МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл балів при рейтинговй системіРозподіл балів при рейтинговй системі Напрямів підготовки 6.030509 “Облік і аудит“, 6.030508 “Фінанси і кредит”, 6.030504 “Економіка підприємства”, 6.030503 “Міжнародна економіка”
Напряму підготовки 6.030504 “Економіка підприємства“
Форми і методи контролю оцінювання знань (для заочної форми навчання) Оцінювання результатів навчальної діяльності студентів заочної форми навчання здійснюється такими засобами: усне опитування, виявлення знань з дисципліни за допомогою тестів, перевірка аудиторної контрольної роботи. При усному та письмовому опитуваннях оцінювання навчальної діяльності студентів спирається на такі критерії: - оцінка “відмінно” виставляється студенту, який безпомилково викладає навчальний матеріал, показує глибоке розуміння суті поставлених питань; - оцінка “добре” виставляється студенту, який грамотно розкриває суть поставлених питань, добре володіє термінами дисципліни, але припускає несуттєві помилки; - оцінка “задовільно” виставляється студенту, який поверхово викладає суть навчального матеріалу, припускає багато помилок при відповідях на поставлені питання; оцінка “незадовільно” виставляється студенту, який не знає суті поставлених питань, при викладенні навчального матеріалу, допускає грубі помилки. Оцінювання знань студентів при застосуванні тестів здійстюється, виходячи із співвідношення між кількістю правильних відповідей і всією кількістю завдань, що входять до тесту. Шкала оцінок по тестах:
Тематика науково - дослідних робіт. 1. Банківська система та її вплив на економіку України. 2. Вплив податкової політики на конкурентоспроможність економіки України. 3. Глобалізація світового господарства. 4. Деякі аспекти розвитку господарства українських земель на поч ХХІ ст. 5. Детермінанти конкурентоспроможності економіки. 6. Економічна думка про структурні перетворення економіки. 7. Проблеми енергетичної безпеки України. 8. Економічні аспекти інформаційного захисту України. 9. Електронна комерція. Особливості оподаткування операцій купівлі-продажу товарів в Інтернеті. 10. Економічні функції держави. Державний бюджет. 11. Еволюція державної політики структурних перетворень. 12. Загострення глобальних економічних проблем на сучасному етапі розвитку людства. 13. Загальна характеристика рейдерства. 14. Інвестиційна політика держави в сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства. 15. Інформація та знання як визначні чинники постіндустріального суспільства. 16. Інформаційні ресурси суспільства та їх класифікація. 17. Інформація та знання як визначальні чинники постіндустріального розвитку. 18. Інформаційні технології в економіці. 19. Інтелектуальний капітал в умовах інформаційного суспільства. 20. Інформаційні ресурси влади як глобальний чинник управління суспільством. 21. Класичні принципи податкової діяльності держави. 22. Концепція інформаційного суспільства. 23. Критерії впливу податкової політики на конкурентоспроможність економічної системи. 24. Людина в інформаційному суспільстві. 25. Людина в інформаційній економіці. 26. Міжнародна міграція робочої сили. 27. Основоположники класичної економічної думки - А. Сміт та Д. Рікардо, про принципи оподаткування. 28. Позитивні і негативні сторони процесу глобалізації. 29. Проблеми вступу України до ЄС. 30. Проблеми та перспективи розвитку АПК України. 31. Проблеми розвитку підприємництва в аграрній сфері на сучасному етапі розвитку України. 32. Проблеми оптимізації системи оподаткування. 33. Протиріччя у розвитку економіки та економічної думки України в період формування радянської економічної системи. 34. Принципи оподаткування. 35. Проблеми та перспективи розвитку інформаційної економіки в Україні. 36. Роль інформації в функціонуванні кредиту. 37. Ринок мобільного звязку України – класичний приклад олігополії. 38. Становлення і розвиток податкових відносин в Україні. 39. Сучасний стан безробіття. 40. Сутність та характерні ознаки інформаційної економіки. 41. Сутність ринку інформації та його роль в суспільстві. 42. Теоретичні основи податкової політики. 43. Теоретичні аспекти конкурентоздатності економіки. 44. Україна в умовах сталого економічного розвитку. 45. Україна на шляху інтеграції до системи глобальної економіки. 46. Україна в умовах глобалізаційних процесів. 47. Управління трудовим потенціалом регіону. 48. Формування місцевих бюджетів. 49. Фінансова стійкість економіки України. 50. Цільові орієнтири податкової політики та системи оподаткування в Україні. Завдання до виконання реферативних робіт для студентів денної форми навчання та контрольних робіт для студентів заочної форми навчання. 1. Взаємозв’язок філософсько – теологічних, етно – культурних та господарських традицій у період генези ранніх цивілізацій (Єгипет, Межиріччя, Індія та Китай). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|