МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
В /дуже добре/ 82-89 балівА /відмінно/ 90-100 балів ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ
FXозначає: «незадовільно» – необхідно виконати певну додаткову роботу для успішного складання; F означає: «незадовільно» – необхідна значна подальша робота. РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ (ДИСЦИПЛІНИ КАФЕДРИ ЗАГАЛЬНОГО МОВОЗНАВСТВА ТА СЛОВ’ЯНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ) За весь курс студент отримує максимум 100 балів. До їх складу входять: - 40 балів – поточний контроль успішності (включно з контролем за змістовими модулями); - 19 балів– виконання ІНДЗ; - 41 балів– підсумковий контроль. Підсумковий контрольза весь курс проводиться письмово (форма проведення контролю – контрольна робота). Поточний контроль(включно з контролем за змістовими модулями – окремими темами чи розділами курсу) передбачає таке нарахування балів (подається максимальний бал за певний вид роботи): - відповідь на практичному занятті – 5 балів; - суттєве доповнення на практичному чи лабораторному занятті, коментування виконаних завдань – 1 бал; - виконання завдань до практичного, лабораторного занять – 5 балів; - виконання самостійного завдання – 4 бали; - контроль за змістовими модулями (колоквіум, тестування, контрольна робота) – 5 балів. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ Студент має глибокі та повні знання з дисципліни; вільно використовує термінологічний апарат; на високому рівні володіє вміннями й навичками цілісного аналізу програмового матеріалу, здатністю розв’язання теоретичних питань і практичних завдань, вміннями наукового аналізу та синтезу; демонструє самостійність і оригінальність суджень, уміння чітко формулювати власну думку та переконливо аргументувати її, в тому числі в дискусії; виявляє високий рівень мовленнєвої культури; припускається однієї-двох несуттєвих помилок, які швидко і самостійно виправляє. Студент має глибокі та повні знання з дисципліни; володіє термінологічним апаратом, вміннями й навичками цілісного аналізу програмового матеріалу, здатністю розв’язання теоретичних питань і практичних завдань; демонструє самостійність суджень, вміння формулювати власну думку й оцінювати та добирати докази на їх підтвердження; виявляє високий рівень мовленнєвої культури; припускається кількох несуттєвих помилок, які виправляє самостійно. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|