих наукових знань, демонстрації готовності вести пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу;

- третє – практичне завдання типу методичної задачі, розв’язання якої вимагає від студентів ряду професійних умінь, а саме: здійснювати спостереження за мовними явищами, проводити цілеспрямований аналіз мовних одиниць, виявляти в текстах підручників можливості для розвитку й виховання учнів, удосконалювати їхню мовленнєву діяльність тощо.


Читайте також:

  1. Балів (“Незадовільно”) - F
  2. Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором.
  3. В /дуже добре/ 82-89 балів
  4. Методи оцінювання результатів поточного і підсумкового контролю та розподіл балів за рейтинговою системою
  5. Методи оцінювання результатів поточного і підсумкового контролю та розподіл балів за рейтинговою системою.
  6. Розподіл балів при рейтинговй системі




Переглядів: 849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В /дуже добре/ 82-89 балів | КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.