Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Балів (“Незадовільно”) - F

Балів (“Незадовільно”) - FX

Бал (“Достатньо”) - Е

Бала (“Задовільно”) - Д

Бала (“Добре”) - С

Бала (“Дуже добре”) - В

Бала (“Відмінно”) - А

Лекції сторінка

Вступ 6

Тема 1 7

Тема 2 11

Тема 3 14

Тема 4 17

Тема 5 20

Тема 6 29

Тема 7 31

Тема 8 33

Тема 9 38

Тема 11 41

Тема 12 47

Тема 13 51

Тема 14 56

Тема 15 61

Тема 16 65

Тема 17 70

Тема 18 73

Тема 19 80

Література 87


 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З КУРСУ «ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ»

1. Творчий підхід до виконання засвоєного матеріалу, повнота і правильність виконання завдання.

2. Вміння застосовувати основні принципи і методи до розв’язання завдань.

3. Чітке, послідовне викладення відповіді.

4. Вміння використовувати та аналізувати загальні закономірності економічного розвитку до конкретних ситуацій.

5. Вміння знаходити різні шляхи вирішення складних економічних проблем.

1. Деякі непринципові помилки несуттєвого характеру у викладенні відповідей при повних знаннях програмного матеріалу.

2. Переважання логічних підходів перед творчими у відповідях на питання.

1. Теоретичний зміст курсу освоєний частково

2. Помилкове або невірне розв’язання окремої частини одного з завдань при повному правильному виконанні завдання в цілому.

1. Репродуктивний підхід до засвоєння та викладання матеріалу.

2. Недостатня повнота викладення матеріалу, але при обов’язковому виконанні (можливо несуттєвими помилками) тих завдань, що пов’язано з розв’язанням практичних задач.

1. Неглибокі знання основного матеріалу, наявність великої кількості неточностей у викладанні матеріалу.

2. Нечітке викладення матеріалу, порушення логічної послідовності при викладанні матеріалу.

1. Відсутність знань з більшої частини матеріалу, погане засвоєння принципових положень курсу.

2. Невиконання, або виконання з великими помилками практичних завдань.

1. Неграмотне і неправильне викладення відповідей.

2. Теоретичний зміст курсу не освоєно


 

Назва і номер учбової теми Кількість годин, відведених на:
Лекції СЗ ПЗ СРС ІРС
Змістовний модуль 1 Загальні основи економічного розвитку
Тема 1 Предмет і метод економічної теорії. -
Тема 2 Потреби та інтереси – рушійна сила розвитку суспільства  
Тема 3 Суспільне виробництво і його результати
Тема 4Власність у системі суспільного виробництва  
Тема 5 Основні соціально-економічні системи та їх еволюція -
Тема 6 Основні риси товарного виробництва та його еволюція
Тема 7 Гроші і закони грошового обігу
Тема 8 Суспільне відтворення та основні форми суспільного продукту
Тема 9 Циклічність економічного розвитку    
Тема 10 Глобалізація економіки та загально-цивілізаційні проблеми людства      
ПМК №1     1,5
Змістовний модуль 2 Ринкова економіка та її особливості
Тема 11 Ринок. Конкуренція й основні моделі ринків
Тема 12 Ринкова інфраструктура та її основні елементи
Тема 13 Трудові відносини та ринок праці.
Тема 14 Система розподілу доходів та джерела їх формування
Тема 15 Процес виробництва і нагромадження капіталу -
Тема 16 Витрати виробництва і прибуток -
Тема 17 Система аграрних відносин та сучасні особливості їх розвитку . -
Тема 18 Підприємство як товаровиробник. Підприємництво -
Тема 19 Світовий ринок, його структура, основні тенденції розвитку  
Тема 20 Урядове регулювання національної економіки      
ПМК №2     1,5
Всього годин
             

4. СТРУКТУРА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ КУРСУ


Читайте також:

  1. FX /незадовільно/ 35-59 балів
  2. Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором.
  3. В /дуже добре/ 82-89 балів
  4. Методи оцінювання результатів поточного і підсумкового контролю та розподіл балів за рейтинговою системою
  5. Методи оцінювання результатів поточного і підсумкового контролю та розподіл балів за рейтинговою системою.
  6. Розподіл балів при рейтинговй системі




Переглядів: 752

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опорний конспект | Тема 2 Потреби та інтереси – рушійна сила розвитку суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.