МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Балів (“Незадовільно”) - FБалів (“Незадовільно”) - FX Бал (“Достатньо”) - Е Бала (“Задовільно”) - Д Бала (“Добре”) - С Бала (“Дуже добре”) - В Бала (“Відмінно”) - А Лекції сторінка Вступ 6 Тема 1 7 Тема 2 11 Тема 3 14 Тема 4 17 Тема 5 20 Тема 6 29 Тема 7 31 Тема 8 33 Тема 9 38 Тема 11 41 Тема 12 47 Тема 13 51 Тема 14 56 Тема 15 61 Тема 16 65 Тема 17 70 Тема 18 73 Тема 19 80 Література 87
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З КУРСУ «ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ» 1. Творчий підхід до виконання засвоєного матеріалу, повнота і правильність виконання завдання. 2. Вміння застосовувати основні принципи і методи до розв’язання завдань. 3. Чітке, послідовне викладення відповіді. 4. Вміння використовувати та аналізувати загальні закономірності економічного розвитку до конкретних ситуацій. 5. Вміння знаходити різні шляхи вирішення складних економічних проблем. 1. Деякі непринципові помилки несуттєвого характеру у викладенні відповідей при повних знаннях програмного матеріалу. 2. Переважання логічних підходів перед творчими у відповідях на питання. 1. Теоретичний зміст курсу освоєний частково 2. Помилкове або невірне розв’язання окремої частини одного з завдань при повному правильному виконанні завдання в цілому. 1. Репродуктивний підхід до засвоєння та викладання матеріалу. 2. Недостатня повнота викладення матеріалу, але при обов’язковому виконанні (можливо несуттєвими помилками) тих завдань, що пов’язано з розв’язанням практичних задач. 1. Неглибокі знання основного матеріалу, наявність великої кількості неточностей у викладанні матеріалу. 2. Нечітке викладення матеріалу, порушення логічної послідовності при викладанні матеріалу. 1. Відсутність знань з більшої частини матеріалу, погане засвоєння принципових положень курсу. 2. Невиконання, або виконання з великими помилками практичних завдань. 1. Неграмотне і неправильне викладення відповідей. 2. Теоретичний зміст курсу не освоєно
4. СТРУКТУРА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ КУРСУ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|